proximus - mms werkt niet na update IOS 4.0 discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) voor de update kon in mms ontvangen en versturen. na de update IOS 4.0 (nu al 4.02) kan ik geen mmsen meer versturen of ontvangen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
proximus - mms werkt niet na update IOS 4.0
voor de update kon in mms ontvangen en versturen.
na de update IOS 4.0 (nu al 4.02) kan ik geen mmsen meer versturen of ontvangen. weet iemand welke instellingen het zijn... heb al vanalles geprobeerd, maar niets schijnt te werken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bij mij wel. Heb je herstart zoals aangegeven in de manual?
En effectief Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiele data: 1? |
|
|||
|
|||
ok, mobiele data stond niet aan!
thx! probleem opgelost! |
|
|||
|
|||
Ik ontdek juist dat mms terug niet meer werkt op iphone4 IOS4.2 (jailbreak)
Nog mensen hier last van? Iemand een oplossing? Alvast Bedankt. |
|
|||
|
|||
Idem bij mij, net zoals mijn datanetwerk..
|
|
||||
|
||||
Als je datanetwerk en MMS het niet doen, staan misschien de gegevens niet goed ingevuld in de instelling "mobiel datanetwerk" hier moet je maar even naar kijken!
(Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk)
|
|||
|
|||
indeedy terug instellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
internet werkt niet of nauwelijks na update iOS 4.3 | Emper | Archief | 3 | 20-03-11 18:14 |
België: Proximus internetabonnement werkt niet. | Bibipken | Overige providers België | 7 | 03-11-10 23:21 |
Na update Ios 4.0/4.01 werkt 3g niet meer | Merit | iPhone algemeen | 18 | 27-07-10 18:08 |
KPN iPhone 3GS, internet werkt niet na update iOS 4 | Johny050 | KPN | 3 | 21-06-10 23:58 |
MMS instellingen Proximus | jumper | Archief | 2 | 07-03-08 14:15 |
|
|