Beste app voor in- en uitgaven discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Is er een programma waarmee je je budget kunt aangeven voor een bepaalde periode en daar dan je uitgaven in onderdelen / losse transacties ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste app voor in- en uitgaven
Beste,
Is er een programma waarmee je je budget kunt aangeven voor een bepaalde periode en daar dan je uitgaven in onderdelen / losse transacties kunt aftrekken? Ispend doet helaas alleen de uitgaven/inkomsten vaststellen, zonder dit van elkaar af te trekken. Alvast bedankt voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet geremd door enige kennis van zaken zeg ik: kijk eens naar Moneybook
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Excuses voor de late reactie, maar dank aan jullie alle 3! De keuze is gevallen op MoneyBook! Merci beaucoup!
|
|
||||
|
||||
En nu zoek ik er 1 zoals Moneybook maar die je kan bewerken op je Mac of PC en dus ook synchroniseert.
|
|
|||
|
|||
bij de door jullie genoemde opties.. is het dan ook mogelijk dat er rekening gehouden wordt met een salaris dat maandelijks komt (die van mijn vrouw) en een salaris dat per 4 weken komt (mijne)...?
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook erg handig (vind ik) dat 'ie zaken "onthoud". Als je regelmatig een bak koffie ergens haalt dan vult 'ie de volgende keer bij dezelfde bak koffie alvast het bedrag, categorie etc. in van de vorige keer. En last but not least je "wens", er is ook een gratis "Day Bank Station" om te syncen naar je Mac en daar zaken in te voeren of aan te passen. Helaas momenteel nog even niet beschikbaar omdat ze wachten op goedkeuring voor de iOS4 versie. Meer info: Day Bank™ - Quantum Quinn |
|
|||
|
|||
echt een toppertje dat Moneybook!
|
|
|||
|
|||
Ik zoek ook een soortgelijke app.
Laatst gewijzigd door Guest-V; 01-05-11 om 12:31. |
|
|||
|
|||
Dit is al een lang draadje en ik hoop dat iemand nu sluitend advies kan geven.
Er zijn zoveel van deze gelijksoortige apps, maar voordat ik wat aan schaf wil ik er zeker van zijn dat er het volgende in zit: - App zowel op de iphone als een app op de mac of webapp waar ook mogelijkheid is om gegevens toe te voegen/aan te passen. Zo kan ik bijvoorbeeld de eerste opzet van de maandelijkse uitgaven achter de pc instellen en terloops met de iphone aanpassingen doen die dan gelijk op de PC ook zijn verwerkt. - Ik hoef geen beheertool voor een bankrekening maar puur een tool om je (terugkerende) maandelijkse uitgaven in kaart te brengen. Moneybook app heeft wel een webapp maar hun website zegt niet wat je er mee kunt. Ik krijg de indruk dat dat alleen voor het weergeven van grafieken is en ik zoek dus een PCapp/Webapp waarmee je ook gegevens kunt aanpassen. Weet iemand een app die aan het bovenstaande voldoet? Bvd |
|
|||
|
|||
Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar wel leuk om te zien wat je inkomsten zijn:
You Earned It! ( You Earned It: iPhone app to celebrate your income ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dan toch echt kijken naar Kashbook; ik gebruik het al een jaar of twee naar mijn zin en je kunt synchroniseren tussen iPad, iMac en iPhone.... Op YouTube is een voorbeeld te zien.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu iXpenselt + inkomen gekocht, super app! Kost dan wel 4 euro, kan je meteen op het lijstje zetten haha
|
|
|||
|
|||
Is er een ios 7.1 iPad app voor maandelijkse uitgaven?
|
|
|||
|
|||
MoneyControl.
Mooi, overzichtelijk en vele opties. |
|
|||
|
|||
Ik hoop nog steeds dat mijn eigen bank (ABN Amro) met een Financieel Dagboek app komt. Ik heb indertijd weleens een tweet gestuurd naar ABN waarin ze alleen aangaven het een leuk idee te vinden en dat het wellicht ooit er komt.
Ik zie het niet zitten om bij derden mijn inkomsten en uitgaven in te voeren. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik Afas. Het is een online toepassing (www.afas.nl) en heeft ook een mobiele app. Ik ben er tevreden van
|
|
||||
|
||||
En ik gebruik...Mijn iMadam...
Never misses a cent !!!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor? | coffee119 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 26-11-10 09:57 |
Beste app voor picasa | macleentje | iPad algemeen | 2 | 21-11-10 17:28 |
Beste / meest geschikte "kookboek" App voor mij? | PalmBeer | iPhone Apps | 2 | 12-10-10 18:23 |
Beste Background / App switcher app | trevisnl | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-03-10 12:27 |
|
|