Mobistar verdeler, Wie heeft reerds een bevestiging gekregen? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zijn er reeds mensen die via een mobistar verdeler reeds een mail hebben ontvangen om hun iPhone 5 te komen ophalen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobistar verdeler, Wie heeft reerds een bevestiging gekregen?
Hallo,
Zijn er reeds mensen die via een mobistar verdeler reeds een mail hebben ontvangen om hun iPhone 5 te komen ophalen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wie geen mail heeft gekregen heeft het aan zijn rekker. Je kan altijd eens gaan polsen mobistar belgie op facebook.
|
|
|||
|
|||
jup die zijn er. Hier in mijn shop kregen ze 12 iphones binnen. ik sta op plaats 14 ofzo. afhankelijk van welk type je bestelde kan het al dan niet langer duren.
Ze vertelden me wel dat als iemand hem niet binnen de 5 dagen hem kwam ophalen, ik de eerste keus kreeg. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 12:48 ---------- ze vertelden me trouwens ook dat ze mensen die al een mobistar nummer hadden voorrang hebben. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Powerstation/laadstation wie heeft er een!? | jantje123 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-07-11 17:36 |
2 problemen, wie heeft een oplossing? | marleen | Unlock [archief] | 9 | 29-05-08 16:01 |
Wie heeft er een oplossing themes op 1.1.3 | -kriis | Archief | 2 | 12-02-08 15:06 |
|
|