iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stelucjok ze hebben vandaag gebeld levering voorzien op dinsdag ffff eindelijk Vind ik niet kunnen hé. Als ze iets verkopen moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar toch bleven ze maar bestellingen aanvaarden terwijl ze dan al wisten dat er geen meer waren. Nu, ik heb juist gebeld met de transportfirma KDL die ze levert en er zouden er wel redelijk veel zijn binnengekomen dus "my fingers are crossed for you" |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben gisteren naar de mobi shop is hasselt geweest op de demerstraat,
Weeral moeten inschrijven op de lijst.Dus ik naar de tweede mobi shop vroeg achter een 8gb kreeg hem meteen mee. Dus nu staat hem hier voor mijn pc |
|
||||
|
||||
Ben op 5 plaatsen op de lijst gezet. Maar nog niet eens gebeld Op 3 lijsten sta ik op nummer 1. Zal vandaag nog eens langs gaan om te vragen waarom dat zo lang duurt.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vandaag weer eens naar een paar Mobistar centers geweest. In Hasselt 2 plaatsen en in Heusden Zolder. Geen iPhone te pakken gekregen. De 16GB versie is héél moeilijk te krijgen, zowel in het zwart als in het wit. En ze vroegen wel elke keer of ik al een abonement van Mobistar heb!!!!!
|
|
||||
|
||||
Ik krijg ook geen te pakken pascal ,
Weet iemand misschien toevallig waar er nog witte iphones verkrijgbaar zijn? |
|
||||
|
||||
De witte zijn nog véél moeilijker te verkrijgen dan de zwarte 16GB. In het Mobistar center in Hasselt zijn er al meer dan 35 man wachtenede op de witte, voor de zwarte 20 man.
|
|
||||
|
||||
ik ben ook in hasselt geweest, maar er waren veel wachtende voor mij en ik moest een voorschot betalen. Dus ik schreef me liever op andere plaatsen in dan.
Ik vind 35 en 20 vrij weinig eerlijk gezegd, omdat er bij de apple winkel in hasselt al meer als 300 reserveringen waren, en dat meer als een week geleden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Jawel, in de apple winkel in hasselt had iedereen 100 euro vooschot betaald zeiden ze tegen me, zonder voorschot kon je niet reserveren
|
|
|||
|
|||
Ik ken genoeg winkels waar je geen voorschot hoeft te betalen! Dat is dus waarschijnlijk een "verkooptechniek" die ze in Hasselt & Leuven hanteren.
|
||||
|
||||
Met voorschot zijn ze zeker van hun klanten hé.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand waar je vanaf vandaag zwarte 16GB kan krijgen? |
|
|||
|
|||
kan je me zeggen in welk dorp ze de witte nog op voorraad hebben?
|
|
||||
|
||||
Dat zou ik ook graag willen weten!
|
|
|||
|
|||
de witte is veel mooier, echt waar! ga voor de witte, de zwarte is blinkend plastiek, niet cool
|
|
||||
|
||||
Ik vind die zwarte maar niets omdat die vol vingerafdrukken staat binne de korste keren
|
|
||||
|
||||
Mobistar centers bellen, hé. Maar persoonlijk denk ik dat ze allemaal gereserveerd zijn.
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|