iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) 'k Hoop dat de transportfirma snel West-Vlaanderen terugvindt op haar kaart/GPS...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
'k Hoop dat de transportfirma snel West-Vlaanderen terugvindt op haar kaart/GPS
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Gelukkig is hij in Limburg al langsgekomen
|
|
|||
|
|||
heb juist telefoontje gedaan en binnen 1 a 2 weken heb ik myn iphone 3G 16 GB ( zwart of wit ) maakte mij niet uit !
( vandaag besteld dus ) hopelijk binnen 1 week al telefoontje |
|
||||
|
||||
Geloof het of niet... maar ik heb hem ook... EINDELIJK!!!
Woensdag telefoon gehad dat hij binnen was (terwijl de leveringsdagen op dinsdag en vrijdag gebeuren en ik dinsdag nog was langsgeweest)... maar kom, daar ga ik niet over piekeren... |
|
||||
|
||||
proficiat.
ps ik zou ook de witte kopen
|
||||
|
||||
Waar heb je hem gesteld?
|
||||
|
||||
Mobistar Center in Lommel. Als je bekend bent in Lommel, dan raad ik u aan om de TWEEDE mobistar winkel in de kerkstraat te nemen en niet de eerste. Daar sta ik namelijk (nog altijd) als eerste op de lijst, maar die hebben nog GEEN ENKELE iphone binnengekregen. Dus ik vrees dat het niet een erkend agent is. De tweede wel. (Kerkstraat is eenrichtingsverkeer, dus "eerste" en "tweede" moet wel duidelijk zijn. Ze hebben ook een website waar je online kan bestellen, maar die ligt er af en toe uit. www.allcom.be/events
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En... Als je op de lijst staat, spring dan elke dinsdag en vrijdag binnen bij die winkel... dat zijn de leveringsdagen. |
|
|||
|
|||
Even een vraagje. De Iphone uit Belgie kan je toch gewoon gebruiken op het nederlandse netwerk?! Dus met een t-mobile simkaart?
|
|
|||
|
|||
@Legendary: Ja...
|
|
|||
|
|||
Nice. Iemand een goede site waar ik een belgie's Iphone 3G kan kopen? Dan kan ik eindelijk ergens mijn t-mobile sim in doen zonder problemen
Ik neem aan dat je die van Mobistar moet hebben? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waar heb je hem gekocht? Of waar kan ik een Belgische Iphone 3G kopen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus even binnen springen, even klagen over dat je al zo lang aan het wachten bent, en dat je de 11de eentje hebt gereserveerd enz... En met een beetje geluk loop je dezelfde dag nog weg met een Iphone. Als je daar niet heen gaat gaan vrees ik dat je nog lang gaat kunnen wachten |
|
|||
|
|||
ik heb mijne besteld in aalst
hopelyk binne 1 a 2 weken al binnen zoals ze mevrouw aan de telefoon zei... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|