iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/41923-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-3-a.html)

BfromB 19-08-09 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stekkie00 (Bericht 339710)
Ik ga me straks nog eens informeren bij mobistar geel,aangezien ze mijn mails en telefoons niet beantwoorden. (van service geen sprake daar)

Ik heb daar een zeer goede service gehad. Als niet-Mobistar klant binnengestapt en mijn iPhone besteld, na 2,5 weken kreeg ik een telefoontje dat hij binnen was. Ik denk dat geen enkel Mobistar winkel telefoons of e-mails beantwoordt, binnenstappen is de boodschap!

arne_vn 19-08-09 11:28

Ik snap heul die heisa niet...

Ik heb vorige week 1 besteld bij een officieel Mobistar Centre, en heb 'm net gaan ophalen (iPhone 32 GS black).:D

Me = happy:D

Matisse 19-08-09 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arne_vn (Bericht 340231)
Ik snap heul die heisa niet...

Ik heb vorige week 1 besteld bij een officieel Mobistar Centre, en heb 'm net gaan ophalen (iPhone 32 GS black).:D

Me = happy:D

Euhm... welk mobistar center is dat dan? :confused:

pinki 19-08-09 12:08

kan echt niet meer volgen, dinsdagochtend 10u mobistar merksem binnengestapt, niks in stock, nemen ook geen reservaties, noch voorschotten meer aan (mogen officieel niet meer volgens vriendelijke verkoper) reserveren kan enkel nog in de shop antwerpen centrum (waar volgens de verkoper al een wachtlijst is van meer dan 3 maanden !!!) enige mogelijkheid is om regelmatig langst de shops te rijden op goed geluk. Is dit dan echt de manier om aan een iphone te komen ?? Ben namelijk niet van plan om in antwerpen een voorschot te betalen en dan misschien m'n phone nog dit jaar te hebben :confused:

I Stig I 19-08-09 12:29

De winkel waar ik mijn Iphone heb besteld heeft net gebeld, maar ik kon niet opnemen. Hij heeft mijn voicemail ingesproken en vroeg of ik nog interesse had in de Iphone. Betekent dit dat hij binnen is? :D

Ik kan pas over een half uur bellen omdat hij pauze heeft xD

FMJ 19-08-09 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Stig I (Bericht 340255)
De winkel waar ik mijn Iphone heb besteld heeft net gebeld, maar ik kon niet opnemen. Hij heeft mijn voicemail ingesproken en vroeg of ik nog interesse had in de Iphone. Betekent dit dat hij binnen is? :D

Ik kan pas over een half uur bellen omdat hij pauze heeft xD

Welke uitvoering en waar en wanneer besteld?

bartvl 19-08-09 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pinki (Bericht 340248)
kan echt niet meer volgen, dinsdagochtend 10u mobistar merksem binnengestapt, niks in stock, nemen ook geen reservaties, noch voorschotten meer aan (mogen officieel niet meer volgens vriendelijke verkoper) reserveren kan enkel nog in de shop antwerpen centrum (waar volgens de verkoper al een wachtlijst is van meer dan 3 maanden !!!) enige mogelijkheid is om regelmatig langst de shops te rijden op goed geluk. Is dit dan echt de manier om aan een iphone te komen ?? Ben namelijk niet van plan om in antwerpen een voorschot te betalen en dan misschien m'n phone nog dit jaar te hebben :confused:


ik heb hem maandagavond daar gekocht...
kapellen kreeg deze week normaal ook levering binnen...
gewoon alle dagen twee keer bellen...

I Stig I 19-08-09 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 340257)
Welke uitvoering en waar en wanneer besteld?

16 GB wit :D

Besteld op 31 juli

pinki 19-08-09 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartvl (Bericht 340259)
ik heb hem maandagavond daar gekocht...
kapellen kreeg deze week normaal ook levering binnen...
gewoon alle dagen twee keer bellen...

vriendelijke verkoper, had als uitspraak "ik kom tegenwoordig alle dagn werken om de mensen teleur te stellen"

heb al meerdere keren geprobeerd te bellen gisteren en vandaag, maar nemen niet op, zal ook kapellen eens proberen.

bedankt vd tip en veel plezier met de "fone"

nicotine 19-08-09 12:54

Na vier weken wachten..... Is het zover. De oude GSM heeft een voice mail met het goede nieuws.... Mobistar Aalst heeft mijn gereserveerde IPhone in huis.... Ik ga er direkt achter....
Ze zijn van hun woord geweest bij Mobi Aalst.... Proficiat aan het personeel aldaar.
Aan alle anderen; Het wachten zal beloond worden....

