Geen wifi? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iphone gebruikers, Ik heb mn 3G vanmiddag perongeluk laten vallen en sindsdien heb ik geen wifi meer, help!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi?
Hallo mede iphone gebruikers,
Ik heb mn 3G vanmiddag perongeluk laten vallen en sindsdien heb ik geen Wi-Fi meer, help!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de iPhone al eens heropgestart of heb je al eens een harde reset gedaan?
|
|
|||
|
|||
Nog geen harde reset hoe doe je dat??? (bedangt voor de snelle reactie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan je te weten komen door op dat "?" achter harde reset te klikken
|
|
|||
|
|||
Hij is nu bezig met opstarten kan wel ff duren omdat jet een 3G is laat je meer weten als ie is opgestart
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 16:51 ---------- Hij is nu klaar met de harde reset maar nog steeds geen Wi-Fi |
|
||||
|
||||
Dan zou je nog even kunnen herstellen zonder een reservekopie terug te zetten (eventueel in DFU). Werkt het dan nog niet, dan hebben we met een hardwarematig probleem te maken.
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu op ongeveer 2 meter afstand VAn het kastje, wel Wi-Fi maar zeer slecht bereik.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 17:00 ---------- Werkt een reserve kopie erop zetten mischien???? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 17:40 ---------- Raar zit nu op de plek waar ik zonet zat waar in dus geen Wi-Fi had maar nu heb ik ineens wel weer.... |
|
|||
|
|||
ik weet iemand die je kan helpen pb me maar
of anders iphone losschroeven en kijken of alles nog op z,n plaats zit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. | mathieu88 | Wi-Fi | 0 | 05-09-11 16:07 |
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken | bass | Wi-Fi | 3 | 27-05-11 19:44 |
iPhone 3GS: Na jailbreak geen Wi-Fi, dus geen unlock!? | Strifer | Unlock | 4 | 25-02-11 22:21 |
geen Wi-Fi ,geen verbindin met provider ,.. | wmaxim | Wi-Fi | 9 | 18-08-08 12:53 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|