Onduidelijkheid rond jailbreaken. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw hier Ik kijk nu al een tijdje op deze forums, en toen stuitte ik op een probleem. Ik wil mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Onduidelijkheid rond jailbreaken.
Hallo, ik ben nieuw hier Ik kijk nu al een tijdje op deze forums, en toen stuitte ik op een probleem.
Ik wil mijn Iphone jailbreaken, maar ik kan nergens een handleiding vinden voor een 3g met firmware 3.1 Wel voor firmware 3.0 en voor 3.1.2, maar niet voor 3.1 D: Ik heb de zoekoptie gebruikt, de daarvoor bestemde topics doorzocht, maar nergens vond ik een handleiding voor 3g fw 3.1. Kan iemand me helpen? bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Custom firmware downloaden uit dit topic en dan met shift+herstel je iPhone updaten Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onduidelijkheid met order KPN | tipex | KPN | 17 | 23-12-11 21:40 |
Onduidelijkheid | Rhoxors | Odido (T-Mobile) | 6 | 15-02-11 00:03 |
Onduidelijkheid | 105767 | Koopinformatie Nederland | 1 | 12-07-09 20:03 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Onduidelijkheid abbonement iPhone 3G | Chrissie | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-09-08 15:28 |
|
|