iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) hopenlijk neemt mobistar hier een goed voorbeeld aan. dan gaan ze eker goed verkocht worden. nog 3 dagen wachten :-s...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hopenlijk neemt mobistar hier een goed voorbeeld aan.
dan gaan ze eker goed verkocht worden. nog 3 dagen wachten :-s
|
|
|
||||
|
||||
Ik hoop echt dat mobistar hier een voorbeeld aan neemt.
Als dat de echte prijzen zijn voor NL -----> Laatst gewijzigd door Bomans; 01-07-08 om 17:28. |
|
||||
|
||||
Zal wel rond de €500 draaien hier
|
||||
|
||||
niet druk om maken.
heb nu nog een goede iphone. jij bent er al wel een punthoofd aan het krijgen zo te zien! |
|
||||
|
||||
Toch wel spijtig dat koppelverkoop in België niet toegelaten wordt...Als je die abbonementsprijzen in sommige landen ziet zou dit echt wel zeer nuttig zijn!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarmee komt de markt heus niet open hoor. Alle landen in Europa zouden koppelverkoop moeten verbieden, het zou direct een hele andere wending nemen. De iPhone zou gewoon los verkocht worden dan. |
|
|||
|
|||
In ieder geval gaan de prijzen van de iphone 1 die in omloop zijn, enorm dalen. Er zijn er nu al 8gb iphones te vinden op ebay voor 250 euro. Ben nog altijd aan het twijfelen om de nieuwe te kopen of een goedkope 2de hands op de kop te tikken. Zoveel voordeel buiten 3g en gps is er eigenlijk niet... wacht vol ongeduld op de aankondiging van mobistar vrijdag
|
|
|||
|
|||
Citaat:
P.S. Je kan in Nederland en zo ook gewoon een toestel LOS kopen als je niet gebonden wilt zijn aan een bepaalde provider... |
|
||||
|
||||
Ben ook van deze mening
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die het volgende weet:
Als ik een losse IPhone 3G in België koop, kan ik deze dan in Nederland met mijn Nederlandse simkaart gebruiken?? Ik hoor het graag! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is er geen overzicht met landen waar je de iphone 3G los kan aanschaffen, en hoe duur deze is?
Zou wel handig zijn eigenlijk. Ik dacht Belgie, Zwitserland, Italie tot nu toe toch? |
|
||||
|
||||
Ik ga mijn 3g zonder btw proberen te kopen, dan heb ik toch een nette 130 euro korting op de 16gb
|
|
||||
|
||||
hoe ga je dat doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleszins, 615 / 1.21 = €508,26 615 - 508,26 = €106,74 en dus geen €130
|
||||
|
||||
Oei ja maar dan nog, dan heb ik de 16gb voor de prijs van 8gb.
Via de nonkel van een kameraad, ofwel via de vader van mijn vriendin. |
|
||||
|
||||
Leuk voor jou,maar is nie echt relevant...
Als ik nu zeg dat mijn pépé er één kan bemachtigen via de neef van een broer van zijn vader zal jij dat ook worst wezen... |
|
||||
|
||||
Kerel, ik bedoel gewoon, dat als je iemand kent die een zaak heeft, dat je dat aan hen kan vragen en dat bespaart je meer al 100 euro.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja sorry voor mn post dan, maar ik wel wel meer nuttelozere posten tegen gekomen, Zoals; ik heb via mn neef in amerika gehoord dat er een ipone 32g uitkomt samen met de 16g ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|