Tether een iPad wifi versie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Even een kleine vraag ter controle. Ik overweeg een 32gb wifi only iPad te kopen. Toch is er een kleine onduidelijkheid van mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tether een iPad Wi-Fi versie
Hoi allemaal,
Even een kleine vraag ter controle. Ik overweeg een 32gb Wi-Fi only iPad te kopen. Toch is er een kleine onduidelijkheid van mijn kant. Is het op een Wi-Fi versie iPad ook mogelijk om een tethering verbinding van een iPhone te ontvangen of kan een 3g versie alleen een tethering verbinding ontvangen.? Ik hoop dat jullie mij uitsluitsel hierver kunnen geven. Groeten, Jesse |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als jij je iphone laat tetheren met bijvoorbeeld mywi kun je je ipad Wi-Fi tetheren.
Ik krijg op dit moment alleen mywi niet geinstaleerd op mijn iphone vanuit cydia, ik weet niet of dit aan mijn iphone ligt of aan cydia/mywi op het moment. Iemand anders ook dit probleem? Edit: ik heb het nu allemaal draaiend en het werkt perfect
iPhone 5S 16gb Space Grey iPad Mini 16gb Laatst gewijzigd door shadelife; 04-08-10 om 06:50. |
|
|||
|
|||
Nee, bij mij lukte het gewoon, zit heerlijk op een terrasje, en typ/upload dit via de ipad en tethering
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt tethering prima: MyWi 4.0 op een iPhone 3GS met iOS 4.0, jailbreak met sn0wbreeze. MyWi geïnstalleerd via Rock. Let wel op dat MyWi 4.0 eenmalig $20 kost en je waarschijnlijk alleen met een creditcard kunt betalen.
Vreet wel batterij van je iPhone dus verwacht niet uren te kunnen internetten op je iPad zonder dat je iPhone aan het stopkontakt hangt |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt de combinatie Blackberry en Ipad Wi-Fi jailbreak 3.2 ook voor internet/tethering.Ik gebruik Ibluever van Cydia op de ipad en kan prima verbinding maken met de blackberry over bluetooth (t mobile abo op blackberry)
instellingen ibluever: pin: kies jezelf. APC: Internet account: tmobile password: tmobile dial: *99#
|
||||
|
||||
Ik gebruik MyWy op mijn 3G met 4.0 en dan maak ik verbinding via Wi-Fi op mijn iPad 32gb Wi-Fi jailbroken 3.2.1 USA werkt perfect!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de trial zojuist geprobeerd, maar het laden van nu.nl voorpagina en drie korte mailtjes (zonder bijlagen) binnenhalen in Mail kostte maarliefst 10% van de accu. Mywi is misschien leuk als noodoplossing voor onderweg maar meer ook niet. Ook viel me op dat de achterkant van de iphone erg warm werd. Ik vraag me zelfs af hoe schadelijk het is voor de batterij op lange termijn bij regelmatig gebruik |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jessepes: nee, bij mij werkt het gewoon op de kale bb. Wel bluetooth aan uiteraard.
|
|
|||
|
|||
bestaat pdanet niet meer?
|
|
|||
|
|||
Pdanet bestaat nog wel, maar is niet nodig (althans niet bij mijn bb 8320)
|
|
|||
|
|||
Vond een paar trucs voor Mywi om batterij verbruik te optimaliseren. Mochten er mensen zijn die dit nog niet wisten:
- Verminder de Transmit Power als je met ipad binnen zeg halve meter van je iphone vandaan zit. 30-40% werkt prima bij mij. Bij mij stond dit standaard op 100%. - Verander de In Use Indicatornaar Status bar Icon (ipv blue pulsing bar), scheelt tot 15% batterij verbruik. Wellicht is het straks mogelijk om ook met de ipad via CCK en usb te tetheren? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zelf nu op moment ipod touch 4g ibluever demo met blackberry 9520 padnet hetzelfde als van je ACS Internet User tmobile Pass tmobile dial up *99# default chatscript kreeg ik fout meld (Time out chatscript) hoe los ik op ik heb tmobile abbonement bundel blackberry |
|
|||
|
|||
Sorry als ik niet goed oplet maar zoals ik het lees is tetheren via iPhone naar iPad niet mogelijk zonder jailbrake....??! En met andere merken smartphones is het appeltje eitje (heb gisteren zonder probleem van accespoint van een galaxy gebruikt gemaakt zonder enige instellingen, gewoon zoeken naar Wi-Fi en klaar....)
|
|
|||
|
|||
Ik heb eeniphone 3GS 4.1 jailbreak en mywi geïnstalleerd via cydia een keer 20$ en het werkt perfect op een iPad Wi-Fi 64 gb niet gejailbreaked.
Upload nu via mywi @ chicago bedankt voor de tip
|
||||
|
||||
Ik heb een Huawei e585 MiFi via Ebay aangeschaft, daar kan je tegelijk 5 devices (iPad, iPhone, Laptop enz.) wireless op connecten. De MiFi zorgt voor de internetverbinding, ik gebruik een T-Mobile simkaart hiervoor. Werkt echt perfect als je even geen Wi-Fi in de buurt hebt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Samsung galaxy S speciaal omdat deze een tethering functie ingebouwd heeft zitten. werkt ideaal in combi met mijn Ipad.
|
|||
|
|||
@Peter_1 moet je hier jailbraken? Of wel iets maar niet alles....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hallo
Ik heb een iPad 64GB Wi-Fi (FW 3.2.2), en die gebruik ik hoofdzakelijk thuis. Soms dan ben ik onderweg, en kan dus mijn iPad niet gebruiken, en wil dan, als het nodig is, tetheren via mijn iPhone 4, en dat gaat gewoon niet zonder te jailbraken of een Huwaei aan teschaffen. Terwijl ik nu lees als een BlackBerry of een Samsung Galaxy hebt het geen enkel probleem is, als ik dat goed begrijp....Dus het is gewoon belachelijk dat je met je Apple iPhone 4 geen verbinding kan maken met een Apple iPad zonder moeilijke omwegen als Jailbraken om dit wel te kunnen doen. Het gaat er niet om dat ik daar voor moet betalen, want daar kies je zelf voor...maar gewoon het feit dat het niet kan met Apple apperatuur onderling. Ik weet niet of het straks met FW 4.2 wel kan? Ik heb helemaal geen zin om moeilijk te met het Jailbraken wat niet meer werkt na elke FW update...Dit wilde ik ff kwijt MVG Rob |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
iPhone tether naar iPad via Bluetooth | gieleke6 | iPad algemeen | 1 | 25-09-10 03:43 |
Nu een iPad kopen of wachten op een tweede versie? | randyvdmeer | iPad algemeen | 20 | 29-06-10 13:46 |
|
|