//

lange wachttermijn mobistar?

lange wachttermijn mobistar? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) hej, ik heb met mijn iphone 5 het probleem dat als ik bel of gebeld word niemand mij kan horen want mijn micro doet het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Orange
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-12-12, 18:51
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard lange wachttermijn mobistar?

hej,

ik heb met mijn iphone 5 het probleem dat als ik bel of gebeld word niemand mij kan horen want mijn micro doet het niet.
praat ik tegen siri dan werkt mijn microfoon wel, bij de dictafoon dan weer niet.
bij wat google werk vond ik dat er nog mensen zijn met dit probleem.
ze brengen hun iphone binnen bij apple en krijgen een nieuwe mee.

ik heb mijn iphone bij mobistar besteld dus ik bel naar mobistar.
ik krijg daar te horen dat ik mijn iphone minstens 3 weken kwijt ben(medewerker mobistar mortsel)
dus ik bel naar apple zelf daar zeide ze dat ik naar mobistar moet want zij regelen de garantie service.
ik heb dan naar mobistar gebeld(nummer dat ik op hun website vond) daar zeiden ze weer dat het minstens 3 weeken ging duren eer ik hem terug zag.
volgens hen is er geen andere mogelijkheid.

Kunnen zei dit serieus menen? zetten ze elke klant minstens 3 weken zonder gsm? ik heb hem nodig voor mijn werk enzo dus dit is geen mogelijkheid voor mij, maar ondertussen kan ik wel niet bellen.

weet iemand een oplossing? een telefoon nummer van hogerop bij mobistar ofzo?

alvast bedankt

p.s. sorry voor typo's maar ik ben razend slecht gezind momenteel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-12, 18:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hUX Bekijk bericht
bij wat google werk vond ik dat er nog mensen zijn met dit probleem.
ze brengen hun iphone binnen bij apple en krijgen een nieuwe mee.
In een ander topic lees ik dat dit blijkbaar niet meer kan:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...e-klanten.html
  #3  
Oud 07-12-12, 19:13
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
In een ander topic lees ik dat dit blijkbaar niet meer kan:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...e-klanten.html
dit gaat over mobistar? het andere topic dat je linkt gaat over dat apple nl belgen niet meer verder mogen helpen?
  #4  
Oud 07-12-12, 19:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hUX Bekijk bericht
dit gaat over mobistar? het andere topic dat je linkt gaat over dat apple nl belgen niet meer verder mogen helpen?
....met bijvoorbeeld een toestel dat bij Mobistar gekocht werd. Maar goed, als het over Mobistar gaat zal het met Mobistar moeten regelen. Succes gewenst.
  #5  
Oud 08-12-12, 10:42
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

De enige oplossing is om naar een Apple Store te rijden. Daar wisselen ze je toestel ONMIDDELLIJK om (of helpen je verder indien het geen defect maar een verkeerde handeling van jouwentwege is). Je vindt een Apple Store op het Leidseplein in Amsterdam en in het grote winkelcentrum te Oberhausen (D). Nauwelijks twee uur van Brussel, en 1,5 uur van Antwerpen verwijderd.
Ze wisselen er de iPhone direct om, zolang die maar officieel aangekocht is en niet als gestolen werd opgegeven.
  #6  
Oud 08-12-12, 10:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Igor W Bekijk bericht
Ze wisselen er de iPhone direct om, zolang die maar officieel aangekocht is en niet als gestolen werd opgegeven.
Als het bericht van het geëerde forumlid @Urbanfoto klopt is dat niet meer het geval:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...e-klanten.html
  #7  
Oud 08-12-12, 11:38
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Het geëerd formulier schrijft in de voorwaardelijke wijze. ..
Voor wat betreft Oberhausen weet ik dat een collega rond 20 november daar nog een iPhone 5 omgeruild heeft gekregen. Het moet wel om een technisch mankement gaan en geen verfschade of zoiets!
  #8  
Oud 08-12-12, 11:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Igor W Bekijk bericht
Het geëerd formulier schrijft in de voorwaardelijke wijze. ..
OK! Dan zal het formulier zich wel vergist hebben
  #9  
Oud 08-12-12, 13:09
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

