iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: zet dit maar rap op de hoofdpagina !!!!!!!!!!!!! Euh, laat maar zitten met dat op de hoofdpagina te zetten. Want als ze geruchten als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
oke
zal wel blij zijn dat de 3g erkomt maar de prijs niet (waarschijnlijk)
|
|||
|
|||
Als de 3G er komt in België zou ik 'em nog steeds niet kopen. Ik haal em wel lekker in de US. Met de huidige dollarkoers ben je toch veeeeeeeel goedkoper af! En daar zal ie ook wel als eerste uitkomen hoop ik!
Vraag ik mijn ex-vriendin die stewardess is, om er eentje mee te brengen. Die hebben ook al die problemen met de douane niet want die gaan daar niet langs. Easy toch! LOL! |
|
|||
|
|||
Heb 2 kleine vraagskes:
1) als de 3G-iphone in België en VS moest uitkomen, hoeveel schatten jullie dat die prijs ongeveer zou zijn in beide landen? 2) als je nu een iphone hebt, zou je dan ook een 3G-chip in je iphone kunnen laten zetten voor tv te kunnen kijken? |
|
|||
|
|||
Ondertussen in Mediamarkt Keyserlei Antwerpen ter hoogte van de Apple-stand:
Klant: "Kan ik een iPhone kopen?" Apple-medewerker: "Nu nog niet, wel in juni." Juni dus. Apple verkoopt telkens de nieuwste versie van hun producten, bijvoorbeeld als er een nieuwe iMac uitkomt, dan is de oude iMac van de ene op de andere dag niet meer te verkrijgen. Bij de iPhone zal dat ook zo zijn. De lancering van de 3G iPhone zal betekenen dat de 2,5 G iPhone niet meer verkrijgbaar zal zijn. Mijn conclusie: 3G iPhone in juni in België |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gewoon de zoveelste MediaMarktverkoper die pretendeert iets te weten van de Apple policy. Zelfs mensen die in echte Apple Stores werken weten niet eens wanneer de nieuwe produkten komen! Citaat:
Citaat:
Ik zei al eerder: verkeerde conclusie. Laatst gewijzigd door forum.bericht; 26-04-08 om 02:06. |
|
|||
|
|||
Nou ja, zo cru zou ik het niet willen stellen, maar volgens mij zit virtona er niet ver naast. De manier waarop hij aan deze conclusie komt zou ik wel niet helemaal juist kunnen vinden. Er is geen enkele verkoper in België (en omstreken) die zeker weet wanneer de iPhone uitkomt! Ik heb bij Nokia Retail gewerkt, en zelfs wij wisten NOOIT wanneer een nieuw model juist uitkwam. We konden wel gissen, en laat het nou net dat zijn wat die verkoper in Mediamarkt doet...
|
|
|||
|
|||
Ben het deze week eens INFORMATIEF EN BEWUST ZIJNDE VAN HET FEIT DAT HET EVENTUEEL OOK MAAR EEN GERUCHT KAN ZIJN, gaan vragen in een Mobistarshop en daar zei die man dat het waarschijnlijk wel pas het einde van de grote vakantie zou zijn dat hij in België komt.
Hij wist zelfs niet of het de nieuwe versie of nog de oude versie van de Iphone zou zijn... |
|
||||
|
||||
maandag ze we het weten
wedden dat er veel applestores zullen zijn met we'll soon be back |
|
|||
|
|||
ik hoop in juli, zodat ik hem nog kan halen voor ik op reis vertrek.....
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar is de iPhone hier al verkrijgbaar
APPLE COMPUTERS - IPHONE - Euro Center |
|
|||
|
|||
Citaat:
600eur is wel veel. Das precies de eerste winkel die de Iphone heeft |
|
||||
|
||||
600 € voor een 16 GB
das ook een "mooie" winst 598 - 499 = 99 € winst |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als er zo eentje was in Antwerpen, dan ging ik toch wel eens kijken. Veel winst maken ze dat niet. 100eur winst vind ik dat moet kunnen |
|
||||
|
||||
Citaat:
k bestel da accessoires
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In lier op de grote markt, in die fotowinkel; verkopen ze er ook, 685€ voor de 8gig; zijn geimporteerd, heb het gevraagd
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vandaag in aalst een winkel open gegaan die zichzelf apple reseller noemt en ben er eens binnen geweest en daar hadden ze veel voor iphone.
Gevraagd naar de nieuwe iphone maar konden geen antwoord geven. |
|
||||
|
||||
hehe
omdat ze niets weten die arme stakkers ga maandag terug en je zult even veel weten als op de keynote en van de applestore die gasten gaan heus niet meer weten als wij hoor |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|