Iphone 4 Mobistar -> Geen bevestingsmail discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ge zijt niet de enige, ik probeer al een hele dag naar Gent ( Veldstraat) te bellen, want ik wil daar geen 5-6 uur op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ge zijt niet de enige, ik probeer al een hele dag naar Gent ( Veldstraat) te bellen, want ik wil daar geen 5-6 uur op voorhand staan om dan tot de conclusie te komen dat je voor iPhone gereserveerd moet hebben
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat het u weten als ik binnen geraak zegt gij het mij ook als gij binnen raakt? |
|
|||
|
|||
zal ik zeker doen
Mobistar mag mij nen iPhone geven aan 50% korting, al zo vaak probeer ek naar Mobistar te bellen. De ene keer is het bezet, en als het dan niet bezet is, dan nemen ze hun telefoon niet op. EDIT: Het rinkelt. EDIT 2: U correspondent is momemteel niet bereikbaar ... Laatst gewijzigd door DeepFritz; 29-07-10 om 16:00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Idd :/ bij mij nemen ze gwn niet op ik heb gisteren trouwens ook al gebeld naar daar en ze namen toen ook niet op dus ik vrees ervoor of ze vandaag ooit wel gaan opnemen ;p |
|
|||
|
|||
Dan zal het op goed geluk zijn vrees ik.
En hoe ga je nu naar daar afzakken? De trein? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan er iemand voor mij is naar Gent bollen en vragen of ze effectief zonder reservatielijst werken?
Als ik daar ben zet ek mij voor de winkel en ga niet meer weg. Maar wat te doen als de toilet roept... ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik niet ! |
|
|||
|
|||
Jamaja, dan moet ek uit mijn rij verdwijnen.
BTW: Ik heb net telefonisch contact gehad met Veldstraat (Gent) en de verkoper wist me te vertellen dat ze nog niet zeker zijn dat ze de iphone zullen verkopen. Je moet gaan aaschuiven aan Lange Munt vanaf 7 uur. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het is helemaal niet zeker dat ik daar nog geraak voor 18.30 Als de wc roept, dan zeg je dat tegen de persoon die ook in de rij wacht en die gaat dat wel begrijpen En anders wc bezoekje voor je toekomt zeker? Je zal toch niet 2 keer moeten zeker op zo'n korte tijd? |
|
|||
|
|||
Bedankt, maar zoals je in mijn vorige post kunt lezen kun je in de Veldstraat in Gent niets gaan doen aangezien ze nog niet zeker weten dat zij de iphone's zullen verkopen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want ik heb gelezen dat er in ALLE mobistar centers iphones zijn zelfs hier in Dendermonde (wat kleiner is als Gent) hebben ze er |
|
|||
|
|||
Waarom ga jij dan niet in dendermonde aanschuiven, zover is dat toch niet van bij u thuis?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gent
Ik ben al enkele keren in de winkels in Gent binnengeweest. De launch is in de lange munt en niet in de veldstraat. Ze hebben mij telkens gezegd dat er geen wachtlijst was.
Gisteren dan blijkbaar die reserveringsmail (dewelke ik niet gekregen heb ondanks dat ik mij had ingeschreven op de website en de link heb ik pas te laat gezien). Gisteren in de Lange Munt vertelden ze mij dat ze "zotte toestanden" verwachten. Ik denk dat ik nu nog eens ga gaan vragen of het echt wel zin heeft om vroeg te gaan aanschuiven als je geen reservering hebt. Dan alleen nog kiezen aan welke winkel te gaan aanschuiven. Zijn er mensen die in Gent gaan aanschuiven en die kunnen kaarten? |
|
|||
|
|||
Ik wil wel in Gent gaan aanschuiven en kan wel Wiezen, geen kleurewiezen, hebk geen verstand van
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mss dan toch best te opteren voor de Lange Munt in Gent?
Aangezien de launch daar is, en mss zijn er wel een aantal mensen die hun iPhone niet kunnen komen ophalen en zo zijn er toch nog een paar gelukkigen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen wacht al zolang op de iPhone dat ik niet denk dat er gauw mensen hun reservering gaan laten liggen en andere verkopen ze mss door dusja :/ ik denk dat ge dan al heel veeeeel geluk moet hebben |
|
|||
|
|||
Idd, maar ik vraag me af of alle telefoons die in de Lange Munt aankomen geresveerd zijn.
Zou het niet kunnen dat ze bijvoorbeeld 50% van hun stock in pre-order plaatsen en al de rest laten volgens het principe first come, first serve? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Mobistar (BE) geen telefoon netwerk maar wel 3G | hi-tech | Orange | 1 | 05-01-13 02:20 |
garantie Iphone: Koop geen iphone bij Mobistar!! | helaba77 | Orange | 12 | 09-10-10 23:49 |
iPhone 4 Zakelijk levertijd + bevestingsmail | michaelreddo | Odido (T-Mobile) | 7 | 18-08-10 18:26 |
Bevestingsmail van Mobistar ontvangen | DeepFritz | Orange | 39 | 30-07-10 00:31 |
|
|