Internet als aanvulling verstandig? discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Op dit moment heb ik (nog) gratis onbeperkt internet bij een (oud) T-mobile sim only abonnement. Nu loopt die in augustus af en wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Op dit moment heb ik (nog) gratis onbeperkt internet bij een (oud) T-mobile sim only abonnement. Nu loopt die in augustus af en wil ik die stilzwijgend door laten lopen (simonly 30 voor 15 euro) omdat alles binnen de bundel is en nog goedkoop. Waarschijnlijk vervalt dan het gratis internet. Wat is de goedkoopste oplossing om onbeperkt internet te houden?
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarom zal dan het internet gedeelte gaan vervallen?
|
|
|||
|
|||
![]() Was een actie, 2 jaar internet en volgens de TM shop blijft alleen de simonly stilzwijgend doorlopen.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pushbericht als er geen internet is | Novice | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 17-08-11 17:19 |
T9 automatische aanvulling bij typen | JeeveeJ | iPad algemeen | 3 | 03-08-11 13:06 |
upgrade verstandig? | thadan | iPhone algemeen | 6 | 04-09-08 16:41 |
Xpwnage, Nieuwe commandline -als aanvulling - van pwnage voor de gevorderde unlockers | truckdiver | Unlock [archief] | 8 | 09-06-08 13:58 |
|
|