iSwap => Geen launchdag? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ook. Kon wel niet kiezen om later dan 10u aan te komen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ook. Kon wel niet kiezen om later dan 10u aan te komen...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
denk dat die uren pas later beschikbaar komen?
|
|||
|
|||
Ook juist zelfde mail gekregen.Ik ook tussen 9 en 10 aanwezig op de heizel !
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb er voor gekozen tussen 7 en 8
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Daarna moet je beslissen welk uur
Nu nog maar veilig met de iPhone terug thuis raken via 't station Of de auto nemen? Maar op dat uur... Howow |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog even rekenen met trein enzo. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben er ook bij tussen 7 en 8 uur
En ben geen klant bij Mobistar! |
|
||||
|
||||
Even iets anders ... wat hadden jullie ingevuld ? ik :
1 Kg 610 Gram 70 Mg |
|
||||
|
||||
Kak, ik had meer dan 2kg.
Zal een dagje langer moeten wachten |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik ook wat langer zal mogen wachten, die mails voor da event zullen waarschijnlijk wel allemaal al verzonden zijn. Nu maar hopen dan op een mail dat ik er zaterdag mag omgaan.
|
|
|||
|
|||
ik heb ook gewonnen.
ik stel hier eventjes hetzelfde voor zoals op 9lives. ik heb tussen 7-8 smorgens gekozen om hem aftehalen. als er mensen vanuit het antwerpse mee willen rijden(wrs wel tegen lichte vergoeding voor de naft) gelieve mij een pm te sturen(ik ben van kontich) |
|
|||
|
|||
Citaat:
"k kan er helaas niet bij zijn. Ik krijg in de komende dagen een verwittigingsmail wanneer ik mijn iPhone kan ophalen in de shop waar ik mijn iSWAP gedaan heb." Ik veronderstel dat we dus morgen of overmorgen wel meer duidelijkheid krijgen, aangezien Mobistar nu wel een zicht zal hebben over hoeveel stuks elke winkel krijgt. Iemand overigens een idee hoeveel stuks Mobistar de vorige keren eigenlijk had bij de release? Spreken we dan over een paar duizend, 10 000, +20 000,...? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2012 om 21:24 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
njah ik moet zien dat ik om 11uur bij mijn eerste klant kan staan =/
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik vertrek ook met de auto en vroeg genoeg. Vroeg opstaan tijdens een dagje verlof, dat kan alleen Apple voor elkaar krijgen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth | Spenc3r | Jailbreak | 1 | 03-03-12 19:05 |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 19:06 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|