//

betaling via kredietkaart?

betaling via kredietkaart? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wist niet goed waar te posten dus hier maar Ik woon officieel in Belgie maar verblijf ongeveer 70% van mijn tijd in Nederland (Breda) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-08, 21:45
isengardtom isengardtom is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard betaling via kredietkaart?

Ik wist niet goed waar te posten dus hier maar

Ik woon officieel in Belgie maar verblijf ongeveer 70% van mijn tijd in Nederland (Breda) Daarom overweeg ik om een NL abonnement te nemen bij T-mobile voor de iPhone. Nu ik heb geen nederlandse bankrekening dus zou een automatisch incasso via mijn belgische rekening moeten gebeuren. Bovendien weet ik niet of T-mobile daar een probleem van gaat maken

Bij proximus in Belgie (mijn huidige operator)kan je ook via je kredietkaart betalen. In plaats van je rekening te debiteren voor het verschuldigd bedrag wordt dit gewoon via je kredietkaart verrekend.

Is dit ook in Nederland mogelijk bij T-mobile (op hun website kan ik niet veel info vinden)

Laatst gewijzigd door isengardtom; 30-06-08 om 21:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-08, 21:52
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ik zou het zo ook niet weten, misschien levert een mailtje of telefoontje richting Tmobile wel het beste antwoord op?
  #3  
Oud 30-06-08, 22:30
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

[QUOTE=isengardtom;133106
Ik woon officieel in Belgie maar verblijf ongeveer 70% van mijn tijd in Nederland (Breda) Daarom overweeg ik om een NL abonnement te nemen bij T-mobile voor de iPhone. Nu ik heb geen nederlandse bankrekening dus zou een automatisch incasso via mijn belgische rekening moeten gebeuren. Bovendien weet ik niet of T-mobile daar een probleem van gaat maken
[/QUOTE]

Ik denk niet dat dit gaat lukken maar T-Mobile bellen geeft wel een sluitend antwoord.

Overigens hoeft een NL bank/girorekening weinig te kosten als je alle "franje" weglaat.
  #4  
Oud 03-07-08, 18:09
isengardtom isengardtom is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

ik heb net het antwoord gekregen via mail.
Je moet een bankrekening in NL hebben en een adres kunnen opgeven.

Is geen probleem, ik moet dit op termijn toch eens doen dus ...

Welke bank zou ik nemen?
  #5  
Oud 04-07-08, 14:43
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

houd wel rekening dat als ze je gegevens checken voor de abbo, dat ze zien dat de bank rekening net nieuw is, en als er niet maandelijks een salaris op gestort wordt, is er de mogelijkheid is dat ze je daarom geen abbo verstrekken.

anders koop je een pre pay pakket
  #6  
Oud 04-07-08, 15:39
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door absrnd Bekijk bericht
houd wel rekening dat als ze je gegevens checken voor de abbo, dat ze zien dat de bank rekening net nieuw is, en als er niet maandelijks een salaris op gestort wordt, is er de mogelijkheid is dat ze je daarom geen abbo verstrekken.
anders koop je een pre pay pakket
De hoogte van de bankrekening is niet relevant want het wordt alleen gebruikt als extra identificatie van het adres wat jij opgeeft. Ook zul je nergens zien hoe lang je daar al een rekening hebt.

Overigens interessant om te weten hoe ze dat doen bij degenen die alleen via elektronische weg hun afschrift nog zien.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
betaling apps via kadobon ceylon iPad algemeen 7 13-06-11 18:45
Betaling Appstore ippi iPhone Apps 5 09-02-10 16:56
betaling via paypal huisvrouwtje Archief 4 30-11-09 15:51
Mac OS X: Betaling Itunes? Yzord iTunes 6 28-10-08 18:05
Paypal betaling. Hapsnap Archief 9 22-10-07 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.