iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) hehe ja grootgelijk het land van de frieten want WIJ hebben ze uitgevonden en een heel groot assortiment bieren ook ! dus das idd nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hehe
ja grootgelijk het land van de frieten want WIJ hebben ze uitgevonden en een heel groot assortiment bieren ook ! dus das idd nog pos in BE
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hoe doe je die offtopic ?
vind maar niet hoe ik dat erop moet krijgen lol hehe tja wie weet is het een belgisch concept |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
aha oke
thx |
|
|||
|
|||
werkt ook bij met [EDIT] tekst die je wilt schrijen [/ EDIT]
maar dan zonder de spatie tussen / en EDIT |
|
|||
|
|||
net gelezen in het nieuwsblad (belgie)
artikel over de evolutie van de gsm nieuwe generatie iphone zal 290 euro kosten |
|
|||
|
|||
Vwala, weer iets geleerd. Ik word elke dag wijzer! Als dat maar niet fout gaat!
|
|
|||
|
|||
met abbo
of staat er uitdrukkelijk simlockvrij bij?? |
|
|||
|
|||
kan je hier foto bijvoegen?
anders scan ik het in |
|
|||
|
|||
@macharnout:
Klik even op Meer opties onderaan en je kan een bijlage toevoegen... |
|
|||
|
|||
ja dat gaat
bij meer opties onderaan bestand toevoegen |
|
|||
|
|||
Is maar kleine vermelding.
het artikel zit zo gewoon een evolutie van 25 jaar gsm. Op het einde staat de iphone. en volgend tekstje staat erbij. apple komt op de markt met een touchscreen telefoon. het toestel is een combinatie van een Ipod, een telefoon en een zakcomputer. gewicht 135 gram. De nieuwe generatie Iphones zal 290 euro kosten. Dus er wordt niet vermeld of het met abbo is of niet. Maar in belgie mag men geen koppel verkoop gebruiken. Dus denk zonder abbo |
|
|||
|
|||
dus kost hij in België meer dan 299 €
|
|
|||
|
|||
en waaruit leid je dat af?
|
|
||||
|
||||
jammer dat het nieuwsblad ze niet verkoopt voor die prijs
koop er direct 5 |
|
|||
|
|||
het nieuwsblad heeft gewoon rechtstreeks de prijs van de keynote overgenomen. Deze prijs is in combinatie met een abbo (kijk maar naar spanje, daar gaan ze simlockvrij een stuk meer kosten).
Ik hoop dat ik verkeerd ben en jij juist, maar.... nu ja.... |
|
|||
|
|||
Naar die prijs moet je niet kijken hoor, journalisten plukken geregeld iets van het net zonder van iets te weten.
Ik denk dat er hier velen onder ons zitten die meer van de iPhone en van de telefoonmarkt afweten dan enkele journalisten van Het Nieuwsblad. Bij VTM zijn ze zelfs in staat om de gemeenten van België tientallen kilometers verderop te leggen. Zoals Lier lag 3 weken geleden nog in Turnhout, en Torhout lag dan weer tussen Aalter en Tielt. Zo zie je maar dat iedereen zich kan vergissen, iPhone komt in België hoogstwaarschijnlijk voor 569 euro op de markt. |
|
|||
|
|||
Don't forget the chocolate
|
|
|||
|
|||
ben zelf niet zo'n fan can chocolade...
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|