iphone 4 besteld in leuven! discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Turner Donderdag was er een grote lading (20) waaronder de mijne! Nu nog wachten op die van de vriendin... Speeltje! bondgenotenlaan? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
er is een wachtlijst van bijna 50 mensen (voor de 16gb) bij M*C in bondengenotenlaan, af te raden dus!
|
|
|||
|
|||
Ik studeer sinds zondag in Leuven!
Ik heb op 15 sept gereserveerd bij TPH diestsestraat. Tot op heden nog niets gehoord natuurlijk.. Iemand anders daar ook gereserveerd? |
|
|||
|
|||
In Leuven (Bond) zijn er weer binnen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zijn er binnengekomen of hebben ze er op voorraad?
Want begin deze week (maandag) was er me verteld dat er tegen de 50 wachtenden voor de 16GB waren dusja... Daar zeiden ze me ook dat binnen een 3tal weken het er doorlopend beschikbaar zou moeten zijn. Dus als er beschikbaar zijn is het dan 16gb of 32gb? |
|
|||
|
|||
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!
Vandaag binnengeweest bij TPH op de Diestsestraat, zij konden mij niet vertellen hoe lang het nog zou duren voordat ik mn iPhone4 zou ontvangen (15 sept gereserveerd). Toen maar eens even gevraagd bij de Mobistar winkel ernaast, en WTFFFF Ze hadden een voorraad!! Vandaag zowel 16gb als 32gb binnen gekregen. Dus ik ben nu de trotse bezitter van een i4! NET op tijd voor een case |
|
|||
|
|||
Same hier, had er zaterdag 26 september 1 besteld, en afgelopen donderdag 30 september kon ik hem al halen.
Ze hadden er ook nog op voorraad dus heb er ook 1 meegenomen voor mijn collega. |
|
|||
|
|||
Ik ben eergisteren naar de mobistar winkel in leuven gegaan en vroeg of ze een iPhone 4 in voorraad hadden. Ze hadden beide modellen in voorraad (16- en 32gig). Dus ik heb er eindelijk eens eentje gekocht.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is uitverkocht sinds gisteren... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hasselt is best doenbaar vanuit Leuven, ik heb er zaterdag 2X 16gig besteld bij MM, het zou ongeveer twee weken gaan duren, maar eergisteren kwam er al een telefoontje dat ik ze mocht gaan afhalen, misschien gewoon geluk gehad, misschien niet
|
|
|||
|
|||
ik vorige week toevallig in mobistar poperinge binnengesprongen, en ze waren voorradig,
dan maar direct eentje gekocht |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren in de Bondgenotenlaan een 32GB gekocht , zonder reservering , ze zijn binnen maar ze maken er geen reclame over
|
|
|||
|
|||
Kleine hint : krefel Leuven. Daar liggen ze met de hopen!
Ik ging binnen met de vraag hoe lang het ging duren. De verkoper zeer droog : "onmiddellijke levering" |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G bij Base in Leuven | kasperlannoo | Chat en geruchten | 2 | 24-12-10 16:57 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
iPhone 4 vrijdag -> Leuven | lolsmurf | Koopinformatie België | 56 | 31-07-10 14:34 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|