//

iPhone in België

iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Gek eigenlijk hoe sommige bv. MobileVikings aanprijzen. We zitten hier te klagen over de 3G ontvangst en sommige zeggen dan ga naar MobileVikings. GPRS of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #681  
Oud 01-03-09, 15:33
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Gek eigenlijk hoe sommige bv. MobileVikings aanprijzen. We zitten hier te klagen over de 3G ontvangst en sommige zeggen dan ga naar MobileVikings. GPRS of EDGE zijn de enige mislukte opties die die virtuele operator via de kleinste speler in België kan geven.

GPRS en EDGE zijn gewoon te traag de dag van vandaag. Weet je nog met de lancering van de eerste iPhone?! Iedereen had (terecht) kritiek op het ontbreken van 3G.

1,5 jaar later gaan hier sommigen net het tegenovergestelde doen. Ze prijzen net een operator aan (dat eigenlijk geen operator is) dat echt geen goede dekking kan garanderen laat staan 3G. Foute boel dus!

Base weet ik vanuit mijn nabije omgeving (collega's, vrienden, familie,...) dat dit een operator is waar je spijt van krijgt. Je schakelt zo snel als je kunt terug over. De dekking is onvoldoende. Laten we dan nog zwijgen van de datadiensten die ze nog steeds niet deftig kunnen aanbieden.

Als jarenlange (trouwe) klant bij Proximus ken ik hun netwerk vrij goed. Ik gebruikte het voor mobiel internet en dan nog de bekende abonnementen. Alles voor het bedrijf. Aangezien iedereen nu toch een paar centjes moet proberen te besparen zijn we overgeschakeld naar Mobistar.

Eigenlijk heeft deze overstap ons al iets meer gekost aangezien we niet steeds op het netwerk kunnen (konden) vertrouwen. Het leverde een hoop frustraties op en bij praktisch alle klanten was er nergens 3G te bespeuren.
Gelukkig is het sinds begin dit jaar 'hard' veranderd. Maar nog steeds kan het netwerk niet tippen aan Proximus. Het lijkt wel alsof overal het signaal toch net ietsje te zwak is. De dag van vandaag zijn we best tevreden over Mobistar. De eerste maanden van onze overstap absoluut niet! Maar toch hebben ze nog steeds een inhaalbeweging nodig.

Al deze miserie is begonnen met gewoon het gedacht om enkele Euro's te besparen. Kwaliteit betaal je!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 01-03-09, 16:03
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

ik denk dat het vooral om de dure internet gaat dat mensen reklameren
  #683  
Oud 01-03-09, 18:47
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
ik denk dat het vooral om de dure internet gaat dat mensen reklameren
En ook omdat de bel - en sms-tarieven zo hoog zijn. Voor de jeugd zijn er nog voordelige tarieven (Tempo Music, Pay & Go-generation). Maar eenmaal je aan een abonnement vastzit, of geen gebruikmaakt van dit soort "zaken" dan ben je op het einde van de maand héél véél geld kwijt!
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #684  
Oud 02-03-09, 09:20
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
En ook omdat de bel - en sms-tarieven zo hoog zijn. Voor de jeugd zijn er nog voordelige tarieven (Tempo Music, Pay & Go-generation). Maar eenmaal je aan een abonnement vastzit, of geen gebruikmaakt van dit soort "zaken" dan ben je op het einde van de maand héél véél geld kwijt!
we zullen nooit content zijn vrees ik
  #685  
Oud 02-03-09, 14:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

pwain;Ik moest vroeger niet van base weten omdat hun dekking barslecht was.Nu na zovele jaren later moet ik zeggen het al veel beter is geworden en ze hebben zelfs zo goed als proximus ingehaald.Mobistar is en blijft het beste qua bereik als het om bellen en smsen gaat(ij zijn geheel bekeken bedoel ik).

