BlackBerry Internet Service via iPhone? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello Een vriend van me gebruikt via z'n Blackberry de "BlackBerry Internet Service" van Proximus ( LINK ). Dit is dus email (via pushemail) + ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
BlackBerry Internet Service via iPhone?
Hello
Een vriend van me gebruikt via z'n Blackberry de "BlackBerry Internet Service" van Proximus (LINK). Dit is dus email (via pushemail) + internet. Is het mogelijk om dit ook op de iPhone te laten werken en hoe? Bij Proximus zelf hebben ze nog geen instellingen voor de iphone. Alvast bedankt voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dit werkt ik heb namelijk ook gewoon een blackberry abo op men iphone. gewoon de gprs instellingen bij edge instellen en klaar is kees.
bij de mijne heeft de verkoper alles ingesteld in me telefoon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blackberry internet op iPhone4. Hoe? | TisDeDennis | Overige providers Nederland | 12 | 06-05-11 23:38 |
iPhone: No service / Searching / No Service probleem op iPhone 4 maar niet direct naar jailbr | kura | Jailbreak | 2 | 04-05-11 11:58 |
Internet op Iphone 3G met T-mobile Blackberry abonnement | Mitch139 | Odido (T-Mobile) | 2 | 26-12-10 18:21 |
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer | silverhees | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-03-10 11:31 |
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) | deaapdaar | Vodafone | 0 | 11-03-09 13:36 |
|
|