iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/41923-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-3-a.html)

jelle.d 21-08-09 18:56

nice :) maar ik wacht gewoon netjes tot het mijn beurt is thnx anyways ;)

J-P 21-08-09 19:16

Trouwens net gelijk even de productiecheck gedaan via de site genoemd op dit forum en die geeft aan dat de telefoon in week 31 is geproduceerd nr 11950.

Mazereeuw 21-08-09 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door J-P (Bericht 341105)
Vanochtend toch maar weer eens gaan bellen met wat Mobistar winkels en kreeg in veel winkels wachttijden van ongeveer 3 weken te horen. Totdat ik belde met Mobistar in Beveren-Waas, de verkoper vertelde dat hij aan elk type kan komen op bestelling. Ik gaf aan een 3gs 16 g zwart te willen hebben en daar is hij voor gaan bellen en ik kan er vanmiddag om gaan, alleen hij kost E 50,- meer. Aangezien ik het wachten aardig beu begin te worden, heb ik daar mee ingestemd.

Heb je mail adres of telefoon nummer van die beste man?

macmichel 21-08-09 21:30

wordt spannend voor mij, heb op 10 augustus eenbestelling gedaan bij Krefel in Turnhout. Zodra zij een binnen krijgen wordt deze voor mij aan de kant gelegd.

Ik ga over 2 weken naar Brabant een weekendje weg ben dan in de buurt van Turnhout dus fingers crossed.

Zaspino 21-08-09 21:36

Ja, het schiet zowaar een beetje op. Gisteren stond ik bij Switch Gent op 7, vandaag op 6, en dus allemaal wachtend op een witte 32gb. Ik moet volgende week in Gent zijn, kom vanuit Amsterdam, en vroeg of ze dachten dat het dan eventueel al binnen zou zijn. De kans is vrijwel nihil zeiden ze. En ik wacht dus al vanaf 15 juli :(
Toch maar, zoals met veel in het leven, gewoon geduld betrachten. Mocht er iemand mij gelukkig kunnen maken, dan hoor ik het graag :)

woooter 21-08-09 22:30

Hmmm... Ik heb woensdag drie Mobistar Centers in Brussel afgelopen en kreeg allerlei "3 maanden levertermijn" en "als ge een abonnement neemt ritsel ik u wel iets" antwoorden...

Daarna het advies van een andere poster gevolgd en ik had alle Mobistar Centers rondom de E40 Brussel-Luik genoteerd. Even gebeld, en bij de laatste, deze van Hannuit, lag nog een zwarte 32GB. Snel op gaan halen.

En dan plots werd ik vandaag gebeld door een MacLine winkel waar ik begin juni een bestelling had geplaatst. Ook deze zwarte 32GB lag voor mij klaar.

Ik heb dus mijn bestelling bij HCW opgezegd, wat betekent dat iedereen die na 14 juli heeft besteld 2 plaatsen opschuift.

Runaque 21-08-09 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door J-P (Bericht 341336)
Zojuist terug van mijn reis naar Belgie (Beveren), netjes geseald lag de Iphone klaar met bon in de Mobistar winkel. Op mijn vraag of de E 50,- extra voor de winkelier is ivm eventuele gederfde abonnementsinkomsten, gaf de verkoper aan dat hij de Iphone per koerier bij een andere vestiging vandaan heeft laten komen..

In ieder geval ik heb hem en ga er gelijk mee aan de slag.

Suc6 voor iedereen die nog op zoek is. Ik kan alleen zeggen dat ondanks de E 50,- extra ik binnen een dag de Iphone heb.

Vind het toch een vage uitleg hoor, volgens mij had hij er nog eentje liggen, misschien wel meer, en bij elk toestel 50€ meer aanrekenen is goed verdiend.

Niet alleen hier, maar ook via andere sites worden iPhones aangeboden die 100€ duurder zijn dan als je ze nieuw in de winkel gaat halen, is dat toestel die 100€ meer dan echt waard? Voor die paar zaken dat het toestel meer kan dan de 3G vind ik dat toch veel geld.

jelle.d 22-08-09 00:08

bestel er gewoon eentje ergens waarvan je denkt dat de wachtlijst kort is en wacht gewoon, veel meer kan je toch niet doen :p

guydo 22-08-09 09:02

Heeft iemand hier ervaring mee. Nieuw toestel voor minder dan 500 €Gsm-Corner.com - Shopping Cart

J-P 22-08-09 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazereeuw (Bericht 341392)
Heb je mail adres of telefoon nummer van die beste man?

