iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) berichtje op mijn mailbox vanwege helpdesk mobi*; uw toestel zal vermoedelijk eind week 40 (eerste week oktober) geleverd worden. Vreemd, bij mobistar duren 3 a ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
vervolg... :(
berichtje op mijn mailbox vanwege helpdesk mobi*;
uw toestel zal vermoedelijk eind week 40 (eerste week oktober) geleverd worden. Vreemd, bij mobistar duren 3 a 4 werkdagen 3 a 4 weken. Moet ik nu blij zijn? Ze hebben ongetwijfeld een kanjer van een magazijn als het zolang duurt om een 'toestel op voorraad' te vinden en te versturen binnen hetzelfde land. Bij ons op kantoor wordt er heel wat afgekocht op E-bay (o.a. door dendirk ) en soms zijn er zendingen uit China die dezelfde week worden geleverd! Snelle jongens die Chinezen. ... wordt vervolgd... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verbaast me dat sommige mensen dat ding gewoon binnen een week tijd hebben. Maargoed. Zal wel aan mij liggen...
Ik heb het zo gedaan: Ben naar Antwerpen gereden -uiteraard nadat ik menig winkel in omg. antwerpen had gebeld, en 10x 'niet op voorraad, alleen reserveren' heb aan moeten horen- om te reserveren. Ik voorschot betaald (€105), en vervolgens weer naar huis. De verkoper wist mij mee te delen dat het een maand / anderhalve maand ging duren. Er is nu een kleine maand voorbij, en wacht nog steeds geduldig op een telefoontje uit antwerpen.. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook dat verhaal aanhoord, heb even moeilijk gedaan, vervolgens voorschot betaald en een weel later had ik hem!
Je mag je gewoon niet laten doen, anders verkopen ze ze gewoon door onder je neus Ik heb hem gekocht bij Mobistar in't Shopping |
|
|||
|
|||
Iphone online besteld ontvangen na 3 weken
Hi,
Ik heb mijn iphone ontvangen na 3 weken, dat is inderdaad ietsje langer dan de vooropgestelde 3-4 dagen volgens hun website. De FW die erop staat is 2.0.2. Mag ik deze zomaar upgraden naar FW 2.1 in Itunes of wordt hij dan terug gelocked ofzo ? Ed. |
|
||||
|
||||
in de voormiddag nog eens bij Maes in Turnhout langs geweest (apple winkel :-p )
hebben nog altijd een wachtlijst van 200 wachtenden!!!
|
|||
|
|||
ik kan mijn iphone zwart 16gb in belgie ophalen had hem op 22 juli besteld
|
|
|||
|
|||
Effe met Mobistar gebeld en ik mocht updaten, dus nu zit ik op de FW 2.1
|
|
|||
|
|||
ge mocht updaten ? meent ge da nu? sjeeses sommige mensen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij was in België Sim lock verboden bij de wet.
Allee dat vertelde proximus belgacom in Neerpelt mij eens. Heb ze alle drie mobi, proxi, base haha werken goed op de Nederlandse/Belgische grens . Afijn ik raad u aan informeer bij uw winkel. Over de simlock wel niet is, kan zijn dat de regels na 6 jaar anders liggen. Na mijn weten mag in België geen simlock er in zitten. Groetjes TBH Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hebt u al eens geprobeerd bij Van bealen in Hamont? Of de tandy in Neerpelt centrum.
En IDD ik had een laptop bestelt via vodaphone ma 40 dagen nog niks. Nu zit bij de TNT post Dordrecht dieven, Waren meer waarde spullen spoorloos. na 40 dagen kreeg ik wel een nieuwe laptop. afijn. Het is niet zo betrouwbaar aangetekende pakketten ge ziet, ze jatten ze toch. En de klant kan weken wachten op vervangen dan. Niet leuk maar is zo. Dit terzijde van uw laatste zin. Succes, en dat u snel uw iphone heeft. Gr Tbh |
|
|||
|
|||
Cava cava Zo is het Niks vooruit betalen, zoeken. Gaan ze maar 1 dagje minder uit na de verzus, Bozini groovytoons
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep anders plaats ik het ook niet Is ook nog een nederlander, Die de zaak runt sucses.
Tandy Neerpelt Adres Broesveldstraat 1 Bus 9 3910 Neerpelt Routeplanner >> Telefoonnummer 011/64.58.11 Land België |
|
|||
|
|||
vrijdag mijn iphone opgehaald, zonder wachten te oostende!
ben zeker dat er nog meerdere zijn, want ze vroeg mij, welke versie wens je namelijk?! mvg |
|
||||
|
||||
Als je de iPhone nu koopt in een Apple store in belgie , heb je de iphone 3g dan zonder abbonement van mobistar? en kan je dus gelijk welke simkaart gebruiken (;
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De vraag die je stelt is overigens al voldoende genoeg beantwoord...een kleine opzoeking (zeker omdat je nieuw bent) is wel aan te raden vooraleer je de aanschaf van een iPhone gaat doet. Zo kom je alleszins geen verassingen tegen. |
|
|||
|
|||
Allow, zeg vraagske. Kunt ge ook 3g gebruiken als ge geen MY30 abbo neemt? En is da eigenlijk wel de moeite in belgië? Want ik heb al van vele mensen gehoord dat de snelheid precies nie al te denderend is.....
(heb zoekfunctie gebruikt voor mijn eerste vraag maar vond niks) |
|
|||
|
|||
Snelheid is een opmerkelijk verschil! Het voelt zo goed als even snel als een Wi-Fi verbinding. Enige minpunt is dat de 3G dekking bij Mobistar *zeer* slecht te noemen is.
|
|
|||
|
|||
Ma is het het waard om 3G te pakken, of heb je meer zoiets van teveel geld voor wat het is...?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|