Iphone 4 Mobistar -> Geen bevestingsmail discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm als ge morgen geen hebt zou ik ook maar beginnen denken aan kamperen jammer genoeg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hmm als ge morgen geen hebt zou ik ook maar beginnen denken aan kamperen jammer genoeg
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wie houdt er me gezelschap? En wie zorgt er voor eten? :-p
|
|
|||
|
|||
IK ! ;p
eten niet drank wel :') |
|
|||
|
|||
Genen alcohol e, we moeten de winkel nog binnenmogen ook
|
|
|||
|
|||
En vanaf hoe laat mag ik het eerste volk in Gent verwachten, kga daar niet in men eentje staan e
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook geen bevestigingsmailtje gehad en om 10 uur besteld Antwerpen
|
|
|||
|
|||
Zozo, ik ben dus niet de enige die nog wanhopend aan het wachten is op zijn mailtje
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand of je verplicht bent om de gereserveerde iphone's daadwerkelijk te kopen?
|
|
|||
|
|||
Als je nu nog geen mailtje gehad hebt, dan zal je er hoogstwaarschijnlijk geen meer krijgen, je kan wel nog hopen dat het in hun database staat en je naam laten opzoeken in de lijst van bestellingen als dat lukt.
|
|
|||
|
|||
Als er iemand weet of je verplicht bent gereserveerde iphones te kopen dan hoor ik dit graag
|
|
|||
|
|||
Citaat:
*edit* Je moet dat trouwens niet om de 5 minuten vragen, je krijgt heus wel antwoord met een beetje geduld.. |
|
|||
|
|||
Mijn welgemeende excuses hiervoor.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil wel komen maar heb geen idee rond hoe laat ek daar zou moeten zijn om het volk een beetje voor te zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Das vroeg, en gij gaat daar zo een 5-6 uur staat schilderen aan de mobistar shop ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de website waarop staat dat mijn nieuwe iphone voorradig is en eronder staat dat mijn reservering goed is ontvangen en ik onvang binnenkort een bevestigingsmail dus als ik deze pagina uitprint en de reservering sttat op mijn naam zou het dan lukken.
|
|
|||
|
|||
Dus als ik alle mails lees is het beter dat ik zonder reservering naar de veldstraat ga en niet nar de lange munt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen idee ik twijfel ook ze De veldstraat zijn er 20 stuks lange munt 300 stuks en er zullen allicht wel mensen zijn die niet komen opdagen denk ik dusja geen idee |
|
|||
|
|||
Ik kan nergens op mobistar de reserverings pagina nergers vinden kan iemand die linke of uitlegge waar die staat.
alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Mobistar (BE) geen telefoon netwerk maar wel 3G | hi-tech | Orange | 1 | 05-01-13 02:20 |
garantie Iphone: Koop geen iphone bij Mobistar!! | helaba77 | Orange | 12 | 09-10-10 23:49 |
iPhone 4 Zakelijk levertijd + bevestingsmail | michaelreddo | Odido (T-Mobile) | 7 | 18-08-10 18:26 |
Bevestingsmail van Mobistar ontvangen | DeepFritz | Orange | 39 | 30-07-10 00:31 |
|
|