Camera iPhone 5 werkt niet meer discussie in Telenet forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb bij Telenet 2 weken geleden een iPhone 5 gekocht met abbo. Na een week werkt de achterste camera niet meer. Je ziet dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera iPhone 5 werkt niet meer
Hallo,
Heb bij Telenet 2 weken geleden een iPhone 5 gekocht met abbo. Na een week werkt de achterste camera niet meer. Je ziet dan op het scherm dat het zwart blijft en na een tijd gaat de lens open en dan weer toe en dat gaat zo continu. De voorste camera werkt wel. Ben al naar Telenet gegaan maar die kunnen enkel het toestel opsturen en dan ben ik die tenminste 3 à 4 weken kwijt. Dat kan toch niet dat je een nieuw toestel direct moet laten herstellen? Heb al een reset gedaan maar hielp niet. Iemand die misschien een tip heeft? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na een week zou je toch direct een vervangend toestel mogen verwachten. Het apparaat is niet deugdelijk tenslotte.
Ik zou gewoon even lopen ruzie maken met die lui... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas ze blijven bij hun standpunt dat het toestel moet opgestuurd worden naar de service center van Apple. Wat een kl*te service ! Grtz |
|
|||
|
|||
Ik had een tijd geleden stof in de camera en heb toen ook naar Telenet gebeld en hetzelfde antwoord gekregen: 3 à 4 weken. Ongelooflijk ... Ik ben uiteindelijk naar de Apple Store in Amsterdam gegaan (online afspraak gemaakt voor de Genius Bar) en heb daar onmiddellijk een refurbished toestel meegekregen. OK, een trip naar Amsterdam is niet gratis, maar 3 à 4 weken zonder een telefoon waarop je dagelijks vertrouwt, was voor mij gewoon niet werkbaar.
|
|
|||
|
|||
Hey,
En wat houdt dat juist in zo'n refurbished toestel? Heb je daarna nog problemen gehad? mvg |
|
|||
|
|||
Een refurbished toestel is een toestel dat Apple heeft binnengekregen ter reparatie en waarin ze standaard een aantal onderdelen in vervangen (o.a. de batterij, als ik het goed heb). Ik heb mijn refurbished toestel ter plekke wel getest, en gelukkig maar: de homeknop deed het niet. Ik heb toen onmiddellijk een ander exemplaar meegekregen en heb sindsdien nergens meer last van gehad. (Tja, dan weet je wel weer waarom je bij Apple wat meer betaalt: de service is doorgaans ook in overeenstemming met de prijs ...)
|
|
|||
|
|||
Mijn camera werkt sinds kort ook niet meer. Heel het internet zitten afschuimen voor een oplossing, maar die is er niet. Ja, als je heel hard druk op de camera zelf, kan hij wel eens terug werken, is al een paar keer gelukt, maar is maar telkens voor 1 keer. Daarna werkt hij weer niet meer. Zal eens een winkel moeten binnenstappen vrees ik.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je precies met herstellen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga binnenkort ook weer naar A'dam, ga ik m'n derde iPhone 5 halen. In de tweede zit weer stof voor de lens.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone gisteren even aangesloten en inderdaad, daar staat een herstel knop. Even op gedrukt en eerst een reserve copie genomen. Daarna krijgt men de melding, als men nu verder gaat worden de fabrieksinstellingen teruggezet en verliest men alles. Heel uw historie van uw berichten, alle programma's, heel de agenda, gewoonweg alles. Nadien kan men dit dus terugzetten via de reserve copie. Ik vind dit echter te gewaagd. Durf het niet goed. Die historie van mijn berichten is mij erg dierbaar. Ik heb toch wel een vermoeden dat het hardware matig een fout is, omdat als ik hard druk op de camera, hij het wel even doet. Ik ga vandaag eens een apple winkel binnenstappen, eens zien wat zij te vertellen hebben.
|
|
|||
|
|||
En wat ga je doen als je een andere iPhone krijgt of als de iPhone hersteld wordt? Dan ga je ook een backup moeten terugzetten als je die berichten wil terughebben.
|
|
|||
|
|||
Even backup maken en later terugzetten op je nieuwe iPhone/
|
Labels |
camera, iphone5, werkt niet meer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Front Camera werkt niet meer na scherm vervangen | Fredzzz | iPhone algemeen | 8 | 02-11-12 13:14 |
camera Iphone 4 16GB werkt niet meer | PV1976 | iPhone algemeen | 2 | 08-07-12 15:23 |
Camera werkt niet meer iPhone 3G | JaMa84 | iPhone algemeen | 15 | 23-05-10 14:08 |
Camera werkt niet meer | Mootjuh | Archief | 2 | 15-10-09 21:40 |
Camera werkt niet meer | dirkkes | iPhone algemeen | 3 | 14-04-09 12:38 |
|
|