iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Zo zie je maar dat iedereen zich kan vergissen, iPhone komt in België hoogstwaarschijnlijk voor 569 euro op de markt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
de prijs die in Italië gevraagd zal worden voor een simlockvrije iPhone
|
|
|||
|
|||
Hey, ben net terug thuis en ben eerst naar de Apple store in leuven geweest : daar zeiden ze ook : kom terug vanaf 11 juli, normaal komt hij rond die tijd binnen en ze wisten geen prijs en ze zeiden ook dat het niet zeker is dat Mobistar hem alleen zal verkopen. Daarna naar de mobistar winkel geweest , en dit was het eerste wat hij zei : 'kom terug over 2 maanden'! dan hebben we uitleg gevraagd en hij zei dat hij mails had gekregen waar tot nu toe instond dat ze ten laatste op 11 augustus zouden binnenkomen, maar hij zei dat ze nog later konden binnenkomen, want mobistar wilt ze voor een belachelijk hoge prijs verkopen. We hebben dan gevraagd hoeveel en de verkoper zei : 'Beginnend vanaf 600!!!! euro!
Zo dat is et zo'n beetje, en hij zal dus waarschijnlijk in de apple store rond 11 juli binnenkomen, maar niks is zeker! Hoop dat dit jullie vragen een beetje beantwoordt! Drease EDIT : mobistar zei ook dat zij hem alleen de eerste 3 maanden exclusief zouden verkopen en dat hij daarna ook door Proximus en base zou kunnen verkocht worden |
|
||||
|
||||
dit is een mail die ik vandaag ontvangen heb van mobistar brussel(hoofdzetel van Belgie)
nog wachten zodus!! Geachte, Bedankt voor uw email. Het volgende bericht is deze week bij ons toegekomen. Meer detailles hebben wij voorlopig niet. Deze zullen de komende dagen en weken bekend gemaakt worden via de website. Gisteren kondigden Orange en Apple aan dat de 3G iPhone vanaf 11 juli beschikbaar zal zijn in Oostenrijk, Portugal en Zwitserland en vanaf 17 juli in Frankrijk. België, Luxemburg en andere Europese landen, het Midden-Oosten en Afrika volgen later dit jaar. De mobiele netwerken van Mobistar en Orange maken gebruik van de snelste beschikbare technologieën met snelheden tot 7.2 Mbps. De combinatie van EDGE-, 3G- en HSDPA-netwerken zorgt er voor dat klanten optimaal gebruik kunnen maken van mobiel internet waar ze ook zijn. Meer nog, Mobistar zal een waaier aan diensten, tarieven en voordelen aanbieden aan zijn iPhone-klanten. De 3G iPhone combineert 3 producten in één, licht en klein toestel: de meest revolutionaire mobiele telefoon ooit met een iPod met groot scherm en internet met de beste e-mail-, web browsing- en GPS-toepassingen. Om al uw vragen te beantwoorden heeft Mobistar een speciale website geopend. Mobistar - iPhone3G Hebt u nog vragen, aarzel niet ons te contacteren. Met vriendelijke groeten,
|
||||
|
||||
onee
LATER pff janetten wrm moeten wij nu weer wachten ? toeme toch ene bedankt voor de info truckdriver is wel een beetje deprimerend maar toch bedankt
|
|||
|
|||
heb ik verdomme nog steeds geen iPhone
|
|
||||
|
||||
Eens kijken in de verkoop hoek
|
|
|||
|
|||
denk je nu echt dat ik nog een oude ga kopen in plaats van meteen voor de 3G te gaan? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja
wrm niet kon maar proberen anderen hun iphone te verkopen he |
|
|||
|
|||
@jeekes:
Als je in Januari al een iPhone had gekocht toen je je hier aanmeldde, dan was ie nu al weer bijna versleten en had ge ondertussen al wel een half jaar van een iPhone kunnen genieten i.p.v. er alleen maar over te schrijven natuurlijk... |
|
||||
|
||||
hehe
das just das een mail dat ik heb gekregen Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar door omstandigheden is dat er niet van gekomen enne.... of de nieuwe nu voordelen heeft of niet zoveel duurder dan de oude zal hij wel niet zijn (hoop ik).... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
maar ik had er ook zin in!!
alleen... diegene die het voor mij ging regelen reageerde niet meer beleefd mailtje gestuurd geen antwoord naja maakt niet uit binnenkort hebbek em sowieso |
|
|||
|
|||
Eerste Mobistar nieuwsbrief is uitgestuurd. "Heel binnenkort"
Hierbij vind je de eerste iPhone newsletter. De iPhone zal dankzij Mobistar heel binnenkort in België beschikbaar zijn.. De iPhone 3G, is gloednieuw... een uitzonderlijke telefoon gecombineerd met de functionaliteiten van een iPod en de meeste geavanceerde webbrowser, via het supersnelle 3G netwerk van Mobistar. Stap binnen in de nieuwe wereld van de iPhone 3G. » Surf overal op internet, gemakkelijk en snel. Het 3G netwerk van Mobistar garandeert u de grootste mobiele high speed data-dekking in België (EDGE, 3G, HSDPA). » Downloaden en bekijken van videos of beluisteren van lievelingsmuziek. Er zijn geen limieten. » Dankzij de geavanceerde GPS functionaliteiten wordt het uw nieuwe reisgenoot. » Voortaan hebt u uw kantoor bij de hand met de push technologie die u een permanente toegang geeft tot e-mails, attachments, agenda en contacten. De iPhone is dun en met zijn 133 gram een echt lichtgewicht. Het toestel is beschikbaar in zwart én wit. Geen excuus meer, de wereld ligt nu echt in je handen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat de hel
Heel het Iphone gedoe gaat er wa over vind ik! Me wa zijn ze in godsnaam allemaal bezig. Ge kunt hem ni meer zonder abbonoment in de VS verkrijgen en in België duurt het nog even voor hem uit komt. Ik weet ook ni me wa onze regering of ons land bezig is laat die Iphones gewoon is komen of zal het weer aan een vertraging bij die stomme Mobistar liggen?
|
|
|||
|
|||
Vertraging bij Mobistar en ook het verbod op koppelverkoop zorgen voor een vertraging...
|
|
||||
|
||||
Prijzen zijn net bekend in nl bij T-Mobile. Zien er zeer goed uit.
Je zal eens zien wat Mobistar hier uit onze zakken gaat kloppen voor een toestel. Hou je al maar vast aan de takken van de bomen.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|