iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Mobile Vikings (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f113/mobile-vikings/)
-   -   Mobilevikings.com (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f113/mobile-vikings/30229-mobilevikings-com.html)

joppe 16-06-09 13:06

nog iemand zo'n code voor miJ?

appel_001 16-06-09 13:28

ik ga vanavond mijn kaartje bestellen ik heb een code
PS kijk op facebook
(als je je registreert krijg je dan een paar code's als dat zo is zal ik er hier een paar posten)

apotheosis 16-06-09 14:37

Het ziet er naar uit wie na 1 juli zich registreerd op mobile vikings deze waarschijnlijk minder voordelen zal hebben.
Dus de mensen die het willen of die twijfelen,nie twijfelen,gewoon doen ;).

appel_001 16-06-09 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 296923)
Het ziet er naar uit wie na 1 juli zich registreerd op mobile vikings deze waarschijnlijk minder voordelen zal hebben.
Dus de mensen die het willen of die twijfelen,nie twijfelen,gewoon doen ;).

was eerst ook aan het twijfelen want ik wacht op de iphone 3Gs maar heb nu toch net mijn kaartje bestelt ! moet ik heb voor 1 juli geactiveert hebben of is gewoon kaartje bestellen genoeg !

WDS001 16-06-09 20:07

Ik heb nog enkele codes dus als er iemand nog een Mobile Viking wil worden..
PM mij;)

simoniven 17-06-09 19:54

MV is gewoonweg subliem!
Nu hopelijk snel m'n 3GS 32GB en het feest is compleet!

appel_001 17-06-09 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simoniven (Bericht 297877)
MV is gewoonweg subliem!
Nu hopelijk snel m'n 3GS 32GB en het feest is compleet!

ja idd ! (16 gig is genoeg) en hopelijk vallen de prijzen wat mee bij mobistar !

Puck84 18-06-09 22:52

Ik heb sinds gisteren de nieuwe firmware en heb daarjuist de ipcc (of is het ippc? dunno anymore don't care) van MV erin opgezet.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet gemerkt heb dat ik op EDGE zat ipv mijn gewoon netwerk van thuis. Oke soms ging even een kleine halve minuut laggy maar voor de rest...

Zalig gewoon :)

Legorides 25-06-09 18:41

Hi,

Heeft iemand nog een code voor me ? Graag via PM

gr

apotheosis 25-06-09 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Legorides (Bericht 310708)
Hi,

Heeft iemand nog een code voor me ? Graag via PM

gr

Op facebook ga je er zeker nog vinden als je het daar vraagt,mobile vikings zit op facebook.

Gödrax 25-06-09 20:30

normaal gezien zou mijn sim kaart vandaag verstuurd worden, maar ik heb een mailtje gekregen dat het maar voor volgende dinsdag zal zijn... blijkbaar hebben ze het druk met nieuwe klanten

apotheosis 25-06-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gödrax (Bericht 310845)
normaal gezien zou mijn sim kaart vandaag verstuurd worden, maar ik heb een mailtje gekregen dat het maar voor volgende dinsdag zal zijn... blijkbaar hebben ze het druk met nieuwe klanten

Verwondert mij niet want tot 30juni kan je je inschrijven voor de tarieven die er nu zijn,degene die erna MV aanschaffen deze gaan andere en duurdere prijzen krijgen.

Gödrax 25-06-09 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 310849)
Verwondert mij niet want tot 30juni kan je je inschrijven voor de tarieven die er nu zijn,degene die erna MV aanschaffen deze gaan andere en duurdere prijzen krijgen.

ja ze wezen me er wel expliciet op dat ik de oude tarieven en voorwaarden kreeg omdat ik dus voor 1 juli ben geregestreerd

Me2995 27-06-09 13:15

Ik heb nog een paar codes, voor de snelle beslissers. PM maar...

dadog 27-06-09 14:06

Hey ME2995,

IK heb je een PM gestuurd :) ...
Als er nog iemand codes heeft, PM me maar, THX!!

Greetz.

WDS001 27-06-09 14:07

Ik heb ook nog 4 codes die ik dan toch maar kwijt moet voor in juli dus PM me als je er één wil! ;)

EDIT
Ik heb er nu nog 2 :)


apotheosis 27-06-09 14:09

Idd,de belgen zitten het beste mee mobile vikings wat surfen op de iphone of andere gsm om te surfen betreft.
1gb per maand en dit voor 15 euro per maand met daarbovenop nog eens 15 euro belwaarde=62tal minuten en 1000 smsen,echt top maar na 1 juli zal het al wat minder zijn voor degene die dan MV willen worden.

Me2995 27-06-09 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dadog (Bericht 312286)
Hey ME2995,

IK heb je een PM gestuurd :) ...
Als er nog iemand codes heeft, PM me maar, THX!!

Greetz.

Ik heb van jou geen PM ontvangen, ofwel heb je het met een andere user gestuurd. Laat maar weten als je alsnog een wil. :)

Hail Cyrilin 27-06-09 14:59

Ik heb nog 5 codes voor wie MV wil worden !

