//

Overgaan op Tmobile vanaf HI

Overgaan op Tmobile vanaf HI discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoners, Ik ben in het bezit van een iphone 2g met simonly abbo van HI. Echter ben ik toe aan de nieuwe 3GS. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-09, 11:54
darkvisje darkvisje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 100
Question Overgaan op Tmobile vanaf HI

Beste iphoners,

Ik ben in het bezit van een iphone 2g met simonly abbo van HI. Echter ben ik toe aan de nieuwe 3GS. Ik ging net naar de phonehouse waar ik mijn hi abbo had gehaald om te vragen of het mogelijk was op deze op te zeggen. Echter zei de mevrouw dat het 3 maanden van te voren aangemeld moest worden als je wou opzeggen + afbetalen + een boete voor het opzeggen voor eind van het contract.

Daarna ben ik naar de T-mobile shop gelopen om te vragen of ze me daar konden helpen. Hun vertelde me dat ze hun abbo konden inlaten gaan op de dag dat mijn andere abbo verliep. Echter ligt hier dan nog 3 maanden een iphone 3gs thuis omdat ik er dan niet mee kan bellen (of ik moet heb unlocken natuurlijk). Mijn abbo verloopt in oktober.

Dus ik wat zijn mijn opties:

- Iphone 3gs halen en unlocken en dan me hi simkaart gebruiken tot eind oktober en dan me andere er in stoppen.
- Dubbel gaan betalen (dus me simonly + tmobile)
- Iphone abbo opzeggen en boete betalen (al heeft dit weinig zin als hij verloopt over 4 maanden en ik moet 3 maanden van te voren opzeggen + ik weet niet hoe duur de boete is)

Graag even jullie mening hier oveR!

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-09, 11:59
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Als je niet kan wachten zou ik voor de optie kiezen dubbel betalen.. Dus simonly + t-mobile.

Zelf ben ik geen fan van jailbreak / unlock via tools.
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #3  
Oud 23-06-09, 12:03
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik zit in hetzelfde schuitje. Zit ook met een sim-only tot oktober in een iphone 2g . Ik betaal gewoon die laatste paar maandjes dubbel. Zo duur is dat abbo niet en de afkoopsom is waarschijnlijk hoger.

Trouwens vanaf 1 juli is die opzegtermijn verkort tot 1 maand. Dus kan je het alsnog even proberen.

Blijft voor mij over het punt van nummerbehoud. Ik denk niet dat ik dat oude nummer al over kan zetten als het abonnement nog 3 maanden doorgaat. Nouja dan maar een ander nummmer. Een smsje naar iedereen en dat is opgelost. Ik wordt toch nog steeds constant gebeld door mensen die de vorige eigenaar van het nummer zoeken.
  #4  
Oud 23-06-09, 12:07
darkvisje darkvisje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralA Bekijk bericht
Ik zit in hetzelfde schuitje. Zit ook met een sim-only tot oktober in een iphone 2g . Ik betaal gewoon die laatste paar maandjes dubbel. Zo duur is dat abbo niet en de afkoopsom is waarschijnlijk hoger.

Trouwens vanaf 1 juli is die opzegtermijn verkort tot 1 maand. Dus kan je het alsnog even proberen.

Blijft voor mij over het punt van nummerbehoud. Ik denk niet dat ik dat oude nummer al over kan zetten als het abonnement nog 3 maanden doorgaat. Nouja dan maar een ander nummmer. Een smsje naar iedereen en dat is opgelost. Ik wordt toch nog steeds constant gebeld door mensen die de vorige eigenaar van het nummer zoeken.
Same for me wil ook zelfde nummer houden! maarjah dan idd maar andere
  #5  
Oud 24-06-09, 21:54
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Mevrouw van de phonehouse liep wel erg op de zaakjes vooruit.
Je kunt beter hebben over de positieve kant van een overstap dan de evt negatieve, zo verkoop je ook geen donder als je het mij vraagt.

Jij hebt bij HI vanaf 1 juli een opzegtermijn van 1 maand. Geef bij tmobile aan dat je je nummer wilt meenemen, maar zeg NIET zelf op. De kans dat je je nummer verliest bij een misgelopen nummerbehoud heb je dan niet, en je kunt de verantwoordelijkheid hiervoor bij tmobile neerleggen als er iets misgaat.

Probleem is wel dat op dit moment de 3GS nog niet software matig kan worden unlocked, dus dit blijft dan een probleem.
  #6  
Oud 24-06-09, 22:04
darkvisje darkvisje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 100
Standaard

Ik ga denk ik gewoon voor een nieuw nummer is geen heel groot drama, ik ga van me hi abbo gewoon me internet verbinding opzeggen zodat ik maar 3 maande 7,50 euro te betalen geen drama dus toch bedankt hij in besteld en hoop dat ik hem vrijdag heb
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone neemt automatisch na 1x overgaan op. Cornerstar24 iPhone algemeen 4 25-12-10 21:31
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 23:17
iPhone langer laten overgaan (30 seconden) bluevoice iPhone algemeen 38 16-12-09 19:08
Limiet van applicaties overgaan met Categories frove iPhone algemeen 11 25-06-09 18:06
Bij overgaan telefoon te grote afbeelding contacten dendirk iPhone algemeen 8 07-04-08 09:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.