iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jasn In lier op de grote markt, in die fotowinkel; verkopen ze er ook, 685€ voor de 8gig; zijn geimporteerd, heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
8gb vo 685euro ??? das 485euro min vervoer of verzendings kosten wat ze eraan verdiienen als t ingevoerde zijn pppfffff
|
|
|
||||
|
||||
tja ze denken dat ze snel veel geld kunnen verdienen
|
|||
|
|||
Welke dwaas betaalt er nou 685€ voor een 8Gb iPhone?!?
|
|
||||
|
||||
ik niet hoor
|
|
|||
|
|||
Maar ja bedenk wel, áls ze er eentje verkopen, dan hebben ze wel een knappe handel gedaan. Als ze hem voor een paar honderd euro verkochten, moeten ze veel meer exemplaren verkopen. Je weet het soms nooit met klanten!
|
|
|||
|
|||
Nou ja, klanten zou ik dat soort mensen niet noemen, die een iPhone kopen voor 685€... Maar dat woord mag ik hier niet typen ivm de censuur op iPhoneclub.
|
|
||||
|
||||
hehe
nog een geluk dat er toch nog censuur bestaat |
|
|||
|
|||
UPDATE: Er is een interne nota verschenen in mobistar citerend dat de iphone zal gelanceerd worden op 17 juli samen met de release in frankrijk. Dit doordat ze niet willen dat Belgie eerder loopt met een simlockvrije iphone doordat frankrijk reeds een delay kent. Normaal zullen alle mobistar werknemers in de loop van deze week a volgende week een training starten met als doel de iphone te kennen. Deze zou tevens simlock vrij zijn maar zullen enkel verkocht worden door Mobistar. Dit werd eveneens telefonisch bevestigd --> check yourself --> Bel 5000 optie ned --> 2 --> medewerker en vraagt het hen. Normaal mogen ze niets zeggen maar probeer met je charmes wat info te krijgen en ze lezen de volledige interne nota voor!
|
|
|||
|
|||
Enkel met mobistar nummer te checken
|
|
||||
|
||||
simlockvrij???? nu nog jailbreak, thanks for the info.
|
|
||||
|
||||
owke
das groot nieuws simlock vrij ! ik wil de prijs er nietvan weten ! het is een begin |
|
||||
|
||||
Dat wil dus zeggen dat al die andere landen hem en week later krijgen.
Eerst zien, dan geloven! |
|
||||
|
||||
dit zou schitterend nieuws, nu alleen nog afwachten of dit werkelijk klopt! Simlockvrij is voor mij zelfs geen absolute noodzaak, zolang er dan een goedkoper abonnement beschikbaar is
|
|
|||
|
|||
Mobistar heeft slechts info omtrent Belgie. Hoe het zit met de andere landen werd niet vermeld.
|
|
||||
|
||||
bij de andere juist hetzelfe
heb er een paar (25) overlopen 11juli en niet 11 juli allemaal gn info over tarieven (wel via release notes danweer wel, appleinsider, engadget, gizmodo etc) maar dan alleen bekende AT&T O2 en T mobile (D) dacht ik |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iphone 3G Belgie Uitgesteld
Dit is net aangepast op de site van Apple
11 juli Australië Oostenrijk Canada (Engels) Canada (Frans) Denemarken Finland Duitsland Hongkong Ierland Italië Japan Mexico Nederland Nieuw-Zeeland Noorwegen Portugal Spanje Zweden Zwitserland (Frans) Zwitserland (Duits) Verenigd Koninkrijk Verenigde Staten Binnenkort verkrijgbaar Argentinië België (Frans) België (Nederlands) Botswana Brazilië Kameroen Centraal-Afrikaanse Republiek Chili Colombia Kroatië Tsjechië Dominicaanse Republiek Ecuador Egypte El Salvador Equatoriaal Guinee Estland Frankrijk Guatemala Guinee Guinee-Bissau Griekenland Honduras Hongarije India Ivoorkust Jamaica Jordanië Kenia Letland Liechtenstein Litouwen Macau Madagaskar Mali Malta Mauritius Nicaragua Niger Paraguay Peru Filippijnen Polen Roemenië Senegal Singapore Qatar Slowakije Zuid-Afrika Turkije |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
op de amerikaanse site van apple staat belgie nog altijd op 11/7
Apple - iPhone - Choose a Country |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|