iSwap => Geen launchdag? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jochie Deze voormiddag ook een bevestigingsmail gehad van mobistar Lanaken. (Familielid deze gaan reserveren voor mij). Volgens de verkoopster 21ste in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1 dag na de release datum mailen ze, maar de dag ervoor zou ik al eens bellen! Ben ook gaan vragen daar
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Met de 4s vorig jaar kon ge toch zo online reserveren. Diezelfde dag ben ik ook geweest en heb ik de 4s opgehaald. Nu ja, 28ste zou die uitkomen. Maar sommige zeggen ook 1 oktober ouzo pas. We wachten af. Is niet meer zolang. En moet nog een Iphone4 ondertussen verkopen en hopen dat telenet zijn nano sims leverbaar zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk gewoon de 28ste. |
|
|||
|
|||
Op de site nu:
De iPhone 5 beschikbaar op
|
|
|||
|
|||
En die bevestigingsmail wordt veronderstel ik maar verzonden door een klik van de bediende van die winkel waar je besteld hebt. Dus die moet dan op dat moment zin hebben om een iPhone-gekke klant binnen te krijgen.
Pffff, 'k zal er maar niet op hopen (uiteraard doen we dat wèl) Heeft al iemand een uitnodiging voor dat event gehad eigenlijk? Want 'k neem dat niet iedereen zomaar zich even kan vrijmaken als je dat maar een dagje voordien weet. Howow |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die mail die ge nu hebt, is gewoon de mail ter bevestiging van uw reservatie. In die mail staat dat ge nog een mail zult ontvangen als uw toestel in de door uw gekozen winkel er is, dus het is dié mail die ge bij afhaling nodig zult hebben
|
|
|||
|
|||
Uiteraard is het wachten op de tweede mail, maar toch nu wat meer vertrouwen dat die ook daadwerkelijk gaat komen voor het weekend *duimt*
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb op de FB-pagina van Mobistar overigens eens gevraagd wannéér de mails worden verstuurd naar de mensen die hem vrijdag/zaterdag mogen afhalen, hopelijk volgt er snel antwoord... |
|
||||
|
||||
Pfff, waar is Mobistar toch mee bezig. Volgend jaar krijgen we hem zeker 1 week na de release. En ze mogen ook eens iedereen die meedoet met iSwap een mail sturen, hoe het allemaal gaat verlopen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Kzal op FB ook eens kijken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar doe ik volgend jaar nimmer aan mee, twas den 28ste en dan gaan ze doodleuk den 29ste gaan leggen,ppff, zeer flauw, nog ne dag extra wachten gvdm. |
|
|||
|
|||
Heeft er eigenlijk iemand al een bevestigingsmail gekregen van mobistar om je iphone te mogen ophalen ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
tussen 9 en 10 mag ik hem gaan afhalen op de heizel!
|
||||
|
||||
Citaat:
Proficiat! Je hebt een uitnodiging gewonnen voor ons exclusief iPhone 5 lanceringsevenement! Wil jij je iPhone 5 graag een dag vroeger in handen hebben dan de rest? Dat kan, want jij bent een van de gelukkige winnaars van onze iSWAP wedstrijd! We nodigen je graag uit in een exclusieve setting op de (plaats geheim ) op vrijdag 28 september tussen 7 en 19u. Jij kan dan als één van de eersten van Belgie jouw iPhone 5 meenemen naar huis . De verkoop van de iPhone 5 begint in de Mobistar verkooppunten pas op 29 september 2012. Zorg dat je van de partij bent. Klik op onderstaande link en schrijf je in met deze unieke code: ################## ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2012 om 20:26 ---------- Citaat:
ik : 1 kg 610 gram 70mg |
|
|||
|
|||
Ik kreeg ook de mail net!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth | Spenc3r | Jailbreak | 1 | 03-03-12 19:05 |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 19:06 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|