iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door demonchild en croiman wat denk jij over de nieuwe iphone ? ik denk dat de backcase vast zit met 2 kleine ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
ja maar.. Kan hij dan niet gekraakt worden als je hem voor 200 euro of 200 dollar met abbo koopt hier of in de us ofzo?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dit te hebben gezien op de keynoye, er zijn daarvan gn foto's
zoek es op de keynote uhu the apple light van croiman
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja sorry had men @croiman vergeten
|
|
||||
|
||||
ja , wie weet kan je nog niet eens de simkaart er uit halen.. Maarja.. Dan hou ik em gewoon als gps en ipod, is wel mooi voor 120 euro, want mijn tomtom is aan vervanging toe
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
lol die droomd nog
tuurlijk niet voor die prijs, eerder 500€ |
|
||||
|
||||
jama ik bedoel mét abbo dan.. en dan hopen dat ie gekraakt kan worden...
|
|
||||
|
||||
hij gaat in belgië verkocht worde door mobistar wrs zonder abbo vanaf 11 juli ik bn dit net zelf gaan vrage in de mobistar winkel
|
|
||||
|
||||
En rond welke prijsklasse? zeiden ze daar iets van?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hij zei dat hij dat niet wist. Ga naar de site 3Giphone.mobistar.be daar kan je je registreren en krijg je automatisch een mail als er meer informatie is
|
|
||||
|
||||
Oké zal ik eens doen na mijn examens
|
|
|||
|
|||
ben net zelf langs de mobistar winkel van Leuven geweest, de uitleg is simpel:
informatie over de koppelverkoop of de prijzen is er nog niet de iPhone komt uit op 17 juli volgens de interne nota die Mobistar naar al zijn winkels heeft gestuurd, het is een officieuze mededeling, niet officieel, dus het betekent niet dat het 100 procent zeker is dat hij dan gaat uitkomen, maar het is de richtdatum voor de release |
|
|||
|
|||
Waarom Mobistar???
Ik snap niet hoe het komt dat Mobistar de Iphone in België gaat lanceren. Ze mogen toch geen koppelverkoop doen of bied Mobistar de Iphone dan aan zonder abonnement? Waarom kun je hem in België dan niet kopen via een Apple winkel?
Vreemd, vreemd, vreemd!!! Groetjes |
|
|||
|
|||
de iPhone zal enkel verkocht worden in mobistar winkels. Er mag geen simlock op de iPhone zitten, maar mobistar zal waarschijnlijk verkopen met abonnement en los (natuurlijk enorm duur), maar hoeveel het allemaal gaat kosten is nu nog gissen
|
|
||||
|
||||
Ook wel een reden is dat als mobistar de ihpone verkoopt, men ondertussen de klant een mobistar abbo probeert aan te smeren, wat zeker niet verplicht is.
Dus mobistar heeft er zeker baat bij om deze te verkopen. Zo komen ze dan in rechstreeks conact met potentiele klanten (a) |
|
|||
|
|||
Laat mij even uitleggen hoe het systeem werkt (volgens interne Mobistar nota): De iphone zal verkocht worden in een mobistarwinkel. Alleen zij zullen het verkopen dus vandaar exclusief alleen bij mobistar. Dit is dan een simlock vrij toestel. Maar voor een redelijk hoge prijs. Maar als je bovenop de iphone nog een abbo neemt speciaal voor de iphone, zullen ze je zogezegd kortingbonnen geven. Resultaat is: Wettelijk in orde: Het blijft een simlock vrije gsm. Ten tweede we hebben toch een abonnement kunnen nemen erbij terwijl de iphone toch simlock vrij is. Door contractovereenkomst met Apple dan zullen ze een deel van het geld van het contract krijgen --> Resultaat: vergelijkbare situatie alsof de gsm gesimlocked is.
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|