iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ze zijn daar dan precies wel fameus in de war. Maar ja, wie in de VS weet af van het bestaan van België?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ze zijn daar dan precies wel fameus in de war.
Maar ja, wie in de VS weet af van het bestaan van België? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
UPDATE: Alle mobistar medewerkers hebben de nota gekregen de lancering is normaal bevestigd voor de 17. Momenteel in gesprek met Orange voor deze informatie.
|
|
||||
|
||||
Maar ik snap het niet. Waarom een week later. Is nu ineens wel alles in orde?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
UPDATE: Orange bevestigd het nieuws dat Belgie samen met Frankrijk momenteel dezelfde lanceringsdatum hebben. Volgens de lanceringskalender (van Orange Press), zullen de andere landen zeer snel volgen meeste midden juli andere vermoedelijk september.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmm van zover ik tot nu toe weet NOG niet maar KAN altijd
|
|
|||
|
|||
hebt ge daar geen link van?
|
|
|||
|
|||
Kdenk niet dat ze zomaar de lanceringskalender gaan vrijgeven... Dit werd me slechts telefonisch meegedeeld door de pers verantwoordelijke. Wel is het zo dat ze sowieso 2008 moeten halen of anders zitten ze in de problemen met Apple's contract.
|
|
||||
|
||||
zou de 3g versie te unlocken zijn? want ne vriend van mij is nu in de US en zou voor mij ne 3g kunnen meebrengen van daar. Maar omdat ze in belgie gaan uitkomen ben ik wat aan het twijfelen, wat zouden jullie doen?
|
|
|||
|
|||
Persoonlijk zou ik ze hier kopen, garantie hier. Geen gedoe met unlock ...
|
|
||||
|
||||
da is het logiste, mar ik zit daar nu al 3 maand op diee iphone te wachte en kben da wachte wel beu aan het worde eig en kheb dringend ne nieuwe gsm nodig.
Als ik in NL ene ga kopen, werkt diee dan ook me proximus zonder unlock? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ze (mobi*) zullen ook wel het vuur aan de schenen voelen met al die mails en telefoons en andere dreigbrieven
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
tja wat wil je met
the mussels from brussels aka jean claude van damme |
|
|||
|
|||
In een persbericht heeft Vodafone Italie bekend gemaakt wat de prijzen gaan worden voor de losse verkoop van de iPhone 3G. De 8gb versie komt los op 499 euro en de 16gb versie komt op 569 euro. Apple wil dat je maximaal voor beiden met een contract 200 en 300 euro bijbetaald. Het is voorlopig nog onbekend wat hij in Nederland gaat kosten en of hij hier los verkocht zal gaan worden.
Als Nederland de zelfde prijzen hanteert, dan lig ik voor de winkel! |
|
|||
|
|||
Heb net gebeld met de mensen van telenet. Die konden mij garanderen dat Telenet-mobile (die zijn diensten huurt van Mobistar) niet meedoet met de IPhone. Slecht nieuws dus voor mij en alle mede-telenet-abonnees
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|