Bij dezen: Mobistar > Verkooppunten

dwdijkstra 22-08-09 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guydo (Bericht 341503)
Heeft iemand hier ervaring mee. Nieuw toestel voor minder dan 500 €Gsm-Corner.com - Shopping Cart

Ik zou maar een beetje voorzichtig zijn met die site. Hij is nog maar net opgericht, er zijn dus (nog) geen goede gebruikservaringen te vinden. Een WHOIS levert de volgende informatie, waarbij ik het ingevoerde telefoonnummer (maar ook de postcode) dubieus vind:

Domain Name: GSM-CORNER.COM

Registrant:
None
Marco Dietrich (gsm.corner.com@gmail.com)
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
amsterdam
noord holland,1234AB
NL
Tel. +31.0612345678

Creation Date: 18-Aug-2009
Expiration Date: 18-Aug-2010

Mazereeuw 22-08-09 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door J-P (Bericht 341506)

Ja duh, dat kan ik zelf ook wel vinden he :p
Ik bedoel die verkoper waar jij contact mee hebt gehad. :rolleyes:

arne_vn 22-08-09 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guydo (Bericht 341503)
Heeft iemand hier ervaring mee. Nieuw toestel voor minder dan 500 €Gsm-Corner.com - Shopping Cart


"Als het te mooi is om waar te zijn..."

Telt zeker voor internetaanbiedingen.;)

J-P 22-08-09 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazereeuw (Bericht 341518)
Ja duh, dat kan ik zelf ook wel vinden he :p
Ik bedoel die verkoper waar jij contact mee hebt gehad. :rolleyes:

Ik heb gewoon het nummer van de winkel gebeld en volgens mij werkt er maar 1 man en dat is gelijk de eigenaar, het is niet zo'n grote winkel.

jelle.d 22-08-09 11:11

waarschijnlijk gwoon een scammer hoor, je moet er gewoon naar toe rijden ;)

sjnoebel 22-08-09 13:03

Ik ben net terug van MObistar in Spa. Ik heb afgelopen donderdag 3 mobistar vestigingen gebeld en deze had er nog genoeg liggen. Deze meneer die overigens heel goed engels spreekt had me er een weg gelegd omdat ze er nog genoeg hadden en heb hem vanmorgen opgepikt. Zo nu ga ik er mee spelen :D.

Mazereeuw 22-08-09 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door J-P (Bericht 341542)
Ik heb gewoon het nummer van de winkel gebeld en volgens mij werkt er maar 1 man en dat is gelijk de eigenaar, het is niet zo'n grote winkel.

Ow vandaar. Ga eens kijken of 2 iPhones bestellen ook 50 extra kost.

nl_sailor 22-08-09 17:39

YES :), had het bijna opgegeven, maar voor allen er is hoop om snel een iphone te krijgen. Na wat hints op deze site heb ik vanmorgen 4 mobistars gebeld. En in Ans hadden ze nog 3 32GB liggen, reserveren deden ze niet. Dus in de auto gestapt, 210 km (vanaf Utrecht) en ja hoor, zonder reservering, gewoon opgehaald. Om 1500 had hij er nog 2 over, dus wie maandag op tijd is! Succes allemaal, mijn speurtocht is ten einde. Maar er lijken mondjesmaat voorraden te zijn, gewoon beetje bellen :)

dennisje182 22-08-09 17:44

what the hell. Ik heb diezelfde winkel gisteren gebeld en toen hadden ze niks. Volgens mij liegen ze soms gewoon

loopezz 22-08-09 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nl_sailor (Bericht 341678)
YES :), had het bijna opgegeven, maar voor allen er is hoop om snel een iphone te krijgen. Na wat hints op deze site heb ik vanmorgen 4 mobistars gebeld. En in Ans hadden ze nog 3 32GB liggen, reserveren deden ze niet. Dus in de auto gestapt, 210 km (vanaf Utrecht) en ja hoor, zonder reservering, gewoon opgehaald. Om 1500 had hij er nog 2 over, dus wie maandag op tijd is! Succes allemaal, mijn speurtocht is ten einde. Maar er lijken mondjesmaat voorraden te zijn, gewoon beetje bellen :)

Zijn die maandag ook open?
Citaat:

Openingsuren
Ma
Di - Zat 09:00 tot 13:00 en 14:00 tot 18:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.