iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door alextam Laat mij even uitleggen hoe het systeem werkt (volgens interne Mobistar nota): De iphone zal verkocht worden in een mobistarwinkel. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
uhu zal zo zijn.
maar die simlock zelf, met al die instelling die al vooraf ingesteld zullen zijn enzo
|
|||
|
|||
ja het zal zo wl zijn....
maar het feit blijft hij MOET er ook unlocked zijn |
|
|||
|
|||
@TMSTT: Confidence-probje dus sst Ik zeg allen dat dit momenteel zo staat maar of het zo gaat gebeuren who says it
|
|
||||
|
||||
die valle wel van de camion als ze zonder abbo zo duur gaan zijn
|
|
||||
|
||||
prijzen van apple gelden niet in Belgie! waarom verschiet ik hier niet van!
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is wel heel naïef om te denken dat Apple/Provider als filantropen de iPhone gaan uitdelen en dan de gebruiker vrijlaten om zo'n Sim-Only abo van pakweg 15 euro te nemen i.p.v. het waanzin abo van 100 euro per maand. Voor niks gaat de zon op en zelfs dat wordt binnen niet al te lange tijd belast! Het is gewoon een kwestie van formuleren in marketing jargon! |
|
||||
|
||||
je hebt gelijkt
mensen willen alles hebben voor zoweinig mogenlijk geld na het wiekend zullen we de abo prijzen van T-mobile weten zeker, het begint aardig op hang te komen de prijzen in de eu |
|
|||
|
|||
Ikzelf zit ook op myiphone.be en daar beweert iemand dat er helemaal geen sprake is van een interne nota, ik weet het zelf niet meer, in de winkel beweren ze van wel, maarja, die mensen lezen ook deze fora, ik wil gwn een bevestiging van mobistar, snap niet waarom dat allemaal zo lang kan duren, in frankrijk gelden dezelfde wetten en daar is alles wel al klaar...
|
|
||||
|
||||
Ben vandaag eens naar de mobistar winkel gegaan en daar kreeg ik te horen dat mobistar pas in september zou uitkomen met de iphone. Iemand deze ook al gehoord ?
|
|
||||
|
||||
pff onee laat ons hopen dat dit gn waar
man man man wat een apenland is dit |
|
|||
|
|||
@TMSTT: IK kan slechts zeggen dat dit momenteel zo gepland staat maar alles kan natuurlijk nog wijzigen, ik tracht u en trouwens jullie allemaal op de hoogte te houden van de wijzigingen. Volgens de laatste nota is het gepland op 17juli maar deze was slechts een richtlijn voor mensen die zouden bellen naar de gsm dienst van mobistar... Als ik meer weet zet ik het op het forum.
Grtn, Alex |
|
||||
|
||||
owke
bedankt voor het sharen van de info |
|
|||
|
|||
geweldig, we zouden ervan uit kunnen gaan dat de iPhone dan toch niet uitkomt rond 17 juli, achja, alles wat we doen is speculeren, zolang mobistar niets officieel bevestigt kunnen we maar hopen op 17 juli, maar ik denk toch eerder dat het begin september zal worden, we zien wel...
als de prijs van de iPhone in frankrijk niet de hoog ligt kunnen we er daar een halen, daar moeten ze ook een unlockte versie uitbrengen zoals bij de vorige generatie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Durft er iemand een schatting te doen hoeveel de Iphone 3G bij Mobistar zal kosten met een abonnement erbij? => d.w.z. prijs voor Iphone en prijs van abonnement. Want kzou het wel straf vinden moesten ze bijvoorbeeld voor ene van 8 gb zeggen: "Dat is dan 320 euro en een abonnement van 25 euro per maand". Want 25 euro per maand is pokkeveel vind ik. |
|
||||
|
||||
@ tmstt idd zuivere speculatie
tja wachten das al wat we kunnen doen wachten ... ( cheken van mobi* en apple be en apple fr site kunnen we wel doen ondertussen ) ben benieuwd hoeveel die zal kosten in fr |
|
|||
|
|||
@kapucijnaap
kdenk toch dat het rond de 250 zou liggen voor 8gig met een abonnement, trouwens, hopelijk komt er een abonnement van €25 want in andere landen ligt de prijs per maand een stuk hoger! Wait and see, en als je geen abo erbij wil, dan maar genoeg geld op tafel leggen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
je hebt totaal geen punt om op te staan
vind ik toch : http://translate.google.com/translate?hl=en&langpair=it|en&u=http://www.iphone.vodafone.it/ hier zie je wat je kan verwachten van prijs zonder abo ! |
|
|||
|
|||
Tja ieder zijn mening natuurlijk.
Ma om die van mij nog ff te verdedigen (met respect voor jou mening uiteraard) vind ik het fout dat een Europeaan veel geld moet betalen voor iets wat over de oceaan juist hetzelfde werkt en eruit ziet Maar ik mag natuurlijk geen voorbarige conclusies trekken. Laten we eerst eens kijken wat Mobistar hier nu gaat doen. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|