ipad 14g? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie tot mijn verbazing vandaag dat de capaciteit van mijn Ipad die normaal 16G is, vandaag 14G laat zien? Heel apart, hoe zou dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 14g?
Ik zie tot mijn verbazing vandaag dat de capaciteit van mijn Ipad die normaal 16G is, vandaag 14G laat zien?
Heel apart, hoe zou dit kunnen komen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De volledige 16GB kun je nooit helemaal gebruiken. Er staat immers ook het besturingssysteem etc. op en dat gaat dus van die 16GB af. Dat je dan nog 14GB overhoudt is goed mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de ipad al meer dan een maand en gaf altijd als capaciteit 16G aan. Dit is toch raar? Het gaat er niet om of je het helemaal kan gebruiken, maar ik mis gewoon nu 2GB die er wel gewoon opstond.
Apple iPad 16GB Wi-Fi + 3G (zo wordt het toch ook verkocht) en niet Apple iPad 14GB Wi-Fi + 3G |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens het International System of Standards (SI) is: 1 GB = 1.000.000.000 bytes maar volgens de IEEE 100 nomenclature is: 1 GB = 1.073.741.824 bytes |
|
|||
|
|||
*Diepe zucht*
Wat is het probleem? te weinig capaciteit? had je een 32gb moeten halen. Waar heb je de iPad gekocht? Lees dit nog even goed door: Apple iPad Ach ik help je even : 1. 1 GB is gelijk aan 1 miljard byte; de werkelijke, geformatteerde capaciteit ligt lager. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) | Tim_Spr | iPad algemeen | 0 | 30-03-11 18:38 |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|