Op de iphone zit je goed genoeg met egde vind ik,ik vind dat meer dan genoeg als je gewoon eens iets wil opzoeken ofzo,das meer dan voldoende.
Maar idd,de reden waarom vele mensen 3g niet nemen is omdat het te duur is en das voor mij dus ook het geval=te duur.

Gprs is niet hetzelfe als EDGE,gprs is idd heel traag vind ik maar EDGE is zeer zeker heel behoorlijk.

Via een netbook ofzo de dag van vandaag is EDGE dan wel weer minder leuk natuurlijk en zowel mobistar als proximus hun dekking is nog niet je datte.Ik heb mobistar dan toch genomen omdat het goedkoper was of je meer hebt dan bij proximus,ze beter bereik hebben en als je dan terug valt je dan op EDGE terug valt en niet zoals bij proximus op gprs.Wel is de 3g dekking bij proximus wel ietsje beter dan bij mobistar maar ook niet super dus verkies ik toch het goedkopere of hetgeen waar je meer voor hebt en das allesins proximus al niet.

De 3g dekking is belange niet goed behalve op de grote plaatsen zoals de steden en iets minder grote steden,daar valt het goed mee al moet ik zeggen ik nog tv heb gehad van proximus en terug heb afgezegd want dat onderbreekte nog veel te veel allemaal.Z'n geld niet waard dus en 3g staat absoluut nog niet op punt en is te duur.

Een abbonement moet ik ook niet meer hebben,je komt al niet voordeliger uit en je moet het dan afzeggen en een brief schrijven en noem maar op,das echt ***.

Bijna overal waar ik kom en gewoon naar het bereik kijk is proximus meestal maar evengoed als base en schiet mobistar er bovenuit.


Voor op de iphone de dag van vandaag en als je naar je geld een beetje wil kijken dan zit je het beste met mobilevikings.
  #686  
Oud 02-03-09, 16:46
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
pwain;Ik moest vroeger niet van base weten omdat hun dekking barslecht was.Nu na zovele jaren later moet ik zeggen het al veel beter is geworden en ze hebben zelfs zo goed als proximus ingehaald
Ze hadden inderdaad veel in te halen en het kan best zijn dat deze operator er deels goed is in geslaagd. Het zou schandalig zijn moest dit niet zo zijn. Maar langs de andere kant heeft Base alleen maar een telefoon netwerk te onderhouden. EDGE is een achterhaalde techniek die ik liever niet wil gebruiken. De andere operatoren investeren zwaar in deze techniek.
Toegegeven BASE is ook bezig met 3G (dekking is nodig voor 2013). Maar ze willen momenteel enkel de bedrijfsmarkt verwennen en zeggen nog steeds dat mobiel dataverkeer nog fors achter loopt.
Op die uitspraken van BASE zelf heb ik toch wel bedenkingen. Het imago van BASE is meer 'kind' vriendelijk i.p.v. bedrijfsgericht. Hun kwartaalcijfers tonen dit ook weer keer op keer. De andere 2 operatoren kunnen steevast mooi pronken met nette cijfers over het mobiele dataverkeer. Dus die uitspraak van de BASE topman deze maand (!) is grondig verkeerd.


Citaat:
Mobistar is en blijft het beste qua bereik als het om bellen en smsen gaat(ij zijn geheel bekeken bedoel ik).
Cijfers en 'persoonlijke' bevindingen zijn leuk. Maar lees gerust al de berichtjes van elke gebruiker eens door. Je komt dan tot deze volgorde:
1) Proximus
2) Mobistar
3) Base

Er valt niet over te discussiëren. Dit is gewoon een vaststelling. En ja zelfs ik vind het vervelend dat mijn operator op nummer 2 staat. Het is echt balen! Maar het is werkelijkheid. Mijn vorige operator krijgt een verdiende eerste plaats.

