//

Beste tarief voor internetdata en sms?

Beste tarief voor internetdata en sms? discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb hier een iPhone 4. Ondertussen ben ik al een tijdje bij Proximus, samen met MTV Generation 10 en Internet on GSM Comfort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Proximus
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-13, 10:47
Aoshi Aoshi is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 31
Standaard Beste tarief voor internetdata en sms?

Hoi,

Ik heb hier een iPhone 4.
Ondertussen ben ik al een tijdje bij Proximus, samen met MTV Generation 10 en Internet on GSM Comfort van 250 MB. Tesamen betaal ik hiervoor 20 euro.

Nu vraag ik mij af of er een betere tarief bestaat?
De eisen voor mij zijn: internet data & SMS. Ik hoef GEEN telefoon, want ik ben doof, dus ik telefoneer nooit.

Bedankt voor de tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-13, 11:07
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Ik denk toch MTV15. Er zitten wel 100 belminuten in, maar je kan onbeperkt sms'en en je krijgt 500 mb data.
M'n zoontje is ook doof. Maar die kreeg inplanten waardoor hij nu wel hoort. Ken je dat?
Ah ja, als je een pack neemt bij Proximus gaat er nog eens 5 Euro af van je abo. Maar dan moet je wel internet, tv en misschien wel telefoon hebben. Van dat laatste ben ik echter niet zeker, mogelijks telt je gsm abo ook als telefoon.
Als het moeilijk is voor je om met Belgacom contact op te nemen om je beste pakket te kennen, dan wil ik dat wel doen voor je hoor.
Groetjes.
  #3  
Oud 05-02-13, 11:15
Aoshi Aoshi is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 31
Standaard

Bedankt DHL.

Ik denk dat MTV15 ook het meest interessant is.
Maar er zijn ook mensen die spreken van Generation Connect of zoiets toch? Is dat niet interessanter? Of bekijk ik het toch verkeerd?

Ja inderdaad, ik ken die inplanten, en ik ben daar niet voor, to be honest. Maar dat is natuurlijk weer een persoonlijke mening.
  #4  
Oud 06-02-13, 01:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb generation connect.
Ik moet wel zeggen; als je al proximus hebt en je wil naar gc overschakelen, das een soepke merk ik.
Bij GC heb je 2GB data en 2000 smsen maar die smsen interesseren me niet zo omdat ik meer en meer mensen ken die ne smartphone hebben, dankzij mij installeren ze allemaal whatsapp en viber, meteen smsen zoveel je wil en fotokes gratis doorsture naar elkaar. Als jij zo'n enorm grote smser bent, hebben u vrienden ook ne smartphone en kunnen ze whatsapp en viber installeren, hebben ze ook data, welnu, dat ze het ook maar snel aanschaffen, uw probleem is meteen opgelost .
  #5  
Oud 06-02-13, 10:44
Aoshi Aoshi is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 31
Standaard

Dus zou je toch bij MTV15 blijven?
  #6  
Oud 06-02-13, 11:41
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Ikzelf wel ja. Voor mij is 500mb voldoende, onbeperkt sms is ook ok en de bel min (die voor jou geen rol spelen eigenlijk) zijn ook voldoende voor me.
Voor jou is het vooral goed door dat onbeperkt sms'en denk ik. En 15 Euro is nog relatief goedkoop he. Jij kan wel soc tarief krijgen he.
  #7  
Oud 30-04-13, 19:21
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

de smart bundels eens vergelijken met MTV Generation
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste app voor picasa macleentje iPad algemeen 2 21-11-10 17:28
De beste carkit voor de iPhone Tunix iPhone accessoires en onderdelen 1 14-03-10 20:55
Beste Headset voor de Iphone? mphoogeveen iPhone accessoires en onderdelen 11 10-01-10 22:53
Tarief wijzigingen T-Mobile? Hvan Odido (T-Mobile) 2 28-12-09 02:13
Welke provider/tarief ? NeoCracer Archief 25 12-08-08 15:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:08.