//

Oplader Iphone zonder laptop

Oplader Iphone zonder laptop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat ik mijn Iphone in gebruik nam, had ik een HTC Touch HD. De HTC heeft als oplader een stekker, met usb aansluiting zodat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-10, 15:14
faldera faldera is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard Oplader Iphone zonder laptop

Voordat ik mijn Iphone in gebruik nam, had ik een HTC Touch HD. De HTC heeft als oplader een stekker, met usb aansluiting zodat je de usb kabel van de HTC erin kunt steken en ook zonder laptop op kunt laden.

Mijn vraag aan jullie is daarom: is het mogelijk om de iphone usb kabel ook in die stekker te steken en de Iphone zo op te laden of brengt dit op de een of andere manier schade toe?

alvast bedank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-10, 15:34
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Voor zover ik weet van wel, aangezien de stroom die op een USB-poort zit ook wel genormeert zal zijn?
En je kan zo'n stekkers ook gewoon kopen in de winkel, dus, normaal gezien is dat mogelijk.

Howow
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop FenixStyle iTunes 5 29-11-10 19:35
Universele oplader ZONDER iPhone 4 adapter Macbookto iPhone accessoires en onderdelen 8 26-10-10 16:10
De iPad, een dure laptop zonder toetsenbord? guided tours Archief 1 12-07-10 21:01
iPhone oplader S¡mon iPhone algemeen 3 16-09-09 22:37
(ask) internet via laptop naar iphone zonder router freemanfunky Wi-Fi 11 28-06-08 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.