Me2995 28-06-09 12:54

[font=times new roman][font=arial]
  • lxt94g3
  • ed69vr3
  • pidmftt
[/font][/font]

Azazel 28-06-09 13:56

Ik heb de eerste code gebruikt. Bedankt!

bart342 28-06-09 14:25

Krijg je die invitatie code's soms pas als je je kaart hebt geactiveerd? Want ik heb mij een week geleden ingeschreven, maar bij mijn profiel staat dat ik er geen heb:confused:

Me2995 28-06-09 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bart342 (Bericht 313115)
Krijg je die invitatie code's soms pas als je je kaart hebt geactiveerd? Want ik heb mij een week geleden ingeschreven, maar bij mijn profiel staat dat ik er geen heb:confused:

Ik denk dat ze er geen meer vrijgeven omdat het per 1 juli stopt.

Dat is natuurlijk maar een wilde gok he. :)

bart342 28-06-09 16:16

Ik denk ook dat het daardoor komt, pech voor degene er nog een wouden:)

wvy 30-06-09 20:09

Mobile Viking en de iPhone 3GS
 
Hoi,

Dit bericht is een beetje voor de Belgen onder ons.

Iedereen kan hier zijn ervaringen (positief en negatief) kwijt over het gebruik van Mobile Viking en de nieuwe iPhone 3GS.

Op internet lopen allerlei 'verhalen' over slecht bereik, niet kunnen opgebeld worden ... Dit is niet alleen over Mobile Viking maar ook over Proximus, Mobistar ...

Eerlijke bevindingen van dagelijkse gebruikers is nog de grootste bron van informatie. Ik zou zeggen laat jullie gaan en wij horen het wel. MV-gebruikers zitten nu eenmaal wijd verspreid.

Ikzelf heb een nieuwe iPhone 3GS en binnenkort hoop ik mijn MV-simkaartje te ontvangen en alleen maar positieve ervaringen te hebben :D

Bedankt !!

:cool:

apotheosis 30-06-09 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 315449)
Hoi,

Dit bericht is een beetje voor de Belgen onder ons.

Iedereen kan hier zijn ervaringen (positief en negatief) kwijt over het gebruik van Mobile Viking en de nieuwe iPhone 3GS.

Op internet lopen allerlei 'verhalen' over slecht bereik, niet kunnen opgebeld worden ... Dit is niet alleen over Mobile Viking maar ook over Proximus, Mobistar ...

Eerlijke bevindingen van dagelijkse gebruikers is nog de grootste bron van informatie. Ik zou zeggen laat jullie gaan en wij horen het wel. MV-gebruikers zitten nu eenmaal wijd verspreid.

Ikzelf heb een nieuwe iPhone 3GS en binnenkort hoop ik mijn MV-simkaartje te ontvangen en alleen maar positieve ervaringen te hebben :D

Bedankt !!

:cool:


Ik heb dat in andere topic al uitgebreid uitgelegd en ik zal het nog eens hier ook doen.

Mobile vikings is het beste om te surfen op de gsm voor de vlamingen omdat het gratis is.De andere providers vragen 10 euro voor bv 200 of 500mb , reken dat eens maal 12 maanden=120 euro per jaar terwijl ik nu die 120 euro in mijnen zak steek.;).

Mobile vikings werkt zoals je wel zal weten via het netwerk van base dus je gaat nog geen 3g hebben,anderzijds,dat doet er niet toe vind ik,een gsm en internetten erop is vooral in mijn ogen bedoeld voor kleinigheden op te zoeken enz....En EDGE is nu ook zo traag alweer niet vind ik.
Het zal ook minder van je batterij vergen om via edge te surfen inplaats van 3g.Base begint eind 2009 met 3g in de grootsteden.

Het probleem bij zowel mobistar als porximus is dan ook nog eens ze niet overal 3g dekking hebben.Ik kom nu net op talloze plaatsen waar beiden helemaal geen 3g hebben en dan zou ik dara iedere maand 10 euro en meer voor moeten betalen,i don't think so.
Alleen in het centrum van gent en wetteren en noem maar op heb je 3g maar éénmaal je er meer buiten gaat zit je op edge en bij proximus zelfs op het traagste van het traagste=gprs.

Ik heb nog maar weinig klagen over mobile vikings.
Wat ik wel heb is de ene moment ik op dezelfde plaats 4 blokken heb en dan opeens 1 of soms niks maar dat valt allemaal zeer goed mee vind ik.
Men heeft mij al altijd kunnen bereiken wanneer nodig.Dat volledig wegvalen gebeurt nu echt niet zoveel dus ik zou er allesins al niet van wakker liggen,velen kunnen een goed stukske overdrijven en doen het erger lijken dan het is.
Weet ge;bij mij thuis is proximus geen moer beter.Alleen mobistar scoort er een beetje beter.

