bijna niet werkend bij mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) van daarjuist is mijn iphone business abo geactiveerd. nu stelde ik iphone.mobistar in en heb hier thuis totaal geen 3g verbinding. heel soms als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bijna niet werkend bij mobistar
van daarjuist is mijn iphone business abo geactiveerd.
nu stelde ik iphone.mobistar in en heb hier thuis totaal geen 3g verbinding. heel soms als ik onder de baan ben heb ik even 3G verbinding maar dan staat er bij mijn verbinding geen enkel streepje. dit valt dan uit en dan worden het terug 3 streepjes met Edge :s nu krijg ik ook steeds de melding dat mensen direct op mijn voicemail komen vanaf die 3G ingeschakeld is. ik zie zelfs niet meer dat ze bellen! is dit allemala normaal? kan ik dit verbeteren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Begin al met de frimware naar 2.0.2 te zetten, kan helpen, ik merk dat ik ook niet overal 3G heb, de dekking is nog niet perfect.
gebruikersnaam en wachtwoord zijn ook mobistar ? |
|
|||
|
|||
ik zit op 2.0.2...
gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet ingevuld. moet dit dan? ze hebben dit zo bij mobistar gezegd apn: iphone.mobistar username: leeg pass: leeg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Sad Iphone bijna elke dag bij IOS4 | psvu2 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-07-10 13:57 |
mobistar werkt niet bij mij op turbosim | piedp | Archief | 2 | 02-01-08 22:57 |
|
|