iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/41923-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-3-a.html)

drm 19-08-09 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jabe (Bericht 340132)
Iemand een iphone in de fnac besteld. Ik heb em daar de 19de Juli besteld, maar echter nog geen duidelijke leveringsdatum meegekregen tot heden.

- Ben

Welke Fnac was dat? Ik ben op 22 juli op goed geluk die in antwerpen (groenplaats) binnengestapt en heb die daar gewoon meegekregen!
Zou wel raar zijn als je die daar besteld hebt....
Ik hoor in deze discussie weinig over fnac en belcompany...wordt daar helemaal niet meer geleverd?

Jamez 19-08-09 17:53

Ik heb de indruk dat de leveringen bij Belcompany, Fnac en Krefel wat stilgevallen is

dthiemann 19-08-09 20:12

Hallo allemaal,

Ik wil een dezer dagen ook een iPhone 3 GS - 16GB wit gaan bestellen bij een Mobistar center in Hasselt.
Maar ik vraag me af of iedereen hier een aanbetaling heeft gedaan?
Soms lees ik dat mensen afzeggen als ze gebeld worden dat er een iPhone beschikbaar is. Dit geeft mij het idee dat die dus niet aanbetaald hebben.

Ik ga over 2 weken een week naar de belgische kust. Misschien dat ze daar in een Mobistar center wel een stock hebben(?!). Zit is dan met een reservering in Hasselt.

Wat is jullie tip hierin? Wil hem graag hebben voor als ik naar Amerika ga in Oktober.

Off topic: waarop baseren jullie de keuze tussen en 16 GB of een 32 GB?

tarantino 19-08-09 20:27

Bij mobi* in herentals hebben ze er nog minstens 5.

Tooom 19-08-09 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazereeuw (Bericht 339974)
Voor zover bekend heeft HCW inderdaad nog niets binnen gekregen :mad:

Ik heb een iPhone 3GS 18GB wit daar besteld.
Wat me opviel is dat de datum wanneer men hem verwacht telkens een drietal dagen opschuift.
Hier erger ik mij vreselijk aan en denk dat het wel eens een paar maanden kan duren voor ik de mijne te pakken heb..
Nu heb ik de mijne daar nog maar de 15de augustus besteld dus ik heb nog redelijk wat geduld over.

Wat ik mij afvraag is het volgende; ik heb de mijne online besteld, heb de bestelbon ontvangen met al de gegevens en ik heb de optie aangeduid om hem op te halen in de winkel te Schoten en daar pas te betalen.
Maar is er dan een kans, wanneer de mijne in de winkel ligt, dat er iemand anders voor mij hem nog kan meenemen aangezien ik hem nog niet heb betaalt?

m.v.g.

Tom

Zaspino 20-08-09 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino (Bericht 340389)
Mensen, aangezien in in Nederland woon, heb ik een vriendin in een Switch shop een bestelling laten maken voor een Iphone 3gs 32gb wit op 15 juli en heb nog steeds niks gehoord. 100 euro is aanbetaald. Heeft iemand een idee hoe lang dit nog kan duren? Heb vandaag weer eens een mail gestuurd en kreeg als antwoord dan ze nog niets weten. Hoe kan ik er achter komen hoe hoog ik op de wachtlijst sta bijvoorbeeld?

Dank

Gemaild en gevraagd. Ik sta op de 7 plaats bij Switch na 5 weken. Kan ik hier iets uit opmaken? Nog drie maanden bijvoorbeeld :( ?

dthiemann 20-08-09 11:07

In Herentals dus geen iPhones meer beschikbaar. Vanmorgen direct om 09:00h gebeld. Helaas...

Morgen weer verder met de jacht op een iPhone.

Heb van verschillende Mobistar centers te horen gekregen dat ze GEEN reserveringen mogen maken en geen voorschot mogen vragen als ze al een reservering doen.
Blijkbaar verschilt het dus toch heel erg van center tot center.

We geven niet op! :D

I Stig I 20-08-09 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann (Bericht 340603)
In Herentals dus geen iPhones meer beschikbaar. Vanmorgen direct om 09:00h gebeld. Helaas...

Morgen weer verder met de jacht op een iPhone.

Heb van verschillende Mobistar centers te horen gekregen dat ze GEEN reserveringen mogen maken en geen voorschot mogen vragen als ze al een reservering doen.
Blijkbaar verschilt het dus toch heel erg van center tot center.

We geven niet op! :D

In welke winkels in herentals ben je gaan kijken? :D

dthiemann 20-08-09 11:36

Ik heb gebeld naar MOBISTAR CENTER HERENTALS.

Als iemand mij kan zeggen waar ze er wel ene hebben... ik ben bereid om te rijden.

Helaas beantwoorden de meeste Mobistar centers de telefoon niet. Zullen wel gek worden.

