mms ontvangen gaat niet(deel van bericht ontbreekt) discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een vraag. Als mijn vrouw mij een mms stuurt( zij heeft een samsung telefoon)dan komt er op mijn iphone 4s op (deel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mms ontvangen gaat niet(deel van bericht ontbreekt)
hallo
ik heb een vraag. Als mijn vrouw mij een mms stuurt( zij heeft een samsung telefoon)dan komt er op mijn iphone 4s op (deel van bericht ontbreekt) en kan niets doen om te openen. maar als een kameraad mij een mms stuurt werkt het wel en komt er de foto onmiddelijk op. (hij heeft ook een iphone.) is dit normaal? wat kan ik daaraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je al eens een crosstest uitgevoerd ?
Kijk best ook eens de instellingen na. groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: MMS ontvangen werkt niet | Dvanoeveren | Jailbreak | 2 | 25-12-09 09:20 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Voicemail bericht niet ontvangen van Kpn | rebellochem | KPN | 1 | 01-07-09 15:39 |
Mms ontvangen | internetfreak11 | Archief | 4 | 28-01-09 22:14 |
|
|