//

Nu valt het echt op...slecht netwerk

Nu valt het echt op...slecht netwerk discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zo'n 2 jaar geleden overgeschakeld van Proximus naar Mobistar voor uiteraard hun iPhone abbo. Ik heb me dat steeds betreurd van dag 1. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-10, 15:24
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard Nu valt het echt op...slecht netwerk

Ik ben zo'n 2 jaar geleden overgeschakeld van Proximus naar Mobistar voor uiteraard hun iPhone abbo. Ik heb me dat steeds betreurd van dag 1.

Ik ging blijkbaar 10 jaar terug in de tijd. Gesprekken verliepen in schokken en stoten zoals de beginperiode van het gsm-tijdperk. Gesprekken werden onderbroken met een leuke melding 'netwerk fout'. 3G melding die je ziet tot wanneer je 3G echt gebruikt, dan schakel je terug over naar edge.
Neen voor mij was dit echt een achteruitgang. En neen er ligt niks aan het toestel want ik heb het met mijn 3G en 3GS.

Dankzij de nieuwe berekening van het antennesignaal van Apple is het me nu echt duidelijk geworden. Het netwerk van Mobistar is echt niet superbest.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-10, 16:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pwain Bekijk bericht
Ik ben zo'n 2 jaar geleden overgeschakeld van Proximus naar Mobistar voor uiteraard hun iPhone abbo. Ik heb me dat steeds betreurd van dag 1.

Ik ging blijkbaar 10 jaar terug in de tijd. Gesprekken verliepen in schokken en stoten zoals de beginperiode van het gsm-tijdperk. Gesprekken werden onderbroken met een leuke melding 'netwerk fout'. 3G melding die je ziet tot wanneer je 3G echt gebruikt, dan schakel je terug over naar edge.
Neen voor mij was dit echt een achteruitgang. En neen er ligt niks aan het toestel want ik heb het met mijn 3G en 3GS.

Dankzij de nieuwe berekening van het antennesignaal van Apple is het me nu echt duidelijk geworden. Het netwerk van Mobistar is echt niet superbest.
Njah, tis bij allen zo zenne, ik heb hier in m'n garage uitgetest met alle provider en met allen hetzelfde resulaat.

Dat van die 3G kom ik ook met proximus tegen, je gaat ergens binnen en je zit op het tergend trage gprs.Maar de 3G is wel beter en uitgebreider dan bij de andere providers wat een pluspunt is.
Bij proximus als je toch aan de ruit ofzo zit ga je toch nog 3G bereik hebben terwijl je bij mobistar idd pech hebt en het meteen naar EDGE valt.

Gesprekken met mobistar of sms nooit problemen mee gehad.

Dat je 3G bij mobistar wegvalt komt omdat er nog te weinig 3G masten staan of te weinig 3G op de masten en daardoor val je terug op EDGE.

Ik heb wel in sea life in blankenberge nog kunnen testen; ik mee mijn iphone 4 mee proximus en mijne maat met base/mv mee z'n 3gs en ik had met proximus binnen (in sea life) altijd goed bereik en de 3G bleef en viel niet weg tot mijn grote verbazing terwijl mijne maat op heel wat plaatsen binnen nauwelijks bereik had en zelfs zijnen EDGE soms op gprs terug viel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Skype via Vodafone netwerk werkt slecht mirsalimov Vodafone 2 02-11-10 20:14
iPhone: Slecht netwerk na jailbreak iphone 4 stenk001 Jailbreak 1 15-10-10 21:10
geen/slecht netwerk na update iOs 4.0 GM (t-mobile) escobar035 Odido (T-Mobile) 6 08-06-10 15:23
iPhone doet echt raar valt stil enzz Roue Unlock [archief] 3 12-11-07 18:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.