iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Trax Bij ons in't dorp net omgekeerd, de witte 16GB kan ik zo meenemen, de zwarte zou ik weken moeten wachten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Van waar ben je dan?
|
|
|
|||
|
|||
ben dit topic eens goed door gelezen ,....dus als ik een dagje antwerpen maakt en loop een mobistar winkel binnen en leg 615,00 euro neer dan heb ik een 16 gb iphone zonder simkaart en sim lock vrij ????????? en de gebruiken met mijn huidige vodafoon kaart ???
|
|
||||
|
||||
Zo simpel is het of beter gezegd zou het moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
Iemand van de apple winkel zei me iets van roamingtarieven, dus dat je dan meer zou moeten betalen, kan dat?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Waar in Antwerpen hebben ze nog een zwart 16gb model dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb daarnet naar mobistar gebeld en eens deftig maar beleefd van mijn oren gemaakt , ik heb nog steeds geen iphone in mijn bezit. Ze konden der niets aan doen. Heb jij al meer succes ?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand al enig idee waar ik vandaag iemand een Iphone moet laten halen (belgie) ?
Laatst gewijzigd door freshworks; 24-07-08 om 12:06. Reden: mwaaa |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De iphone die je nu in Amerika koopt is sowieso ook met een contract => maar als je die mee naar België brengt, valt die dan ook voor een redelijke prijs te kraken??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Juist bij Mobistarshop in Kapellen (Antwerpen, België) geweest => in het begin bij de lancering hadden ze 20 Iphones (hoe weinig !!!) en nu staan er 50 mensen op de wachtlijst terwijl er ongeveer 10 Iphones binnen komen per week (en soms zelfs minder). Dus minstens 5 weken wachttijd.
|
|
||||
|
||||
In maasmechelen (limburg,belgie), hadden ze er 9. Ik sta al sinds 11 juli als eerste op de lijst zogezegd, ik ben al 10 keer langs geweest ongeveer, maar ik heb nog steeds geen iphone.
|
|
|||
|
|||
Vandaag de mijne (online besteld, vorige vrijdag) aangekregen.
|
|
||||
|
||||
Waar online besteld dan?
|
|
||||
|
||||
idd want me oom woont on belgie dus dan kan ik hem daar laten bezorgen
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|