Citaat:
Op de iphone zit je goed genoeg met egde vind ik,ik vind dat meer dan genoeg als je gewoon eens iets wil opzoeken ofzo,das meer dan voldoende.
Meningen verschillen en het hangt inderdaad af wat je ermee doet. Voor het weerbericht is EDGE inderdaad voldoende. Maar voor al de rest van zakelijke applicaties is EDGE gewoon tijdrovend! Om in het weekend wat leuks te doen kan ik je best begrijpen maar voor het werk is het niet normaal dat je (lang) moet wachten.
Hou er ook rekening mee dat wanneer je EDGE gebruikt en je veel data binnenslurpt je binnenkomende gesprekken meestal naar de voicemail worden gestuurd. Ook tijdens gesprekken is met EDGE niet mogelijk om een mailtje te raadplegen enzovoort. Kortom 3G heeft enorme voordelen.

Citaat:
Maar idd,de reden waarom vele mensen 3g niet nemen is omdat het te duur is en das voor mij dus ook het geval=te duur.
Hmm. 3G is evenduur als EDGE of GPRS. Een operator maakt daar geen verschil in. Een data-abonnement is een data-abonnement. De verbinding hangt gewoon af van de omstandigheden.

Citaat:
Via een netbook ofzo de dag van vandaag is EDGE dan wel weer minder leuk natuurlijk en zowel mobistar als proximus hun dekking is nog niet je datte.
...
Wel is de 3g dekking bij proximus wel ietsje beter dan bij mobistar maar ook niet super dus verkies ik toch het goedkopere of hetgeen waar je meer voor hebt en das allesins proximus al niet.
Daar werken wij ook mee. Vroeger via Proximus en nu via Mobistar. De dekking van Proximus is schitterend echt waar. Praktisch overal zeer goede 3G ontvangst.
Om enkele Euro's te besparen zijn we mee overgeschakeld naar Mobistar. Het gevolg is dat we niet overal 3G hebben. Het spijtige gevolg is dat de dagtaak soms langer duurt en eigenlijk kost ons dit meer dan de kleine Eurotjes die Proximus meer vraagt. Dus voor ons is het geen besparing.
Gelukkig merken we een 'enorme' vooruitgang maar toch is er nog werk aan de winkel voor Mobistar.
De dekking is niet alleen in de grote steden. Zelfs in de kleinste gehuchten is 3G aanwezig. Die periode van de steden was 2 jaar geleden. Ondertussen is er al veel veranderd.

Citaat:
Voor op de iphone de dag van vandaag en als je naar je geld een beetje wil kijken dan zit je het beste met mobilevikings.
Ieder moet afwegen wat voor hem geschikt is. Zoals ik eerder aangaf is Base voor mij een 'jeugdig' vriendelijke operator. Ze spelen perfect in op de wensen van de jeugd. Deze hebben momenteel minder oog voor de datadiensten en meer voor de SMS'jes.

MobileVikings is een operator om te falen. Wat ben je met een limiet van 1GB als je maar enkel edge ter beschikking hebt?
Ook speelt deze operator weeral naar de wensen van de jeugd. Bekijk hun website. De taal van de jeugd wordt hier gewoon gesproken (Engels). Alleen voor onze Franstalige jeugd hebben ze de moeite gedaan om de vertaling te vervolledigen. MobileVikings beweert dat ze mobiel internet in België eens goed gaan laten lanceren. Wel dan is het een lachertje aangezien ze voor Base kiezen als partner met de huidige EDGE techniek.
Voor de serieuze klant of zelfs een firma biedt deze virtuele operator niets!

Langs de andere kant vind ik het zeer fijn dat de jeugd specifieke mogelijkheden kregen. Als student kan ik best begrijpen dat het leuk is om goedkoop (gratis) een mobiel data-abonnement te krijgen. Dat het allemaal iets trager is dan de rest met de nodige nadelen dan neem je er dan gewoon bij. Bij een student telt elke Euro.

