Beste app voor picasa discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Kan iemand mij adviseren welke app voor picasa ik het beste kan kopen? Ik zou naast foto's van eigen account benaderen ook foto's willen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste app voor picasa
Hallo! Kan iemand mij adviseren welke app voor picasa ik het beste kan kopen? Ik zou naast foto's van eigen account benaderen ook foto's willen uploaden vanaf mijn iPad. En het is wel fijn als het een beetje lekker wegkijkt....en soepel loopt..... Dank alvast!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
WebAlbums werkt super goed, en doet wat je wil.
http://itunes.apple.com/nl/app/web-a...364824944?mt=8 Laatst gewijzigd door nicosomers; 21-11-10 om 00:30. Reden: Link toegevoegd |
|
|||
|
|||
Nico bedankt! Heb hem gekocht en tot zover tevreden! Ik had mijn oog hier al op laten vallen toen ik zag dat er meer waren, vind het dan toch moeilijk kiezen.
|
Labels |
picasa ipad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste app voor in- en uitgaven | MarlonW | iPhone Apps | 19 | 25-04-14 15:07 |
Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor? | coffee119 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 26-11-10 09:57 |
Beste / meest geschikte "kookboek" App voor mij? | PalmBeer | iPhone Apps | 2 | 12-10-10 18:23 |
Beste Background / App switcher app | trevisnl | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-03-10 12:27 |
|
|