Greetz, nick

I Stig I 19-08-09 13:43

Men Iphone is binnen : 16 GB Wit :D

Nu geduldig afwachten tot men ma thuiskomt en daarna naar de shop xD

Polansky 19-08-09 14:02

Iedereen die bij Switch een 32Gb zwart heeft besteld is een plaatsje opgeschoven!

Ik ben het helemaal beu dat wachten op een telefoon die maar niet wil komen en heb zojuist mijn bestelling bij Switch geannuleerd.

Ik stond waarschijnlijk op nummer 1 op de wachtlijst voor de 32GB versie. Had op 29/6 mijn bestelling geplaatst.... maar zoals velen nog steeds niets van Switch vernomen.

Iedereen veel succes met wachten, ik koop wel een ander toestel of wacht wel op volgend jaar. Het is immers maar een telefoontje... !!!

ronny005 19-08-09 14:41

Hallo,

Wegens dubbele boeking liggen er in de Mobistar van Mol 2x iPhone 3GS zwart 16GB op mij te wachten.

Ik ga zelf niet naar daar rijden, maar als ze het bij Mobistar geen probleem vinden dat iemand anders die komt oppikken, is dat voor mij geen probleem.

Iemand geïnteresseerd? Mail me op jef at spatie.be. Wel enkel de 2 toestellen tegelijk ophalen en betalen, geen kandidaten voor maar 1 toestel aub.

giallorossi 19-08-09 14:48

Was het wachten zo beu bij mobistar turnhout dat ik mijn toevlucht maar heb genomen tot een aankop via het forum hier.
gisteren telefoon opgehaald bij alex... en werkt perfect (gekraakt en wel nu inmiddels).
was nog wel even schrikken toen hij zijn telefoon niet opnam en ik een restaurant in zou moeten om de iphone op te halen. dacht toen die tel niet meer opgenomen werd dat er nu iemand keihard aan het lachen was in de straat van achter een raam, maar dit was gelukkig loos alarm :D

ronny005 19-08-09 15:32

De 2 iPhones zijn de deur uit!

DrPhil 19-08-09 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Polansky (Bericht 340301)
Iedereen die bij Switch een 32Gb zwart heeft besteld is een plaatsje opgeschoven!

Ik ben het helemaal beu dat wachten op een telefoon die maar niet wil komen en heb zojuist mijn bestelling bij Switch geannuleerd.

Ik stond waarschijnlijk op nummer 1 op de wachtlijst voor de 32GB versie. Had op 29/6 mijn bestelling geplaatst....

Ok, afgaande op de informatie van dit forum betekent dit dat 4 van de 5 mensen hier op het forum in de top 5 van de wachtlijst vertoeven en dat ik waarschijnlijk op plaats 1 of 2 sta (1 juli besteld 32Gb Zw)

Zaspino 19-08-09 17:10

Switch
 
Mensen, aangezien in in Nederland woon, heb ik een vriendin in een Switch shop een bestelling laten maken voor een Iphone 3gs 32gb wit op 15 juli en heb nog steeds niks gehoord. 100 euro is aanbetaald. Heeft iemand een idee hoe lang dit nog kan duren? Heb vandaag weer eens een mail gestuurd en kreeg als antwoord dan ze nog niets weten. Hoe kan ik er achter komen hoe hoog ik op de wachtlijst sta bijvoorbeeld?

Dank

mylifetime 19-08-09 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino (Bericht 340389)
Mensen, aangezien in in Nederland woon, heb ik een vriendin in een Switch shop een bestelling laten maken voor een Iphone 3gs 32gb wit op 15 juli en heb nog steeds niks gehoord. 100 euro is aanbetaald. Heeft iemand een idee hoe lang dit nog kan duren? Heb vandaag weer eens een mail gestuurd en kreeg als antwoord dan ze nog niets weten. Hoe kan ik er achter komen hoe hoog ik op de wachtlijst sta bijvoorbeeld?

Dank

Door een mailtje te sturen en het te vragen? Iedereen die op dit forum een mailtje stuurt met de vraag op welke positie ze staan, krijgt netjes een reactie.

DrPhil 19-08-09 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime (Bericht 340408)
Door een mailtje te sturen en het te vragen? Iedereen die op dit forum een mailtje stuurt met de vraag op welke positie ze staan, krijgt netjes een reactie.

Iedereen die bij Switch Meir vraagt krijgt netjes reactie. Op info@ en wijnegem@ wordt echter niet gereageerd. (Ja, ik heb netjes gevraagd ;))

mylifetime 19-08-09 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil (Bericht 340412)
Iedereen die bij Switch Meir vraagt krijgt netjes reactie. Op info@ en wijnegem@ wordt echter niet gereageerd. (Ja, ik heb netjes gevraagd ;))

Ok... correctie. Op sommige filialen reageren ze netjes! ;-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:36.