dus dat is zeker dat als ik naar nederland of duitsland rijd?(komt toch van pas mijn vriendin wil toch al eens tijdje in amsterdam gaan shoppe) en ik maak een afspraak krijg ik direct een nieuwe mee? ondanks dat ik hem bij mobistar heb gekocht?
  #10  
Oud 08-12-12, 13:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hUX Bekijk bericht
....ik maak een afspraak krijg ik direct een nieuwe mee? ondanks dat ik hem bij mobistar heb gekocht?
Als je echt zeker wil zijn dan bel je even met de Apple Store in Amsterdam. Dan weet je het zeker. De ene zegt dit, de andere zegt dat, maar het is tenslotte de uitspraak van Apple die telt.

Succes gewenst
  #11  
Oud 08-12-12, 14:11
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je echt zeker wil zijn dan bel je even met de Apple Store in Amsterdam. Dan weet je het zeker. De ene zegt dit, de andere zegt dat, maar het is tenslotte de uitspraak van Apple die telt.

Succes gewenst
inderdaad zal zometeen eens bellen, zal het antwoord hier ook even laten weten voor de geintreseerden

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 december 2012 om 14:53 ----------

net met apple amsterdam gebeld.
ik kan inderdaad naar daar komen maar dan krijg ik een refurbished toestel mee.
volgens de medewerker zijn deze perfect in orde. is dit ook zo?

als ik hem via mobistar doe is dit dan ook een refurbished?

Laatst gewijzigd door hUX; 08-12-12 om 16:21.
  #12  
Oud 09-12-12, 01:13
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als het bericht van het geëerde forumlid @Urbanfoto klopt is dat niet meer het geval:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...e-klanten.html
Waarom zou ik er om liegen? Heb met Apple gebeld vrijdag dus...
Trouwens ALLE iPhone's die wij hier in B kopen worden verdeeld door Mobistar!
Zelfs mijn geruilde 4s afkomstig van Apple was na 2 dagen zogezegd verkocht door Mobistar aan mij.

Had mijne 4s trouwens bij vandenborre gekocht.
  #13  
Oud 09-12-12, 09:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto Bekijk bericht
Waarom zou ik er om liegen?
Dat vroeg ik mij ook af. Vandaar dat ik naar jouw bericht verwees
  #14  
Oud 09-12-12, 21:14
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

ik ben net thuis van een dagje amsterdam.
ik had afspraak met genius bar in de apple store amsterdam gemaakt.

ik zit hier nu met een perfect nieuwe iphone 5.
normaal geeft apple altijd een nieuwe en hale ze uit je oude de bruikbare stukken die niet verslijten (zoals camara) en verwerken ze die in nieuwe. dus volgens de genius medewerker krijg je altijd een nieuwe.
nu ik kon helemaal zeker zijn zei hij want dit is nog steeds de eerste batch die ze van apple hebben gekregen.

ik kreeg daarnet ook een mail aan met de serienummer van mijn oude en van mijn nieuwe en die is praktisch helemaal het zelfde wat dus ook duid op zelfde batch denk ik.

1 probleempje daar gehad en dat is dat ze met een belgische simkaart je iphone niet kunnen activeren daar.
ik heb hem net hier thuis geactiveerd.

bedankt voor jullie hulp!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
lange synchronisatietijd Gagsmit iPad algemeen 1 28-09-11 00:59
Te lange bestandsnamen rushhour iPhone algemeen 3 06-10-09 01:56
oneindig lange rintones bako Ringtones en Wallpapers 5 14-02-09 21:57
zéér lange synchronisatie futaba32 iTunes 2 17-08-08 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:59.