iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de website van Mobistar kan je trouwens ook een witte bestellen. Zolang de voorraad strekt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Op de website van Mobistar kan je trouwens ook een witte bestellen.
Zolang de voorraad strekt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb nog eerst overwogen om via de site te bestellen maar dan moet ge meteen betalen zonder écht zeker te zijn van de levertijd. Dan rijd ik liever ff wat verder om meteen eentje in handen te hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb maandag besteld, en hoop hem morgen te krijgen? Wel *** dat je echt niets hoort a la 'hij is onderweg' ofzo... |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een paar 16GB, ongeopend in de doos met bon liggen. Mensen die eentje wensen mogen mij PM'en. Ze komen van Mobistar vandaan!
|
|||
|
|||
i phone
..........
Laatst gewijzigd door JMA; 10-09-08 om 22:59. |
|
|||
|
|||
Even respect voor de man met de eerste post,
Hij kreeg zoveel kritiek maar had wel gelijk Stelletje apen haha! |
|
|||
|
|||
@Marco_Wormer? Wat was er dan zo speciaal aan die persoon zijn gerucht? Iedereen wist dat de iPhone ging komen. En Btw hij is gelanceerd in de tweede helft van het jaar...misschien toch een foutje?
|
|
||||
|
||||
Vandaag in Mol de witte iPhone gehaald. Ze hadden alleen de 16GB versies. En op de terugweg eens langsgeweest in het Mobistar Center in Lommel. Waar ik al 2 maand op de wachtlijst sta, ik sta er nog altijd op de eerste plaats. Ik geloof daar geen ***** van .
|
||||
|
||||
Citaat:
Collega van mij vorige maandag eentje besteld online bij Mobistar direct betaald , levertijd 3-4 werkdagen. Nu blijkt Iphones zijn verloren bij transporteur ... niet te geloven
|
|||
|
|||
Sorry dat ik er even tussen in kruip met een off-topic vraagje, maar...
Als ik een iPhone 3G bij Mobistar koop, blijft die dan ook simlock vrij na updates? Is een jailbreak daarna nog gewoon mogelijk, of kan je daar dan maar beter vanaf blijven? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Zijn er nog mensen die bij Mobistar in Lokeren reserveerden voor de 16 gb ? |
|
|||
|
|||
Dit hangt echt van winkel tot winkel af. In Mol en Herentals was er een tekort aan 8GB en van de rest dan weer genoeg...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe heeft jouw collega vernomen dat hij vast zit (verloren) bij de transporteur? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij belt elke dag naar het callcenter van mobistar en ze sturen hem van het kastje naar de muur. Volgens mij zitten ze daar te liegen tot en met ze weten gvd nog niet waar ze zitten bij de transporteur. In elk geval grote willekeur bij Mobistar Laatst gewijzigd door dendirk; 16-09-08 om 11:53. |
|
||||
|
||||
jawade
ik zou niet in zijn schoenen willen staan al zo lang aan het wachten ! ik zou het niet kunnen, alhoewel ik ook lang heb moeten wachten op men iphone 1gen maarja die kon je dan nergerns anders kopen ... hopelijk komt die snel uit ! ik zal duimen voor je vriend !
|
|||
|
|||
Ondertussen dinsdag 16, dus al bijna 6 werkdagen om en nog geen Iphone of kaartje van Taxipost. Morgen dan toch maar eens contact opnemen met Mobistar. Heb bijna 3 maanden gewacht om er eentje te laten overkomen van US maar nu had ik graag iets minder lang gewacht.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook besteld op vrijdag 5 september via de Mobistar Online Shop want ze waren op voorraad volgens de site. Maar ik heb nog steeds NIETS van Mobistar gehoord. Terwijl ze zouden leveren binnen de 3 à 4 werkdagen. |
|
||||
|
||||
ik ben de collega
Citaat:
Maandag: den Edwin - stuur ne mail naar de web-site heb ik gedaan maar is niet toegekomen, "bericht kan niet afgeleverd worden, mailbox vol" Heb alvast klacht neergelegd bij economische zaken, Test-aankoop en jury eerlijke reclamepraktijken. Dinsdag: 1.Kathy (haakt gewoon in na enkele minuten)- stuur ne mail naar de web-site 2. ? een franstalige, kon mij ook geen antwoord geven 3.Hendrik - stuur ne mail naar de web-site, wij moeten dat zelf ook doen om de shop te contacteren, heeft voor mij dan een mail verstuurd... ben benieuwd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|