Maar de meeste mensen gaan deze partner van Base gewoon links laten liggen. Indien ze bv. mobiel internet echt nodig hebben dan gaan deze hier wel degelijk enkele centjes voor op de tafel leggen.
  #687  
Oud 02-03-09, 23:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Base is ook als laatste erbij gekomen als provider dus is het logisch deze de minste clienteel hebben maar er kan verandering inkomen met mobilevikings.Ik ben ondertussen ook al overgestapt omdat ik zowel bij mobistar als proximus nergens zo'n scherpe zaken vind als bij mobilevikings.

Hetgeen je zegt;kijk naar de gebruikers wat deze antwoorden en proximus staat op nr 1 zeg je?Niet mee eens omdat zoals gezegd proximus het grootste clienteel heeft en vele mensen verdedigen hetgeen zij op dat moment hebben,ik ben daar veel objectiever in,ik heb geen enkele voorkeur.Ik heb al meerdere jaren al meermaals alle 3 de operatoren gehad,ik ben op talloze plaatsen geweest en telkens naar het bereik gekeken en mobistar kwam er als beste uit dan gevolgd door proximus en dan base maar zoals gezegd heeft base een goeie inhaalbeweging gedaan en ze doen nauwelijks nog onder voor proximus als het gewoon om bereik gaat om te bellen en smsen.

Ik test altijd wat van alles uit en heb vorig jaar nog mobile tv genomen voor op de gsm van proximus en helaas liet dat ferm te wensen over en korte tijd nadien al meteen afgezegd,z'n geld niet waard.Waarom;teveel onderbrekingen,zelfs in gent.En op heel wat plaatsen hebben ze ook geen 3g dekking net zoals mobistar en base al helemaal niet en tja,bij mobistar val je nog op edge dan en bij proximus op het traagste van het traagste:gprs.
Das de reden waarom ik mobistar heb genomen voor mijnen netbook nu,hun aktie die ze deden was beter dan die van proximus ook.
Maar voor de iphone zoals ik al heb gezegd;daar kan je toch nooit volwaardig mee surfen vind ik,dat scherm is er te klein voor en das goed voor eens youtube filmpjes te bekijken al doe ik dat nooit of nauwelijks,gewoon wat surfen en voetbaluitslagen bekijken enz....Das in mijn geval zeg ik wel meer dan oke en daardoor houd ik het ook goedkoper dankzij mobilevikings en EDGE.

De iphone is ook geen zakelijke telefoon,het is geen htc of blackberry of wat dan ook.Daarmee het er over eens zijn het van persoon tot persoon afhangt van wat je ermee wil doen allemaal.Ik heb dat allemaal niet nodig,zit ook niet in de zakenwereld enz.....

Dat je daar zegt je de voicemail meestal krijgt heb ik eerlijk gezegd nog nooit voorgehad als ik aant surfen ben?Mss toeval,kan zijn.

3g evenduur als edge?Als ik naar de proximus site ga en die van mobistar zie ik in prijs voor xxx mb of gb duidelijke verschillen en proximus is heel duur vind ik.
Edge is goedkoper en zeker met mobilevikings waar je in die 15 euro een gb voor niets bijkrijgt,daar kunnen mobistar en proximus niet aan tippen en tis juist,proximus heeft geen edge of bijna geen voorzover ik mij herrinner?

Op de 3 plaatsen waar ik het meeste kom mee proximus geen 3g dekking.Kan zijn het nu mss al wat veranderd is al heb ik er sterk mijn twijfels aan.

Mobilevikings werkt via het netwerk van base e dus als base hopelijk dan ooit met 3g begint dan zal dat bij mobilevikings ook zo zijn.
Tja,wij weten de reden niet waarom die mannen voor base hebben gekozen?Mss omdat mobistar en proximus geen interesse had?Want die van mobilevikings vinden dat surfen gratis moet zijn via internet en base had daar allesins orens naar en de andere mss niet??Proximus zijn sowieso een bende dieven,ge moet maar eens kijken;meestal in alles dat ze aanbieden 0,12 cent voor een sms en zelfs meer dan dat.Voor te bellen zie ik ook heel veel 0,30 staan.

