iPhone in België discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door soCool Misschien een typefout? Denk ik niet want dit is typisch de manier waarop veel van dit soort (veelal Aziatische) bedrijfjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Denk ik niet want dit is typisch de manier waarop veel van dit soort (veelal Aziatische) bedrijfjes hun waren slijten.
Plaatjes die (per ongeluk) bij de verkeerde advertentie terechtkomen. Teksten die je goed moet lezen want op 1e indruk suggereren ze wat anders. En vooral herkenbaar door de onmogelijk lage prijzen. Onmogelijk indien het over het "echte" produkt zou gaan. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zat net te kijken op iClarified naar een video van de 2.0 (1.2)
En het volgende viel me op: (staat bij Region Format) ImageShack - Hosting :: belgiumeg9.jpg Wil dit iets zeggen of staat dit ook standaard in de 1.1.4? Nederland(s) stond er niet bij. Laatst gewijzigd door Bomans; 17-03-08 om 16:06. |
|
||||
|
||||
ik krijg de foto nie geopend ligt het aan mij ?
|
|
|||
|
|||
die region formats zitten ook al in firmware 1.1.3 en 1.1.4 verborgen
Gewoon installer.iclarified.com aan installer toevoege en dan Region format installere voor de versie die ge hebt , 1.1.3 of 1.1.4 |
|
||||
|
||||
Ok, bedankt voor de info.
Je weet maar nooit. |
|
|||
|
|||
Zou het knn denken jullie dat hij uitkomt in mei? Want aangezien die formaten al een tijdje aanwezig zijn...
Laatst gewijzigd door alextam; 17-03-08 om 19:23. Reden: verkeerd gelezen |
|
|||
|
|||
Heb de indruk dat er wordt gezegd: dat het echt nog wel ff duurt voor den opvolger van Iphone ga uitkomen, ma ik kan me bekan ni voorstellen dat Amerika die nu toch al ff een Iphone hebben zal achterblijven. De concurrentie zit ook ni stil en diejen 3G en ook nog andere dingen zouden kunnen bijgevoegd worden => dus wat denken jullie: ga Apple nog zolang wachten voor een nieuwe Iphone op de markt te brengen in Amerika?
|
|
||||
|
||||
Amerika heeft geen 3G. Zij zijn volkomen gelukkig met EDGE
|
|
|||
|
|||
Maar AT&T is bezig met een 3G netwerk op te bouwen en dat kan altijd.... Bovendien hebben de grote steden reeds 3G in amerika...
|
|
|||
|
|||
Was de topic niet iPhone in België?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Echter loopt America wel erg achter en maken ze ook gebruik van cdma (correcte spelling?). Ook heb je veel gebieden waar je gewoon geen bereik hebt en roaming is erg belangrijk in de US. Geen enkele provider heeft overal bereik. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
amai en ik die dacht dat ze daar zo ver voor stonden niks ook nie dus
|
|
||||
|
||||
Wie gebruikt EDGE/GPRS in belgië en hoeveel kost hem/haar dat maandelijks?
|
|
|||
|
|||
Over telefoonkosten is al een topic
|
|
|||
|
|||
@ apoZ:
Dit is helemaal afhankelijk van je abonnement en het gebruik van je iPhone. Wend je hiervoor tot je provider... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@ Cancunlover:
Al geprobeerd, dit is wat ze zeggen: Access Time Option (standaard) € 0,4158 / 5 min (€ 4,99 / uur) Access Volume Option € 0,50 / 100 KB Bundel 50 MB € 15 / maand voor 50 MB Beetje veel als je ziet dat Nederlanders 10 euro voor no limit betalen. Ik had gehoopt dat iemand een tariefplan had, dat niet op de site stond ofzo? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
‘3G iPhone nog voor de zomer in België’
Opnieuw is er een Belgische website, die beweert dat de iPhone vanaf mei in België verkrijgbaar is. Mobistar krijgt daarbij de primeur en twee maanden later volgen de andere Belgische mobiele operators: Proximus en Base.
Lees verder over: ‘3G iPhone nog voor de zomer in België’ Tag: |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|