@I Stig I: Weet jij ene die er wel heeft dan?

ratjetoe 20-08-09 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann (Bericht 340614)
Ik heb gebeld naar MOBISTAR CENTER HERENTALS.

Als iemand mij kan zeggen waar ze er wel ene hebben... ik ben bereid om te rijden.

Helaas beantwoorden de meeste Mobistar centers de telefoon niet. Zullen wel gek worden.

@I Stig I: Weet jij ene die er wel heeft dan?

Ze worden er idd erg gek van. Ik heb gister op goed geluk een rondje België gereden. Eerst Merksem aangedaan, erg vriendelijke verkoper die mij vertelde dat de eerstvolgende levering volgende week pas wordt verwacht. Daarna doorgereden naar Kapellen en weggestuurd met hetzelfde verhaal. Toen Antwerpen aangedaan. Mobistar en mediamarkt geprobeerd maar ook weer met lege handen weggestuurd. Ik begin dit gezeur zo langzamerhand een beetje zet te worden. Mijn 700 euro is geestelijk al uitgegeven alleen heb ik er nog niks voor. Erg slecht van Apple.

mylifetime 20-08-09 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zaspino (Bericht 340600)
Gemaild en gevraagd. Ik sta op de 7 plaats bij Switch na 5 weken. Kan ik hier iets uit opmaken? Nog drie maanden bijvoorbeeld :( ?

Anderhalve week geleden stond ik op 10. Van de week gebeld dat hij binnen was. :-) Dus het gaat nog wel vrij vlot.

FMJ 20-08-09 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime (Bericht 340631)
Anderhalve week geleden stond ik op 10. Van de week gebeld dat hij binnen was. :-) Dus het gaat nog wel vrij vlot.

En aangezien ik 1 of in ieder geval maximaal 2 plaatsen achter mylifetime stond, ben ik nu eerste of tweede. Maar ik heb nog niks gehoord...

mylifetime 20-08-09 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 340634)
En aangezien ik 1 of in ieder geval maximaal 2 plaatsen achter mylifetime stond, ben ik nu eerste of tweede. Maar ik heb nog niks gehoord...

Volgende week zal er wel weer een lichting komen.

FMJ 20-08-09 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime (Bericht 340646)
Volgende week zal er wel weer een lichting komen.

Ik hoop het van harte!

wernerb 20-08-09 15:37

Ik heb gisteren een witte 32Gb iPhone GS op de kop kunnen tikken in Mediamarkt Gent. De laatste van 5 stuks die ze deze week ontvingen. Mijn bestelling bij HCW heb ik geannuleerd. Ik stond er op de eerste plaats sinds 25 juni. Wie nog op zoek is naar een iPhone kan dus best naar een grote winkelketen zoals Mediamarkt, Fnac of Krefel stappen. HCW is een super computerzaak maar behoort met zijn 5 winkels tot de kleintjes.

Tooom 20-08-09 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wernerb (Bericht 340739)
Ik heb gisteren een witte 32Gb iPhone GS op de kop kunnen tikken in Mediamarkt Gent. De laatste van 5 stuks die ze deze week ontvingen. Mijn bestelling bij HCW heb ik geannuleerd. Ik stond er op de eerste plaats sinds 25 juni. Wie nog op zoek is naar een iPhone kan dus best naar een grote winkelketen zoals Mediamarkt, Fnac of Krefel stappen. HCW is een super computerzaak maar behoort met zijn 5 winkels tot de kleintjes.

Bedoel je dat ze enkel 5 witte 32Gb hadden of in totaal in de winkel en dus geen andere?

Jamez 20-08-09 15:52

iemand nog iets gehoord van Mediamarkt Hasselt?

Stukje Nostalgie 20-08-09 18:55

Sinds 6 juli sta ik op de lijst bij Easy-M voor een zwarte 32gb en tot dusver niks mogen ontvangen. Vandaag een mailtje gedaan met de vraag of er al inzicht is in de levertijd. Hierover was niks te zeggen en daarbij gaf men ook niet aan op welk nr ik sta mbt de wachtlijst. Afwachten dus ...

Daarnaast de vraag of het mogelijk is een 16gb versie te krijgen ipv de 32gb. Toen gaf men aan dat ik onderaan de lijst zou komen en er dan geen zekerheid is dat deze simlockvrij zou zijn ...

ItsAdot 20-08-09 19:05

Ik heb toch respect voor jullie, serieus :p Zolang wachten.

Ik zal eens kijken hier in de buurt of ik er kan op de kop tikken. En als ik er eentje vind dan mag er gerust iemand omkomen. Ikzelf heb er al 2 gevonden en mijn buur,...die doet er gewoon een handel in :p Al 7 stuks ofzo heeft hij verkocht.

Stukje Nostalgie 20-08-09 20:33

ItsADot, dat zou top zijn! Eigenlijk ben ik op zoek naar de zwarte 16 gb versie, enkel wil ik mezelf niet van die lijst afhalen.

Alvast bedankt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.