Oei oei,ik ben allang geen student meer zenne,integendeel,ik begin al stilaan oud te worden.

Als base met 3g zou beginnen en goedkoopste kunnen aanbieden of dus mobilvikings dan gaan er zeker weten veel naar deze 2 overstappen.
  #688  
Oud 02-03-09, 23:18
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

@apotheosis je hebt volledig gelijk. Veel succes met MobileVikings.
  #689  
Oud 02-03-09, 23:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pwain Bekijk bericht
@apotheosis je hebt volledig gelijk. Veel succes met MobileVikings.
Vind ik flauw van u dat je denkt ik in alles gelijk hebt,je antwoord zegt genoeg,ik ben niet dom.
Ik zeg alleen mijn ervaringen en de testen die ik al meermaals heb gedaan.Ik wete zelf ook wel proximus qua 3g wel het beste en verste zit alleen zitten er nog veel mankementen aan en heb dit zelf mogen ondervinden.Ze zitten nog steeds enorm achter tegenover ander landen.

Er zijn mensen bij die niet surfen en die vooral veel bellen;tja,bij wie zit je dan het beste?Mobilevikings is dan al uitgesloten snap je?;-).
Ieder mens is anders en gebruikt z'n gsm op een andere manier.Die jonge gasten die doen niets anders dan surfen en smsen en weinig bellen,daarmee ik mobilevikings daardoor nu het beste vind,de ouders besparen zich geld en de kinders kunnen erop los smsen en zelfs ieder maand 62tal minuten mee bellen en gratis 1gb op surfen als ze dat willen/kunnen..

Mocht proximus zo duur niet zijn dan zou ik proximus nemen zenne maar ze zijn nu eenmaal voor mij en voor vele andere mensen te duur.
Ik snap dat eerlijk gezegd niet want nu net doordat proximus de meeste clienteel heeft en toch wel ruime tijd als enige provider is geweest zouden zijn nu net in staat moeten zijn om lagere tarieven te bieden en zo de andere onder druk zetten??
Oke;ik begrijp je punt wel wat base betreft tenzij ik het toch verkeerd heb begrepen;deze investeren(voorlopig) niet in 3G en daardoor hebben ze zo geen hoge kosten dan,akkoord.

Vergeet ook niet;ik doe nu meer dan 150mb per maand op om te surfen en ik download dan nog niet,ik houd mij nog in zelfs.Mocht ik 3g hebben vergeet dan niet je veel sneller nog kan surfen en sowieso een pak meer zal verbruiken op die manier,ik denk op die manier ik snel aan 500 mb of zelfs meer zal zitte aan het einde van de maand,zeker weten.
Je gaat ook veel sneller zware zaken ophalen zoals meer youtube filmpjes enz....3g is idd leuker en sneller maar het gaat bij vele mensen er sneller doorzitten .

Soit;moesten alle mensen hetzelfde gedacht hebben zouden we nu niet zitten discusieren e .Das toch het leuke eraan?

