//

Bellen en smsen terwijl abbo pas over 1,5 maand ingaat

Bellen en smsen terwijl abbo pas over 1,5 maand ingaat discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week mijn iphone binnen gekregen, maar mijn abonnement gaat pas per 1 oktober in bij t mobile. Nu zat ik uiteraard wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-08-08, 22:30
LCJ LCJ is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard Bellen en smsen terwijl abbo pas over 1,5 maand ingaat

Ik heb vorige week mijn iphone binnen gekregen, maar mijn abonnement gaat pas per 1 oktober in bij t mobile. Nu zat ik uiteraard wel dat ding ff te testen hoe alles nou werkt en zo en stuurde ik om t uit t proberen hoe dat nou gaat een sms naar een vriendin in de veronderstelling dat dat ding toch niet aankomt, even later belt die vriendin terug naar mijn iphone dat ze mn sms heeft gehad!

Ik vraag mij af hoe dit kan, een vriend bij tmobile zei dat het mogelijk komt omdat ze het nummer al te vroeg vrij hebben gegeven. Mijn internet doet het daarentegen niet, dus dat is dan wel vreemd...

Heeft iemand dit ook (wel eens) aan de hand gehad? En weet iemand ook hoe het nu zit met de kosten? Ik ben niet van plan om al te gaan betalen terwijl ik duidelijk heb aangegeven (en heb dit ook zwart op wit in mijn contract staan) dat ik pas per 1 oktober mijn abonnement in wil laten gaan.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-08, 10:17
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard

had je al wel een contract met nummer bij t-mobile of ben je van een andere provider naar t-mobile gegaan?

ik denk dat je het beste de klantenservice van t-mobile kan bellen voor uitleg, die kunnen dat allemaal nakijken. ik niet
  #3  
Oud 18-08-08, 11:14
LCJ LCJ is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daaf85 Bekijk bericht
had je al wel een contract met nummer bij t-mobile of ben je van een andere provider naar t-mobile gegaan?

ik denk dat je het beste de klantenservice van t-mobile kan bellen voor uitleg, die kunnen dat allemaal nakijken. ik niet

ik heb een nieuw abonnement zonder nummerbehoud, dus er is ook geen sprake van een tijdelijk nummer of iets dergelijks... :s
  #4  
Oud 18-08-08, 11:16
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard

Dus je hebt de iphone genomen met een t-mobile contract en je hebt aangegeven dat je contract niet per direct maar op 1 okt in moet gaan?

Ik denk dat de simkaart die gewoon in die telefoon zit al wel actief is en dat je gewoon kunt bellen. Denk dat die kosten wel worden berekend omdat je abbo nog niet in gegaan is.

Ik zou gewoon even de klantenservice bellen.
  #5  
Oud 20-08-08, 14:45
wanchope wanchope is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Harderwijk
Berichten: 7
Standaard

Het is inderdaad (soms) mogelijk om dan al te bellen en smsen.. Kijk alleen wel uit want dit zien ze geloof ik buiten de bundel, dus €0,25 per sms en per minuut. Ook zo sneu voor je als je dan ineens een hoge rekening krijgt.

Maar ik zou zeker, als je dat nog niet gedaan hebt, contact opnemen met de klantenservice.
  #6  
Oud 20-08-08, 21:33
dekkertje dekkertje is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

De toestellen worden geleverd met 60 minuten beltegoed, service van de zaak denk ik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bellen terwijl je een helm op hebt Poserman iPhone accessoires en onderdelen 4 14-10-09 17:21
Wat na 24 maand abbo mobistar wickedhayo Orange 14 02-09-09 17:24
is het bellen én smsen of bellen óf smsen RobbSnobb Odido (T-Mobile) 15 09-10-08 19:28
Buitenland bellen smsen smoothdevil Odido (T-Mobile) 6 26-09-08 21:57
Contact toevoegen terwijl je aan het bellen bent janhh iPhone algemeen 2 13-02-08 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.