sms werkt niet op proximus netwerk discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb proximus abonnement en bij mij gaat het perfect......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb proximus abonnement en bij mij gaat het perfect...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
toch wel hoor, je vergist je:
Netwerk en bereik Nationaal bereik De kaart met het nationaal bereik van onze netwerken (GSM, GPRS, EDGE, 3G, WLAN). Netwerk en bereik |
|
|||
|
|||
welke instellingen moeten er gebeure voor mms ?????
proximus belgie ????? |
|
||||
|
||||
De iPhone heeft geen standaard MMS, alleen met een extra applicatie. Zie hier voor meer informatie: Eindelijk: native MMS-applicatie voor de iPhone
|
|
|||
|
|||
px gaat alleen maar EDGE uitrollen op de plaatsen waar ze geen 3G plannen. maw de ardennen enzo.
dus in 80% van het land zit je met je iphone op gprs met px |
|
|||
|
|||
Citaat:
BULLSHIT! Lees drie postings hoger eens... of surf naar: Netwerk en bereik Proximus heeft jaren geleden EDGE al uitgerold, en in tegenstelling tot de Nederlandse providers, het steeds in gebruik gehouden. |
|
|||
|
|||
beste,
ten eerste 3G of EDGE of GPRS heeft geen enkele invloed op sms/mms. het probleem met de mms applicatie zal in de versie update opgelost zijn. ten tweede heb ik zelf de vergelijking in centrum mechelen gedaan op een iphone met Px (was echt wel gprs) en een met M* (echt wel EDGE) het verschil sprak boekdelen op safari ten derde in bijlage de officiele coverage map van Px, edge wordt echt alleen maar uitgerolt waar ze geen 3G gaan hebben. ik heb dit echt niet uit mijn duim gezogen ten vierde geen reden om te roepen ;-) voor de rest gebruikt ieder de operator naar keuze, alleen is het objectief zo dat Px een voorsprong op 3G heeft maar qua EDGE niet in de buurt van M* en in mindere mate Base komt en vermits de iphone geen 3G heeft ... cheers |
|
|||
|
|||
Het ging er mij ook niet over wat de invloed op sms/mms was.
Wat ik duidelijk wou stellen is dat je fout zat om de toekomstige wijs te gebruiken in "px gaat alleen maar EDGE uitrollen op de plaatsen waar ze geen 3G plannen. maw de ardennen enzo." In EDGE wordt er zowieso door Proximus NIET meer geïnvesteerd. Technisch zijn GPRS en EDGE identiek. Bij EDGE worden gewoon een aantal GPRS-kanalen gebundeld. Op de recentste firmware + apps krijg je trouwens het verschil te zien tussen GPRS en EDGE > blauwe G op wit vlakje tgo witte E op blauw vlakje... P.S. is iets zachter uitgesproken... |
|
|||
|
|||
Heb volledig bereik met proximus, maar ontvang niet alle sms'en die mij gestuurd worden meteen, vaak een paar uur later...
graag advies |
|
|||
|
|||
Mss eens gaan naar een telecom winkel gaan ....
Ik ben laatst naar een base verdeler geweest voor een nieuw abonnement en die was blij mijn Iphone te zien |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: proximus - mms werkt niet na update IOS 4.0 | G_Babyke | Overige providers België | 8 | 27-04-11 00:50 |
België: Proximus internetabonnement werkt niet. | Bibipken | Overige providers België | 7 | 03-11-10 23:21 |
België: Netwerk problemen Proximus | avdlprive | Overige providers België | 51 | 22-10-09 12:29 |
ipphone 1G + proximus => gprs werkt niet | matty | Proximus | 5 | 08-12-08 15:25 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|