En nogmaals;ik zeg nergens je ongelijk zou hebben.Ik denk dat de eindconclusie is dat ieder naar zich moet kijken wat hij zich kan permitteren en wat deze het meeste gebruikt.
  #690  
Oud 02-03-09, 23:42
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Mocht proximus zo duur niet zijn dan zou ik proximus nemen zenne maar ze zijn nu eenmaal voor mij en voor vele andere mensen te duur.
Ik snap dat eerlijk gezegd niet want nu net doordat proximus de meeste clienteel heeft en toch wel ruime tijd als enige provider is geweest zouden zijn nu net in staat moeten zijn om lagere tarieven te bieden en zo de andere onder druk zetten??
Oke;ik begrijp je punt wel wat base betreft tenzij ik het toch verkeerd heb begrepen;deze investeren(voorlopig) niet in 3G en daardoor hebben ze zo geen hoge kosten dan,akkoord.
bekijk eens de btw dat ze die eens verlagen
  #691  
Oud 03-03-09, 00:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
bekijk eens de btw dat ze die eens verlagen
Das mee alles zo.
Ga eens naar de garagist;zie eens op een dure factuur hoeveel btw je bijbetaald?
Of taksen bv op lege dvd schijfkes hier in belgie,de dieven van auvibel noem ik datte.Schandalig.
In nederland veel goedkoper .
  #692  
Oud 03-03-09, 07:52
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Das mee alles zo.
Ga eens naar de garagist;zie eens op een dure factuur hoeveel btw je bijbetaald?
Of taksen bv op lege dvd schijfkes hier in belgie,de dieven van auvibel noem ik datte.Schandalig.
In nederland veel goedkoper .
Dat bedoel ik net het kan veel goedkoper als je al gewoon de btw verlaagt
  #693  
Oud 03-03-09, 12:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Dat bedoel ik net het kan veel goedkoper als je al gewoon de btw verlaagt
Alles kan goedkoper maarja,je leeft hier wel in belgie.Zelfde mee de iphones toch?Hier zijn ze kweetnie hoe duur en in amerika kost dat geen geld.
  #694  
Oud 10-07-09, 12:51
kiezel kiezel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 47
Stuur een bericht via MSN naar kiezel
Standaard

Mobistar vind ik persoonlijk een betere keuze omdat ze een enorme inhaalbeweging aan het maken zijn. Hun 3G dekking is er ook enorm op aan het vooruitgaan. Proximus is immens duur, mede doordat ze als dochterbedrijf van Belgacom nog steeds in het monopoliesfeertje zijn blijven hangen.
  #695  
Oud 10-07-09, 12:51
kiezel kiezel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 47
Stuur een bericht via MSN naar kiezel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Alles kan goedkoper maarja,je leeft hier wel in belgie.Zelfde mee de iphones toch?Hier zijn ze kweetnie hoe duur en in amerika kost dat geen geld.
..zucht.. Koppelverkoop.. Lees wat rond voor je zo'n opmerkingen geeft.
  #696  
Oud 10-07-09, 22:55
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

Ik heb de overstap gemaakt van mobile vikings naar proximus
Op het werk heb ik nu 3G ontvangst een echte verademing op gebied van surfen
  #697  
Oud 10-07-09, 23:04
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloon Bekijk bericht
Ik heb de overstap gemaakt van mobile vikings naar proximus
Op het werk heb ik nu 3G ontvangst een echte verademing op gebied van surfen
Een 3GS kopen, en dan Mobile Vikings blijven, 't zou nogal wiedes zijn...
  #698  
Oud 11-07-09, 01:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiezel Bekijk bericht
..zucht.. Koppelverkoop.. Lees wat rond voor je zo'n opmerkingen geeft.
Manneke toch,da was er al heel de tijd voor en je vergeet dat de iphone 2g toen in amerika los te koop was.
  #699  
Oud 11-07-09, 01:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloon Bekijk bericht
Ik heb de overstap gemaakt van mobile vikings naar proximus
Op het werk heb ik nu 3G ontvangst een echte verademing op gebied van surfen
Mensen mee geld .

Tja,als je echt steeds in gebied zit met 3g kan ik er nog inkomen maar ik zit telkens op plaatsen waar er nog geen 3g is en dan nog,EDGE is via de iphone snel genoeg en tis gratis voor mij.
  #700  
Oud 11-07-09, 07:30
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Ik ben al jaren Proximus klant en heb voor de I Phone mobile internet abo genomen. Hier heb ik overal ontvangst en ben tot nu toe tevreden.Over de snelheid ook niet te klagen. Een vergelijk met andere operators heb ik niet, omdat ik daar geen ervaring mee heb.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 in België dthiemann Koopinformatie België 3871 11-05-11 15:01
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:08.