CptYanni 30-06-09 22:09

prijzen voor buitenland zijn wel enorm nadelig toch?

SMS = 1,00 euro ?

apotheosis 30-06-09 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CptYanni (Bericht 315578)
prijzen voor buitenland zijn wel enorm nadelig toch?

SMS = 1,00 euro ?

Grapjas,beetje beter lezen aub.

CptYanni 30-06-09 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 315589)
Grapjas,beetje beter lezen aub.

Mja this een halve euro... Blijft nog steeds veel :) ^^

apotheosis 30-06-09 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CptYanni (Bericht 315593)
Mja this een halve euro... Blijft nog steeds veel :) ^^

Vraag mij wel af;vanaf morgen zouden de tarieven naar omlaag gaan,ik ben eens benieuwd of dat bij MV ook zal veranderen dan?Ik ga het in de gaten houden.

CptYanni 30-06-09 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 315596)
Vraag mij wel af;vanaf morgen zouden de tarieven naar omlaag gaan,ik ben eens benieuwd of dat bij MV ook zal veranderen dan?Ik ga het in de gaten houden.

Ik twijfel echt enorm of ik mobile vikings zou nemen ... Enige argumenten om mij te overtuigeN?
(Wegvallend Netwerk kom ik vaak tegen bij topics over Mobile vikings is dit waar?)

apotheosis 30-06-09 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CptYanni (Bericht 315598)
Ik twijfel echt enorm of ik mobile vikings zou nemen ... Enige argumenten om mij te overtuigeN?
(Wegvallend Netwerk kom ik vaak tegen bij topics over Mobile vikings is dit waar?)

Simpel;internet je op je gsm?Dan zeg ik meteen,aanschaffen maar je moet opletten he want je hebt maar 85min meer de tijd als je van de voordelen nu wil genieten.Wie zich morgen registreerd die gaat duurdere tarieven krijgen.Dus je moet al één van de codes hier snel proberen die hier wel ergens te vinden zijn op één van de vorige pagina's of topics over MV,

segers909 30-06-09 23:26

Ik heb nog een uitnodigingscode over:
Citaat:

V146YZM
Veel plezier er mee!

apotheosis 30-06-09 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door segers909 (Bericht 315632)
Ik heb nog een uitnodigingscode over:

Veel plezier er mee!

Tja,nog minder dan 30 min den tijd :-).

segers909 30-06-09 23:34

Moet lukken :D

wvy 01-07-09 08:36

Vraagje:

Telkens ik bel met mijn MV dan komt er op mijn iPhone 'doorschakelen actief'

Ik heb geen nummeroverdracht en op de iPhone staat doorschakelen uit.
Kan iemand mij hier meer uitleg over geven?

Bedankt !!!

:cool:

Puck84 01-07-09 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 315711)
Vraagje:

Telkens ik bel met mijn MV dan komt er op mijn iPhone 'doorschakelen actief'

Ik heb geen nummeroverdracht en op de iPhone staat doorschakelen uit.
Kan iemand mij hier meer uitleg over geven?

Bedankt !!!

:cool:

Om op beide forums te antwoorden dan maar :p

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Facebook
Dit heeft iets te maken met het feit dat Mobile Vikings via Base werkt geloof ik.

Hoe dan ook, als je ipcc file van Mobile Vikings installeert op je iPhone dan heb je ineens:

  • al je instellingen voor mail, mms en mobile internet juist
  • de mogelijkheid tethering te doen
  • de melding "doorschakelen actief" is weg


iktjilp 01-07-09 15:57

Iedereen kan nu klant worden zonder code. Zelfde tarieven als voorheen. Enkel als je een nieuw nummer wil moet je 15 euro instapkost betalen. Neem je je oude nummer mee dan is het gratis. O, en bellen naar iPhoneclub is goedkoper geworden. (Roaming-tarieven zijn verlaagd)

Nfect 13-07-09 18:23

Hey iedereen,

ik ben van plan om binnenkort een iphone 3G S te kopen en denk er dus ook aan om dan over te schakelen op Mobile Vikings. Is dit een goed idee, of eigelijk totaal niet omdat ze nog altijd geen 3G ondersteunen?

ik zie het alvast niet zitten om zo'n abo van Mobistar te kopen, want dat lijkt me ietske te duur ...

Reacties zijn welkom :)

WDS001 13-07-09 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nfect (Bericht 323420)
Hey iedereen,

ik ben van plan om binnenkort een iphone 3G S te kopen en denk er dus ook aan om dan over te schakelen op Mobile Vikings. Is dit een goed idee, of eigelijk totaal niet omdat ze nog altijd geen 3G ondersteunen?

ik zie het alvast niet zitten om zo'n abo van Mobistar te kopen, want dat lijkt me ietske te duur ...

Reacties zijn welkom :)

Tuurlijk is het een goed idee als je voordelig internet wil.. :)
Maar maak het voor jezelf uit en kijk vooral al eens in dit topic of op hun website ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:35.