iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Wie gebruikt EDGE/GPRS in belgië en hoeveel kost hem/haar dat maandelijks? Bij BASE krijg je voor 25€ per maand 1gb...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Straks moeten we het nog gaan geloven ook!
Ben benieuwd hoe ze vanonder de koppelverkoop gaan geraken. Want aangezien Mobistar de primeur krijgt voor 2 maand wil dit toch zeggen da je ze enkel bij hun zou kunnen/mogen gebruiken?! |
|
|||
|
|||
@apoZ:
ik zie wel dat je Proximus hebt. Dat is zeker niet de goedkoopste provider in België wat Data betreft. Kijk maar wat kidk zegt: Base is al veel goedkoper op dat vlak. Ik blijf gewoon bij Proximus omdat ik in Nederland werk en met Base zouden mijn roamingkosten veel te hoog worden. Ik heb voor 15 euro die 50Mb/maand genomen en dat is voor mij voldoende omdat ik door de week nauwelijks surf. Enkel 's avonds en in het weekend af en toe... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook al blijft het hopen dat het waar is, blijft naar mijn mening toch apple als enigste bron betrouwbaar.
|
|
|||
|
|||
Klopt nog steeds niet. De iphone mag zelfs niet eens met alle drie verkocht worden. Hij moet volledig vrij verkocht worden. Er zijn namelijk nog andere operatoren in wallonië die dan benadeeld worden.
Sorry to crush your dreams, maar als hij ooit naar hier komt, zal hij volledig los worden verkocht. |
|
|||
|
|||
Hij kan wel door de drie verkocht worden op de volgende manier: Simlockvrij dus kun je in principe zelf achter het toestel en in wallonie gebruiken maar ze kunnen erbij zeggen als je er een abonnement op neemt dan wordt ie goedkoper. Terwijl je iphone simlock vrij blijft. Je hebt dan slechts een verkoper-koper contract die je moet betalen en zo is de wet van gekoppelde verkoop omzeilt...
Laatst gewijzigd door alextam; 20-03-08 om 02:15. |
|
|||
|
|||
Ik denk inderdaad ook effectief dat de wet op koppelverkoop wel blijft gelden en niet zal veranderen voor de Iphone, maar anderzijds zijn er verschillende manieren om die te omzeilen, zoals bijvoorbeeld alextam zegt. => als ze willen dat hij hier in België komt, dan zal hij er hoegenaamd dan ook komen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het Nieuwsblad - Astel : ‘3G iPhone nog voor de zomer bij drie Belgische operatoren’
Als ik hierop klik staat ie er nog steeds hoor... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar waarom staat het niet meer op Iphoneclub.nl ?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil jouw dream niet crushen maar wat je zegt klopt volgens mij niet.... Wanneer een provider het toestel ook simlock-vrij aanbiedt dan voldoet hij aan de wet. Immers kan iemand vanuit Wallonie dan ook het toestel aanschaffen zonder dat een abonnement van 1 specifieke provider noodzakelijk is. Koppelverkoop betekent dat indien je Product A afneemt ook verplicht bent om Product B (van een andere aanbieder) af te nemen. In Frankrijk wordt eenzelfde constructie reeds toegepast.
|
|||
|
|||
@chiquita:
Ik vermoed omdat zelfs iPhoneclub dit bericht maar twijfelachtig vindt. Misschien was dit even een smaakmakertje voor de Belgische iPhoneclubbers! Het zal zijn redenen wel hebben zeker? |
|
|||
|
|||
Kijk eens erboven heb ik reeds uitgelegd
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb speciaal base genomen omwille van hun goedkopere tarieven en heb ook 1gb genomen.Daar kan je er lustig oplos downloaden en surfen heel de maand.
|
|
|||
|
|||
Tis hier ff stilgevallen ... Geen nieuws nimmer, spijtig... als ik nieuws had, zou ik hier nu iets nuttig schrijven
|
|
|||
|
|||
Van zibri gehoord te hebben vermoed hij ook dat de iphone gelijktijdig zal uitkomen met de release in italie. Maar de echte redenen vermeldde hij wel niet... Mss iets in 1.1.4 gevonden? of in 2.0?
|
|
|||
|
|||
Ok goed jongens, veel gezever over die iPhone. Ik weet 1 ding, ik wil hem.
Dus ik vraag gewoon aan kennis of hij eentje meebrengt uit VS. Dan ben ik ongeveer 300€ lichter. En laat ik hem hier in belgie unlocken of kijk ik hoe het zelf moet. Of zie ik iets over het hoofd ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Idd! Well spoken! Waarom wachten op een toestel dat waarschijnlijk een stuk duurder zal gaan kosten, terwijl het via eenvoudige import reeds perfect werkt in de lage landen tegen een veel lagere prijs?
Enige nadeel is natuurlijk de garantie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|