Geen WIFI verbinding met iphone en ipod discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) kan met beide geen wifi verbinding maken,vind mijn netwerk wel maar krijg steeds de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Vreemde is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi verbinding met iphone en ipod
kan met beide geen Wi-Fi verbinding maken,vind mijn netwerk wel maar krijg steeds de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
Vreemde is dat met beide wel op het netwerk van mijn buurjongen kan komen,en hij met zijn iphone ook op mijn netwerk? Heb al van alles geprobeerd en tips van internet gehaald,maar lukt nog steeds niet. Router - Sitecom WL 341 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb de router denk al zo'n 6 keer gereset en terug gezet naar de fabrieks instellingen,helaas zonder resultaat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. | mathieu88 | Wi-Fi | 0 | 05-09-11 16:07 |
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi | Brumemail | Wi-Fi | 0 | 19-09-10 16:45 |
Iphone geen verbinding met appstore via Wi-Fi | AAV | Wi-Fi | 2 | 03-03-10 14:58 |
Geen verbinding met Wi-Fi | mdrongelen | Wi-Fi | 0 | 23-07-08 19:54 |
|
|