iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) aj nu zullen er speciale tarieven kommen= zoveel mogelijk zul je betalen om iets te kunnen doen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
aj
nu zullen er speciale tarieven kommen= zoveel mogelijk zul je betalen om iets te kunnen doen
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De dag van de wwdc stond er op apple.com te lezen dat iphone 3g beschikbaar zal zijn in België & Nederland op 11 juli
De volgende dag werd België verplaatst naar 'coming soon'. vandaag zie ik dat hij weer terug is naar de 11 juli.. wat moet ik daar uit opmaken? Apple - iPhone - Choose a Country |
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door Bomans; 11-06-08 om 18:08. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
LOL wie weet is het zo ;d
|
|
||||
|
||||
@bomans
op de hoofdpagina van apple blijf die staan al de rest is veranderd (EU) de andere landen (niet EU) blijft BE in de top 22 |
|
|||
|
|||
Als je kijkt naar de functionaliteit van het toestel en dat vergelijkt met wat er nu op de markt is, valt het wel mee hoor. Tussen de 500 en 600 euro is misschien lichtelijk overprised, met name doordat er maar een 2 megapixel camera op zit, maar voor dat 'iets overpriced' krijg je wel een enorm gelikt uitziend en soepel werkend UI en een ontzettend mooi toestel qua uiterlijk.
Ik zou het er voor over hebben iig. Het is toch net wat meer dan een 'simpel Nokia'tje (met alle respect uiteraard, ik als Nokia fan) dat je koopt. |
|
|||
|
|||
maar ik bedoel
ter vergelijking van de vorige generatie (en met heb abbonement) had toch net iets minder verwacht... |
|
|||
|
|||
uit zeer goede bron (een medewerker van mobistar winkel):
1) Inderdaad, er is bij Mobistar een nota rondgegaan die bevestigd dat normaal gezien de iPhone er zou moeten komen op 17 juli! 2) Morgenavond is er in Antwerpen een soort van conferentie van één van de grootste leverancier van GSM's die onder meer leveren aan Mobistar ... 3)morgen komt er ook nog een vertegenwoordiger naar één van zijn winkels die meestal wel het één en ander weet van de nieuwste acties, laatste promoties en dergelijke. Aan de betrouwbaarheid is er weinig te twijfelen aangezien de informatie toch wel van heel dichtbij de bron komt ... |
|
|||
|
|||
Mobistar is zich aan het voorbereiden :
Mobistar - iPhone3G |
|
||||
|
||||
ale hou ons op de hoogte
morgen weten we dus meer en dat ze maar snel iets op hun site zetten |
|
||||
|
||||
voila over snel gesproken
Mobistar - iPhone3G ik vindt dat dit te laat komt ... mijn zin is al over toch niet |
|
||||
|
||||
NICEEEE
|
|
|||
|
|||
schrale troost
wat weten we nu? nog niets nieuws de datum en de prijs das al dak moet weten |
|
||||
|
||||
je moet content zijn met iets he
|
|
|||
|
|||
tuurlek
ik ben content als ik weet wanneer hij uit is en hoeveel hij kost ik vertrouw apple niet echt op dit vlak.... of eerder gezegd: onze wetgeving ik ga me nu niet verheugen om later weer teleurgesteld te worden dus verwacht ik em pas in december kan het alleen meevallen |
|
||||
|
||||
hehe
das waar wie weet breng sinter klaas hem dan in je schoentje leggen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
en croiman
wat denk jij over de nieuwe iphone ? ik denk dat de backcase vast zit met 2 kleine schroefjes bij de dockconnectors (2 gaatjes naats mic en speaker) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|