Proximus internetabonnement werkt niet.

Proximus internetabonnement werkt niet. discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben één van de gelukkigen die gisteren een iPhone 4 heeft kunnen bemachtigen en ik ben diezelfde dag nog bij de Belgacomwinkel geweest om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 July 2010, 12:04
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 January 2009
Berichten: 2
Standaard Proximus internetabonnement werkt niet.

Ik ben één van de gelukkigen die gisteren een iPhone 4 heeft kunnen bemachtigen en ik ben diezelfde dag nog bij de Belgacomwinkel geweest om mijn microsimkaartje op te halen. Daarbij heb ik dan ook een internetabonnementje genomen. Ik zie dat het internetabonnement op MyProximus geactiveerd is, maar toch kan mijn iPhone niet op het 3G netwerk. Als ik op internet probeer te surfen dan komt er steeds op mijn scherm "Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk. U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice." Heeft iemand een idee wat ik hier mee moet aanvangen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31 July 2010, 13:07
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 January 2010
Berichten: 225
Standaard

hello,


Normaal moeten deze instellingen helpen-->

http://customer.proximus.be/nl/downl...MS_Setings.pdf

deze instellingen moeten voldoen voor 3g, mms...

Laatst gewijzigd door mike77; 31 July 2010 om 13:58. Reden: ik heb de link aangepast
  #3  
Oud 31 July 2010, 14:14
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 January 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mike77 Bekijk bericht
hello,


Normaal moeten deze instellingen helpen-->

http://customer.proximus.be/nl/downl...MS_Setings.pdf

deze instellingen moeten voldoen voor 3g, mms...
Hartelijk bedankt!
  #4  
Oud 31 July 2010, 14:31
Peter's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.4]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi + 4G 16GB (Zwart) [FW: 8.4]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 September 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

heb MTV generation en heb net ook mobiel data abonnement afgesloten. ik zie echter bij mij e-services niet staan dat dit geactiveerd is.
  #5  
Oud 31 July 2010, 14:37
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 January 2010
Berichten: 225
Standaard

check de instellingen zoals ik hierboven heb gelinkt...
  #6  
Oud 31 July 2010, 15:29
» iPhone 7 32GB (Zilver) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Anders
 
Geregistreerd: 21 January 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
heb MTV generation en heb net ook mobiel data abonnement afgesloten. ik zie echter bij mij e-services niet staan dat dit geactiveerd is.
Aha, dit is nu eens een vervelende zaak bij proximus; ik heb ook proximus nu, tevreden van ja maar ik moet de data zelf via de iphone bijhouden.
Je kan de data verbruik niet volgen via je iphone of e-services, alleen maar je verbruik van sms en bellen maarja, bij sms heb ik er 10000 per maand en das sowieso meer dan genoeg.
Je kan onderaan alle instellingen bekijken en je kan deze zelf ook aanpassen; ik had 2GB genomen, int begin zag ik ook niet of deze wel geactiveerd was of niet maar ik heb geen risico genomen en had toen die 2Gb toch nog eens zelf bevestigd .
  #7  
Oud 10 October 2010, 14:57
» iPhone 3GS 8GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 10 October 2010
Berichten: 1
Unhappy Problemen mail en internet via 3G

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mike77 Bekijk bericht
hello,


Normaal moeten deze instellingen helpen-->

http://customer.proximus.be/nl/downl...MS_Setings.pdf

deze instellingen moeten voldoen voor 3g, mms...
Ik kan die link niet openen, krijg steeds een foutmelding en ik zit dus ook met het probleem dat ik op mijn Iphone steeds de foutmelding krijg dat ik geen toegang heb tot een mobiel datanetwerk (heb nochtans een internet abo genomen via proximus ,maar via 3G geraak ik ni op internet !)
Ik heb mijn mailaccount ook al diverse malen proberen intstellen (versch hostnamen geprobeerd) maar dit werkt evenmin :-/ Help somebody? of ligt dat aan telenet?
Alvast enorm bedankt!

Stéphanie
  #8  
Oud 3 November 2010, 23:21
BigG's schermafbeelding
» iPhone X 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 30 October 2010
Locatie: Het Antwerpse
Berichten: 87
Standaard

Link werkt toch ?

Laatst gewijzigd door BigG; 4 November 2010 om 23:58.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: proximus - mms werkt niet na update IOS 4.0 G_Babyke Overige providers België 8 27 April 2011 00:50
Vraag over Iphone zonder internetabonnement bobd T-Mobile 0 7 February 2011 20:16
iPhone HI zonder internetabonnement Minivliet Overige providers Nederland 8 5 August 2009 20:43
ipphone 1G + proximus => gprs werkt niet matty Proximus 5 8 December 2008 15:25
België: sms werkt niet op proximus netwerk Anvar Overige providers België 30 4 February 2008 09:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:47.