(ask) internet via laptop naar iphone zonder router discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hi guys.. ik heb de nieuwe iphone 16gb met versie 114. en ik wil wat applicatie instaleren, maar helaas geen wifi verbinding beschikbaar in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
(ask) internet via laptop naar iphone zonder router
hi guys..
ik heb de nieuwe iphone 16gb met versie 114. en ik wil wat applicatie instaleren, maar helaas geen Wi-Fi verbinding beschikbaar in de buurt..en ik heb ook geen router om mijn adsl internet te delen. dus mijn vraag is..is het mogelijk om Wi-Fi te maken via mijn laptop om het internet te delen..? alvast bedank voor de reactie.. groetjes.. ps:sorry voor mijn slechte nederlands.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan, maar dan moet je de laptop als gateway configureren.
Internet delen en dan de iphone verbinding laten maken met de draadloze netwerkkaard in de laptop. Uitgebreide handleidingen hiervoor zijn te vinden op google |
|
|||
|
|||
Je kan een adhoc netwerkje opzetten : InformIT: Reverse-Tethering the iPhone > Setting Up the Wi-Fi Link
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb het al geprobeerd..maar het lukt nog steeds niet..de iphone kan toch de netwerk niet vinden.. |
|
||||
|
||||
yess...nu is het gelukt..de iphone kan nu de Wi-Fi vinden..maar ik kan nog steeds niet interneten..
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik hier thuis een externe Wi-Fi dongle waarbij ik mijn bedraade verbinding draadloos uitzend via mijn laptop. Deze functioneerd dan als Access Point met een eigen Mac Adress. Het programma dat ik hiervoor gebruik heet "ZDWLan Utility". Je zou daar even op kunnen Google'en en kijken of je op die manier je verbinding draadloos kunt uitzenden. Let echter wel even op want er schijnt een virusinfected versie van dat "ZDWLan" rond te gaan, dus zorg er voor dat je het van een betrouwbare website download.
Dat ziet er ongeveer zo uit: |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik ga het proberen..bedankt.. |
|
||||
|
||||
het is nog steeds niet gelukt..
can somebody help me? |
|
|||
|
|||
Ik wilde het ook proberen, omdat ik de adhoc instellingen niet juist krijg... Ik zoek op ZDWlan, maar ik kan nergens een download / site erover vinden
|
|
||||
|
||||
probleem is nog steeds niet opgelost..
heeft iemand nog een idee? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dus... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet op Iphone via laptop? | Palme | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 11-01-11 18:29 |
Oplader Iphone zonder laptop | faldera | iPhone algemeen | 1 | 02-07-10 15:34 |
iphone 3g Wi-Fi als internet koppelen aan utp via een router? | thijsrietveld | Wi-Fi | 0 | 14-08-09 23:03 |
Mac en iPhone samen in een klein netwerkje zonder router? | Martijn Snels | Archief | 4 | 14-01-08 23:12 |
|
|